Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir

küçük kıza tecavüz Etiketi


küçük kıza tecavüz kucuk_kiza_tecavuz
Başlık/Açıklama Okunma Sayısı
Ne Yedin
Ne Yedın? Ankarada öğrencılık yılarımda, gecen yıl basımdan gecen bır sikiş olayı anlatmak ıstıyorum.Zevce.com da kaç tane aslı varsa hemen tıkla ve
1932
seks hikayeleri
Nasıl Oldu Anlamadım
Slm önce kendımden bahsedeyım fazla yakısıklı degılım askerden yenı geldım 33 yasındayım bu anlatacagım olay oldugunda inşaat malzemelerı satış dukkan
9791
seks hikayeleri
karımı grupça sikmeye ikna
Adım Kerem,45 yaşında 1.85 boyunda 78 kiloda 10 yıldır yalnız yaşayan işyeri sahibi biriyim,dükkana çok fazla gelen olmaz ama gelenlerde uzun süre çık
8392
seks hikayeleri
Köpeğe Domaldım
Bundan yıllar önce kocamın tayini ile İzmir `e taşındık. Doğup büyüdüğüm kasabadan ilk kez büyük şehre gelmiştim. Küçük yerlerdeki komşuluk gelenekler
0
seks hikayeleri
Baldızımın Tadi
Bu sene başımdan geçen bir olayı anlatacağım.istanbulda yaşayab baldızımmemlekte tatile gelmişti.üç senedir gelmiyordu.bacanak pek sevmezdi köyü geneg
4936
seks hikayeleri
Telefon Kulübesinden Yatağa
Telefon Kulübesinden Yatağa Selam olsun site okuyucularına..bende 3-4 ay önce başımdan geçen hikayemi anlatmak istedim. Akşam 7-8 gibi hava karamış
1768
seks hikayeleri
Meltem Hanımın Kölesiyim 2
Hikayemin devamını aktarıyorum. Sahibem Meltemin kölesi ve köpeği olduğum günlerden bir gün yine işten çıkar çıkmaz emirlerini uygulamak için evine sa
2709
seks hikayeleri
beline kadar çekmiş tangayı
Merhaba arkadaslar. Bazı hikayeler sizinde tahmin ettiğiniz gibi geçek dışı izlenmimi verebiliyor insanlara. Ama bu Okuyacağınız uzun yıllar önce yaşa
3496
seks hikayeleri
Mersinde
Mersin`de.... Akşamüstü Mersin`de kalacağımız otele gelmiştik. Önceki sabah İstanbul`dan yola çıkmış, gece Ankara`da bir arkadaşımızın evinde kalmışt
2227
seks hikayeleri
Ikisini Birden
İkisini birden Çok sıcaktı ve ben otobüsüme bindikten sonra serinlemek için arka taraflara doğru ilerledim fakat öle bir kalabalıktı ki en arkala
2983
seks hikayeleri
Komşu Oğlu Muammer
Selam arkadaşlar ben turan 35 yaşındayım eşim fatoş ise 32 yaşında aslında yaşını hiç göstermez ikimizde seksi çok severiz 8 yıllık evliyiz muayyen g
7752
seks hikayeleri
eniştem ile ben
bir dere kenarında yer bezi serip oturduk enistem mangali yakti ve ablamla ben dereye ayaklarımızı sokuyorduk ilerleyen dakikalarda enistemin diğer
14951
seks hikayeleri
Sabrıye
Bır un arkadslarımla apartmanın onunde oturuyoduk kı bı kız geldı sıtemıze ama ne kız bu bole...gorunce dırek sıkım kalktı obıcım yanı..hemen yanına g
1370
seks hikayeleri
evlilerle sex yaptım
anlatacağım hikayemde tamamen uzun süren bir sohbet sonrası fazla samimiyetten geldi diyebilirim çnükü normalde böyle birşeyler düşünmüyordum sonrada
243
seks hikayeleri
Turkçe Seks Hikayeleri Sex Hikayeleri Erotik Hikayeler Erotik Hikaye Porno Hikaye Porno Hikayeler Yaşanmış Gerçek Gercek Seks Hikayeleri Yasanmis Sex Hikaye Seks Hikaye Fantazi
Olgun kadının tadımerhaba ben izmirden barış 20 yaşımdayım size bir hikayemi anlatmak istiyorum ben ortayaşlı bayanlarla ilişki yaşamayı çok isterim
53857
seks hikayeleri
Arkadaşımın Sevgilisii..
|merhaba.biz afyonda 4 arkadaş beraber kalıyoduk.geçtiğimiz hafta yaşadığım bir macera bu ev arkadaşlarından birisin kız arkadaşı vardı gayet güzel b
4077
seks hikayeleri
balık etli leylayı siktim
merhabalar ben emre 20 yaşındayım 185 boylarında iri yapılı biriyim benim annem ögretmen 4 kişilik bi arkadaş tayfası var birbirlerinde toplanıyorlar
3888
seks hikayeleri
Müjgan Teyze
Annemin arkadaşı 45-46 yaşlarında etine dolgun esmer bir kadın. Ben ise 18 yaşında bir gencim. hemen hemen hergün bize gelir annemle sohbet ederdi.
10173
seks hikayeleri
Üvey Yigen
Merhabalar ismim suat bursada oturuyorum şuanda yirmi dört yaşındayım bu olay başımdan geçeli 3 hafta oldu herneyse hikayeye geçeyim.ablam kendisinden
22785
seks hikayeleri
Kanattım
Başımdan geçen en güzel şeyi anlatacağım size insanların ancak rüyalarında görebilecekleri. sarışın mavi gözlü bir yetmiş boylarında ve harika bir
2563
seks hikayeleri
 

Karışık Hikayeler : Bire Bir Hikayeler : Ensest Hikayeler : Eşli Hikayeler : Fetiş (Fetish) Hikayeler : Gay Travesti Hikayeler : Grup Hikayeler : Hayvan Hikayeleri : Lezbiyen Hikayeleri : Tecavüz Hikayeleri : Ulaşım Araçları : Yaşlı Olgun Hikayeler : İşyerinde Hikayeler : Eğitim Hikayeleri : Liseli Kız Hikayeleri : Kısa Hikayeler : Bakire Hikayeleri : Komik Hikayeler : Taciz Hikayeleri :