Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir

küçük kızlara tecavüz Etiketi


küçük kızlara tecavüz kucuk_kizlara_tecavuz
Başlık/Açıklama Okunma Sayısı
Canım Annemle - 5
Saatler sonra nasıl toparlandık eve nasıl geldik bilmiyorum, turşu gibi olmuşuz, birer duş alıp yattık. Ertesi sabah 11.30 Gibi uyandığımda evde hiç s
16208
seks hikayeleri
Babam Bana Atladı
Merhaba ben duygu. 18 Yaşındayım. Babam bana 1 seneden beri tacizde bulunuyor. Ailemden korktuğum için bunu kimseye söyleyemedim. Rahatlamak için bura
34695
seks hikayeleri
Be Ve Ablam
Ben 17 yaşındayım bir akşam üstü apartman girişinde 19 yaşındaki komşu kızı ile karşılaştım birlikte apartmana girdik. evlerinin girişine geldiğimizde
11895
seks hikayeleri
Ayaklarini Yaladim
Ayaklarını yaladım okuyan herkese selamlar... ben istanbuldan 30 yaşında kariyer sahibi bir iş adamıyım. anlatacağım olay yaklaşık 2 ay önce başı
0
seks hikayeleri
Olgun Güzel
Merhaba bundan 1 hafta önce başımdan geçen bir olayı paylaşmak istiyorum ben kaan 28yaşındayım oldum olası olgun ve dolgun bayanlar hep dikkatimi çk
5403
seks hikayeleri
Yakışıklı Sevgilim
Ben 34 yaşında 7 yıllık evli bir işadamıyım. Size geçen yaz Barda tanıştığım bir çocukla başımdan geçenleri anlatıcam. Bazı akşamlar bira içmek için g
2472
seks hikayeleri
Çılgın Komşu
gecen yaz yazlığa komşumuz adviye teyzelerde gelmişti.adviye teyze 45yaşlarında tesettürlü bayandı.adviye teyzeyi düzeceğim hiç aklıma gelmezdi.sabahk
4597
seks hikayeleri
Parlak Uzmanı
selamlar, ben sinema sektöründe çalışıyorum, kameramanım; 30 yaşındayımve neredeyse on yıldır hayatımda hiç kadın yok. Çünkü genç oğlanlardanhoşlanıyo
2457
seks hikayeleri
Karlar Altında
Selam ben Tolga,35 yaşında atletik yapıda,düzgün diksiyonlu ve giyimine özen gösteren bir erkeğim.Size iş yerimde tanıdığım bir kız ile yaşadıklarımı
1558
seks hikayeleri
Canım Kardeşim Demet
SELAM BEN HAKAN 22 YAŞINDA ÜNÜVERSİTE ÖGRENCİSİYİM OKLUMUZ YAZ TAİLİNE GİRMİŞTİ. BENDE MEMLEKETE AİLEMİN YNINA DÖNMDÜM.AİLEM SEVİNMİŞTİ BENİ GÖRÜNCE H
6204
seks hikayeleri
KOMsUMU DAgITTIM
KOMŞUMU DAĞITTIM Selamlar hikaye severler. Ben kıbrıstan hoyrat fazla lafa gerek yok sanırım dimi... Neyse bir gün işim erken bitmiş eve erken gelmiş
2056
seks hikayeleri
teyzem ve 2 kızı istemiyordu sonra orosbum oldular
slm ben ankara'dan Mehmet 20 yaşındayım anlatacağım olay geçen sene başıma geldi ve hala devam ediyor. benim annem ve babam ben küçükken ölmüş bende a
9924
seks hikayeleri
bar çıkışında oldu
slm ben sevda 22 yaşındayım bi gece taksimde bardan çıktık sevgilimle kafamızda güzel içmişz hap falan sabah saat4 falandı selçuk su almak için büfeye
1800
seks hikayeleri
Merve Ile Ormanda
Merhaba.Adım BİRİNDAR.Bu olay 2.sene önce yaşadım.Ben osene ünv sınavını kazanmıştım.Ve tatile gitmek istiyordum.Ailem İST daben ise ANTALYAYA gidiyor
2047
seks hikayeleri
fit sexsi sekreterle yattım
Merhaba arkadaşlar, uluslar arası ticaret pornohikayeler.org yapan bir firmanın pazarlama departmanın çalışıyorum. İşe yeni başlayan sekreterimizi sür
1478
seks hikayeleri
teyze kızı nazlıyla yaşadıklarım
Günlerden bir gün teyzemgile gitmek istedim amacım teyzemin kızını görmekti vede içimden yalnız evde olmasını istiyordum ve kapıya yanaştığımda zile b
3534
seks hikayeleri
İnsaat
Selam bu sizinle paylasacagım hikayem hayatımda basımdan gecen ilk ve tek olaydır. günlerden pazar biraz gezmiş eve dönerken eve mesafesi 1 kilometre
6785
seks hikayeleri
konyadaki azraya selamlar
merhabalar size daha önce başımdan geçen bi anımı anlatmıştım iş arkadaşım ferdanın götü adlı yazımda şimdide size başka bi anımı anlatmak istiyor
1419
seks hikayeleri
Arkadaşımın Annesi Gülşen
Arkadaşımın Annesi Gülşen merhaba sayın okurlar ben 22 yasında 185 boyunda 72 kiloda esmer ela gözlü bir gencim biz kücük bir ilde yasıyoruz,benim
4542
seks hikayeleri
borcumuzu ödemiştik
Adım Esmer. 18 yaşındayım ve bir süredir sürekli olarak mahallemizdeki bakkalın neredeyse tüm sülalesiyle sikişiyorum. 100-75-110 vücut olçülerim var.
4815
seks hikayeleri
 

Karışık Hikayeler : Bire Bir Hikayeler : Ensest Hikayeler : Eşli Hikayeler : Fetiş (Fetish) Hikayeler : Gay Travesti Hikayeler : Grup Hikayeler : Hayvan Hikayeleri : Lezbiyen Hikayeleri : Tecavüz Hikayeleri : Ulaşım Araçları : Yaşlı Olgun Hikayeler : İşyerinde Hikayeler : Eğitim Hikayeleri : Liseli Kız Hikayeleri : Kısa Hikayeler : Bakire Hikayeleri : Komik Hikayeler : Taciz Hikayeleri :