Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir

kücük sex porno ikiş Etiketi


kücük sex porno ikiş kucuk_sex_porno_ikis
Başlık/Açıklama Okunma Sayısı
Animal
Slm ben animal sexsi hep merek etmişimdir bir gün cet yapıyordum nikim animal bir ciftle tanıştım birde kopekleri rodi vardı istersem 3 ile birlikte o
19747
seks hikayeleri
Karım Mervenin Tatlı Amı
|adım şahin karımın adı merve.karım 1.65 boyunda ela gözlü sarı saçlı ve 65 kiloda dünyalar güzeli bir kadın.sizlere karımı nasıl siktiğimi anlatıcam.
3346
seks hikayeleri
Azgin Dulun Intikami
Azgın Dul`un İntikamı Merhaba ben Aylin ve Kenan, yedi yıllık evliyiz ve güzel bir sex hayatımız var. Bundan dört yıl önce bir arkadaşıma gittiğim es
3837
seks hikayeleri
Karisik Iliski
Karışık İlişki... "Sanal teyzem" adlı gerçek hikayem yayınlandığında, hikayenin sonunda "Asıl bomba, ankesörlü telefonda tanıştığım market işleten ka
1960
seks hikayeleri
utangaçlık mı ?
SLmlar uzun zamandır demicem çünkü çok kısa zamandan beri sitedeki hikayeleri okuyorum birçoğu palavra gibi gelio ama gerçekse ne bilimm cok ilginç ol
1360
seks hikayeleri
Uyutarak Seks
Başımdan geçen hikayeyi anlatmadan önce size kendimi tanıtayım.35 yaşında birinci eşinden boşanmış şu anda bir beraberliği olan erkeğim.şu anda birlik
8500
seks hikayeleri
Bende Neye Ugradigimi Sasirttim
Bende Neye Ugradıgımı Şaşırttım selam ben yıllardır okurum sex hikayelerini ama bir türlü yazmak olmadı ben alanyada yıllardır yaşayan biriyim birgün
3526
seks hikayeleri
Karimin Donunu Enver 2
Sizlerle daha evvel turanın karımi KARİMİ SİKTİĞİ ANIMİZİ ANLATMİŞTİM TURANLA BİR AY KARİM SİKİŞTİ EVİMİZİN BAHÇESİNDE KARİMLA SOHBET EDİYORDUK HER ZA
8339
seks hikayeleri
üvey anamla
Ben 16 yaşında lise öğrencisiyim.bi gün okuldan geldiyimde üvey anam (babamın ikinci karısı)babamın il dışına gittiğini söledi.evin tek çocuğuyum.gece
3736
seks hikayeleri
Beyaz Çoraplı Ablam
Merhabalar sevgili fetişist arkadaşlar.. öncelikle ben çorap fetişçisiyim. size bundan iki hafta önce yaşadığım bir olayı anlatacağım. benim 21 ya
4614
seks hikayeleri
Marjinal 1
Derken 18lerımdaydım,artık başka bir mahallede oturan,benden 1 yaş küçük ,eski komşumuzun kızı Songülle evcilik ile başlayan ama zevkli bir sekse dönü
1462
seks hikayeleri
naciyem benim
Merhaba;benim anlatacağım olay 6-7 yaşlarından bugüne kadar uzanan bir ilişki.Ben şu an 35 yaşında,evli bir erkeğim ama bu ilişki halen sürüyor.Ben ço
2534
seks hikayeleri
Beni Becerdi 3
Beni Becerdi 3 Merhaba ben selin berksoy. Beni Becerdi serisinin 3. hikayesiyle karşınızdayım. Bu seferki biraz daha can yakıcı oldu ve tek başıma da
2945
seks hikayeleri
NE GÜNDÜ BEE
BEN TELEFONCUDA ÇALIŞIYODUM YAŞIMDAHA 16-17 SIRALAR ..... ABİM ANTALYAYA GİDECEKBİR TANE BİNA YAPTIRIYORUZ ABİ BENDE GİDECEGİM DEDİM VE YOLA ÇIKTIK NE
2750
seks hikayeleri
Koca Götlü Kız
|merhaba... ben 17 yasında lisede okuyan bir gencim. okulum kadıkoyde neyse hemen konuya gireyim bundan 2 ay önce 3 dersimiz boştu arkadaşla sahile gi
2647
seks hikayeleri
Evleneli 15 Gün Olmuştu
Adım Yasemin. 21 yaşında evlenmiştim ama aklımda hep kendi hemcinslerime ilgi duyuyordum. . Bir iş yerinde çalışıyordum. Öğle tatilinde iş yerinin önü
5246
seks hikayeleri
Guzel Evim
Güzel evim Manisa’da yasayan 30 yasindaki kiz kardesim eniste beyle kavga edip bize gelince monoton giden hayatimiza bir parça hareket gelmisti
5319
seks hikayeleri
Teyzemle Başladım Devamı Annemle
Ben 16 yaşında idim yaz gelince babam annemi ve teyzemi avşaya ev temizliğine götürmemi istedi ben okeyledim.hazırlandık saat 4 hareket ettik avşaya g
18804
seks hikayeleri
Teyzemi planlı siktim
Bir gün teyzemgilde kalıyordum teyzem 25 yaşlarında çok güzel bir bayan kocası askere gitmişti denizden geldikden sonra duşa girdik ilk o ben gireyim
1765
seks hikayeleri
pınar ablamla dagıttım
pınar ablam 24 yasında 1,70 boylarında sarısın ela gözlü bakımlı ve sexsi bi bayandır kendine cok iyi bakan beslenmesine giyimine iyi bakar ablam ewli
19326
seks hikayeleri
 

Karışık Hikayeler : Bire Bir Hikayeler : Ensest Hikayeler : Eşli Hikayeler : Fetiş (Fetish) Hikayeler : Gay Travesti Hikayeler : Grup Hikayeler : Hayvan Hikayeleri : Lezbiyen Hikayeleri : Tecavüz Hikayeleri : Ulaşım Araçları : Yaşlı Olgun Hikayeler : İşyerinde Hikayeler : Eğitim Hikayeleri : Liseli Kız Hikayeleri : Kısa Hikayeler : Bakire Hikayeleri : Komik Hikayeler : Taciz Hikayeleri :