Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir

küfürlü sikiş Etiketi


küfürlü sikiş kufurlu_sikis
Başlık/Açıklama Okunma Sayısı
Kendimden Utanıyorum
17 yaşındaydım ozaman bundan 1sene önce,evin tek çocuguyum,babam veterinerlik yapıyor kendi evimizde oturuyoruz 4dairelik üskatında oturuyoruz.altta v
8919
seks hikayeleri
manitam aylini kızlar tuvaletindeee
ben denizliden burak. yasım 21. bundan 4 sene evvel basımdan geçenolayı anlatmak istiyorum sizlere. ben lise 3e gidiyordum. aylin ise lise 1e. aylin 1
1859
seks hikayeleri
Bütün Günah Ablamın-1
Ben 40 yaşında bir beyim. Birçok sitede yüzlerce ensest hikâye okudum. Çoğu gerçek dışı. Türk erkeğinin birde şu penis boyutu takıntısı da olunca hikâ
28172
seks hikayeleri
teyzem ile
Berk 20 yaşındaym 1,68 boyunda 65 kiloyum teyzem ise 31 yaşında 1,65 boyunda 55 kilo çok bakımlı kapalı bi kadın teyzemle aramda geçenleri anlatıcam s
3067
seks hikayeleri
arkadaşımı arıyordum
olgun yaşlarda yük okul mezunu sırdaş karizmatik temiz bakımlı yalnız yaşayan beyim arkadaş arıyorum
512
seks hikayeleri
BAYRAMDA
BAYRAMDA Merhaba sizlere uzun zamandır yazamıyordum. Ankara’ya geldikten sonra arkadaşımla aramıza Nadia ve Mizzi’yi aldığımızı sizler de
2728
seks hikayeleri
60 Vardı
Selam arkadaslar benimhikayem biraz garip bigün isten eve gidiyordum saatonbir bucuk vardı 60 yasında birkadın tabikinerden biliyotrsunuz diyeceksi
11355
seks hikayeleri
at gibi pınarla
selam sevgili sex hikaye okuyucular sizlere anlatacagım bu hikayem başımdan geçeli 2 yıl oldu,ben tarık 178 by 74kğ agırlığında esmer ve 32 yaşında bi
1771
seks hikayeleri
Dayanamadım
Merhaba ben izmirden 17 yaşında bir gencim. Yengemi sikmek istiyordum fakat ona açılamıyordum. sesini duyunca bile azıp otuzbir çekiyordum.bir gün akl
3766
seks hikayeleri
Hastane
Sizlere 4 ay önce başımdan geçen bir olayı anlatıcam. Bu hikaye kelimesi kelimesine doğrudur.35 yaşında ve evliyim. El bileğimde bir rahatsızlık ned
4336
seks hikayeleri
Sikin Beni
Nolur beni gotumden amimdan agzimdan sikin ben orospunun tekiyim neyse fazlauzatmadan hikayelerimize geçelim artık. Aslında birbirinden enteresan bir
3205
seks hikayeleri
sikiş düellosu
Ben 50 yaşında yirmi senelik öğretmenlik yapan bir bayanım. Geçen yıla kadar normal seks hayatı olan bir insandım. Ta ki geçen Ağustos ayında vazife y
9087
seks hikayeleri
Çağla Ile Grup Seks
Çağla ile Grup Seks Hikayemize başlarken hepinize ii şikişli günler diliyoruz lafı fazla uzatmadan hikayemize geçelim biz dersadenen 3 arkdaş uğur
1782
seks hikayeleri
Yengemi Istiyordum
Yengem beni cagırdı ve ne oldugunu soledim ve bize bi komür almaya gidelim dedi ve bende tamam dedim ve kömür geldi saatde 6 sıralarıydı yengemle komü
7566
seks hikayeleri
Denizin Anıları
Merhaba ismim deniz doğma büyüme amerikadayım 28 yaşındayım ve mühendisim burada lezbiyenliğe chatta tanıştığım bir bayanla başladım daha sonra sürekl
2051
seks hikayeleri
Kardeşimin Memeleri
Ben 21 yaşında 1.75, 78 kiloyum. Anlatacağım olay 5 yıl önce oldu. O zamanlar 16 yaşındaydım ve seksin ne demek olduğunu pek bilmiyordum. Lise 1 sınıf
11353
seks hikayeleri
Teyzemin Kulodu
Teyzemin Külodu Merhaba,ben 30 yaşında üniversite mezunu bir erkeğim.Şu an Adanada yaşıyorum.Anlatacağım hikaye bundan 8 yıl önce ben İstanbulda üniv
5595
seks hikayeleri
Kuzenim
Slm ben hakan bursada yaşayan 17 yaşında bir delikanlıyım.anlatıcağım hikaye 2 hafta önce gerçekleşti.kuzenlerim 2 haftada bir bize gelirler 2-3 gün
2974
seks hikayeleri
yengem tamponuna ineyi yeyince zevke gelebildi
ben s***** 18 yaşındayım yengem 38 yaşında ında 2 çocuk anesi olgun ablam yaşın kuzenim erkek amcam şimdi diyeceksinizki niye genç ablanı deyild yenge
2118
seks hikayeleri
kömürlükte anal
selam arkadaşlar.ben 22 yaşında am ayda olsa çıkarım diyenlerdenim am aklıma geldikten sonra gözüm hiç bir şeyi görmez kendi hayatımı bile.işte böyl
4839
seks hikayeleri
 

Karışık Hikayeler : Bire Bir Hikayeler : Ensest Hikayeler : Eşli Hikayeler : Fetiş (Fetish) Hikayeler : Gay Travesti Hikayeler : Grup Hikayeler : Hayvan Hikayeleri : Lezbiyen Hikayeleri : Tecavüz Hikayeleri : Ulaşım Araçları : Yaşlı Olgun Hikayeler : İşyerinde Hikayeler : Eğitim Hikayeleri : Liseli Kız Hikayeleri : Kısa Hikayeler : Bakire Hikayeleri : Komik Hikayeler : Taciz Hikayeleri :