Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir

lezbıyen pornoları Etiketi


lezbıyen pornoları lezbiyen_pornolari
Başlık/Açıklama Okunma Sayısı
Mesai Arkadaşım
Merhabalar. Adım Burak. 22 yaşındayım istanbulda ikamet etmekteyim. Mesleğim bankacılık. Genellikle sexle faxla işim olmaz.. Sexe konsantre olduğum za
1564
seks hikayeleri
Teyzem 43 Yaşında
selamlarantalyada yaşıyorum teyzemde kalıyorum bir süredir. ama 43 yaşında ve 4 kızı olmasına rağmen hala güzel ve seksidir.hele yaz aylarında onunla
10902
seks hikayeleri
Sikin Beni
Bi tane adamla tanistim, yalvardim nolur beni sik dedim. o da seni oyle bi sikicem ki.. dedi ama baska bisi solemedi. cok korktum aklima bi suru sey
15444
seks hikayeleri
nişanlımın annesiyle
Adım emre. Ben ve nisanlım canan, cananların istanbulda yasayan annesi hülya ve cananın uvey babası burhanı ziyarete gitmistik. Daha evlenmemize iki y
26304
seks hikayeleri
gece vakti deldiler
merhabalar ben adanadan murat size başıma gelen bir gerçek olayı anlatacam.B.r gece camerada bayanla konuşuyordum sanal seks yapıyorduk neyse ben çıpl
6687
seks hikayeleri
dokunuş
Size bir anımı anlatmak istiyorum. Biriyle beraberligim vardı ama sex üzerine. Canı istedigi zaman bize gelir, sabaha kadar sivişirdik, sonrada giderd
1291
seks hikayeleri
guzel
Slm Ben Murat istanbulda Yaşıyorum.. Açıkçasını söylemek gerekirse böyle bir anıyı bu şekil paylaşmak Doğru Olmayabilir ama Gizlilik payı yüksek
2610
seks hikayeleri
dul ebruyla yatakta
Öncelikle herkeze merhaba daha önce ilk hikayemi yazmıştım buda bir başka hikayem.Oturduğum apartmanın tam karşısındaki binaya yeni bir kadın taşındı.
6714
seks hikayeleri
Teyzem Ve Ben
Bir gün teyzem gillere gitmiştim teyzemin kocası istanbulda çalışıyor o ise çocuklarla evde tek teyzemin bir görümü vaar hiç evlenmemiş.neyse nerde ka
3630
seks hikayeleri
Murat Gay.bir Gay,le Evli
Gay murat.ben özlem bu yazım gerçektir.ben muratla evliydim murat sık sık gider arkadaşlarında kalırdı.ama bende hiç bir şüphe uyandırmamışt.haftada b
2317
seks hikayeleri
Lezbiyen Kardeşler
Bugün size yan komşumuzun kızlarının şahit olduğum (yani röntgenlediğim) sevişmelerini anlatıcam. O ara henüz seksin yada sevişmenin ne olduğunu bilmi
13911
seks hikayeleri
mine ile özel saatler
MERHABALAR YENİ BİR HİKAYE İLE KARŞINIZDAYIM , SİZE MİNE İLE YAŞADIĞIM ZEVK DOLU ÖZEL SAATLERİ ANLATACAĞIM MİNEYİ TANITAYIM ÖNCE 23 YAŞINDA SARI SAÇ
2163
seks hikayeleri
Hep Kız Olmak İstemişimdir
Hep Kız Olmak İstemişimdir Selamlar öncelikle ben bir gayım pasifim hep kız olmak istemişimdir 22 yaşındayım ankarada oturuyorum ailem le kalıyorum
4222
seks hikayeleri
ERKEKSIZ AILEYE DAMAT OLMAK
SELAM ARKADAŞLAR NERDEN BAŞLIYACAGIMI BILMIYORUM AMA HAYATIMDA ILK DEFA BOYLEBIRSEY YAZIP PAYLAŞICAM GERÇI ISIMLER FALAN FARKLI AMA YINEDE BI GARIP BE
8058
seks hikayeleri
Internetten Tanıştığım Olgun
Yayınlanan hikayemden sonra gelen maillerin içinden özellikle birisi vardıki biraz içten ve samimi yazmıs doğal olarak onceden de soylediğim gibi ceva
1755
seks hikayeleri
Tatilde Esimi Kudurtuk
Tatilde esimi kudurtuk oncelikle ben 27 esim 21yasinda 165boyunda 45kilo milyon tipli cok guzel bir bayan. evliligimizin su an ikinci yilini yasi
6165
seks hikayeleri
Rehberlik Yaparken
Küçüklüğümde amcam bir gün beni avlanmaya götürmüştü. o gün dağların sukunetine aşık olmuştum. Karakter olarak insanlardan soğuk olmam da beni dağlara
1784
seks hikayeleri
amca oglunun krısı
Selam ben kazım şuan 31 yaşındayım anlatacagım olay 9 yıl önce başımdan geçti ve halen devam etmekte mayıs ayında askerden geldim birçok iş aradım bul
1059
seks hikayeleri
doktor füsun ile yaşadıklarım
yaklaşık üç gün önce başımdan geçen ve beni mutlu eden bir olayı paylaşmak istedim. ben bir özel firmada satış temsilcisi olarak çalışıyorum ve iş
4609
seks hikayeleri
Çay Sevmem
Bundan tam 4 yıl önce çiğdem adında bir kız arkadaşım vardı. Onunla konfeksiyon atölyesinde tanıştım ve 2 yıl gibi bir süre beraber olduk kendisiyle.
1642
seks hikayeleri
 

Karışık Hikayeler : Bire Bir Hikayeler : Ensest Hikayeler : Eşli Hikayeler : Fetiş (Fetish) Hikayeler : Gay Travesti Hikayeler : Grup Hikayeler : Hayvan Hikayeleri : Lezbiyen Hikayeleri : Tecavüz Hikayeleri : Ulaşım Araçları : Yaşlı Olgun Hikayeler : İşyerinde Hikayeler : Eğitim Hikayeleri : Liseli Kız Hikayeleri : Kısa Hikayeler : Bakire Hikayeleri : Komik Hikayeler : Taciz Hikayeleri :