Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir

liseli kızlar tuvalette sikiş Etiketi


liseli kızlar tuvalette sikiş liseli_kizlar_tuvalette_sikis
Başlık/Açıklama Okunma Sayısı
biraz daha büyük olsaydı
merhaba arkadaşlar anlatacagım olay 2 sene önce çalıştığım AVM de güvenlik olarak durduğum noktada canımın sıkılıp tv ye mesaj atmala başladı.Tv ye sm
2745
seks hikayeleri
AMCA KIZINI TUVALETTE
 ben ramazan  20 yaşındayım .birde amcamın kızı dilek varki afet.birgün amcamlar bize misafirlige geldiler. amcamın küçük çocukları canları
7415
seks hikayeleri
resmine bakarken yakalandım
ben size basımdan gecen komik ama gerçek bir hikale anlatacağım.Bir gün üniversiteden eve gelmistim okulda kızlar mini etekli baya tahrik etmisti beni
2085
seks hikayeleri
yastığa geçirken anneme geçirdim
selam ben alper 19 yaşındayım annem 45 yaşında bi kadındır ama yaşına göre daha genç gösteren bi kadındır neyse ben direk hikayemme geçim uzatmıcam bu
5911
seks hikayeleri
En Zor Anlar - Kısa Hikaye
En Zor Anlar - Kısa Hikaye Lise ikideydim sınıftan bi çoçukla çıkoduk bi gün beni ders çalişmaya die ewine çağirdi bende gittim önceleri hakkten de
2447
seks hikayeleri
Pelinimin Tadi
Pelinimin tadı Pelinimi Uyurken götürden Nasıl Siktim..Pelinle 6 aydır birlikteyiz.çok seksi onunla olmaktan , sevişmekten, sikişmekten acayip zevk a
1572
seks hikayeleri
Zengin Kadına Jigolo Ve Sevgili Oluşum
Selam Arkadaşlar Ben Tolga ve boluda Oturuyorum.....1,79 boylarında 72 kılo fiziği ve dıksıyonu oldukca duzgun bir gencim..Neyse fazla uzatmadan hıkay
0
seks hikayeleri
Kaçamak
Benden kacamıyacagını anlamis tum cabalarımın sonucunu almaya baslıyordum..farklı birimlerde calısıyor olmamız dolayısıyla gun icersinde zaman zaman g
1636
seks hikayeleri
Orospu Karım
Merhaba anlaticagim olay tamamen doğrudur. Ben dilaver 29 yaşında iki yıllık evli bir doktorum. Esim 23 yaşında 152 boyda kapalı çekici bir bayandır.
6168
seks hikayeleri
Meltemin Çıldırtan Çığlıkları
Meltemin Çıldırtan Çığlıkları aradan iki gün geçti. m.ali çağırdı. gittim. sofra hazır her şey çok mükemmel.ben alkol almam ama m.ali içer. zaten i
2616
seks hikayeleri
ne sexs yaptık ama
Bu olay 3 ay önce olmuştu ben o zmn izmirdeydim deniz kumsal we kızlar, ben 16 yaşındayım bir akşam bir kzıla tanıştım kız çok sexydi.beni gittikçe az
6048
seks hikayeleri
EVLİ HATİCE
Ben 26 yaşına Üniversitede master yapan bir öğrenciyim. Geçen yaz Adana Yumurtalığa gitmiştik. Yanımda benle birlikte iki arkadaşım daha vardı. Uygun
2457
seks hikayeleri
Kadın Kıyafetleriyle Gruba Katıldım
Merhaba. Ben volkan daha önce anlattığım hikayeme ilginizden dolayı teşekkürler. Bu sayede yeni çiftlerle de tanışabildim.. Birlikte olduğum çiftler b
8152
seks hikayeleri
Lobideki 45lik Sexy Bayan
Lobideki 45lik Sexy Bayan sizlere lise yıllrında başımdan gecen ilginc bi anımı paylaşmak istiyorum. maddi durumum iyi olmadığ icin akşamları caycı
3379
seks hikayeleri
Bulaşıklara Devam
Bir gün ben, Kemal`in koca sikinin üzerine oturmuş kalçalarımı aşağı yukarı hareket ettirerek üzerinde kıvranıyordum. Odaya babamız girdi. Kemal telaş
11417
seks hikayeleri
Derdime Derman
Herkese merhabalar... Benim hikayem ben 24 yaşındayken geçti ve tamamıyla gerçektir. Ben şu an olduğu gibi taşrada yaşıyordum ve iyi yaşamak ve tanıma
1923
seks hikayeleri
Evli Cıftle Yasadıklarım
Merhabalar Seks Hikaye Okutucuları Size Başımadan geçen gercekten yaşanmıs hikayemi anlatmak istiyorum Şuanda yasım 28 bundan 2 sene once bir ın
5162
seks hikayeleri
Müşterim Karısını Teklif Etti
Ben holladadan Mert (25 yasindayim ) size daha once fetish ve esler hikayelerimi yazmistim okuyamayanlar icin ozetle anlatayim.Benim devamli musterim
0
seks hikayeleri
At Üzerinde Gafil Avlandım
merhaba ben dilara 19 yasindayim. Gerci hikayemin hangi katagoriyegirdigini bilmiyorum mecburen tasitlar katagorisini sectim. Ailemle Almanyadayasiyor
5668
seks hikayeleri
figeni sikerken acımadım
Merhaba,ben üniversite ögrencisiyim ve sevgilim Figen`le mümkün olan her yerde ve sıklıkla sevişiriz.Bunun çoğunu da yatak odasının perdelerini açarak
2250
seks hikayeleri
 

Karışık Hikayeler : Bire Bir Hikayeler : Ensest Hikayeler : Eşli Hikayeler : Fetiş (Fetish) Hikayeler : Gay Travesti Hikayeler : Grup Hikayeler : Hayvan Hikayeleri : Lezbiyen Hikayeleri : Tecavüz Hikayeleri : Ulaşım Araçları : Yaşlı Olgun Hikayeler : İşyerinde Hikayeler : Eğitim Hikayeleri : Liseli Kız Hikayeleri : Kısa Hikayeler : Bakire Hikayeleri : Komik Hikayeler : Taciz Hikayeleri :