Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir

nahide Etiketi


nahide nahide
Başlık/Açıklama Okunma Sayısı
Koca Götlü Annem
Benim anlem le sevişmelerim bundan iki yıl önce başladı kış vaktı olması lazım dogal gazda bı sorun vardı vebabamda akra ba ziyareti için şehir dışınd
19225
seks hikayeleri
kadin olusum
merhaba ben 14 yasinda ismim meltem anlatacagim hikaye ilk kadin olusmun hikayesi benim okul kiyafetlerim genelde acik genelde her gün mini giyinir
138826
seks hikayeleri
Canım Yeğenim Benim
selam ben istanbul dan erdinç bu yazacağım olay geçen yaz başımdan geçti ben evin iki çocuğundan biriyim bir de ablam var benden yaşça çok büyük biz
5097
seks hikayeleri
teyzemin geliniyle
Slm benim başım dan gecen hikaye 1999 da oldu teyzemin gelini tülayla ram cok iyi benim kızlarla cıkmam onlarla ilişkilerimi dahi bilirdi ben ankarada
5283
seks hikayeleri
HER BAYAN OKUMALI
|Yaklaşık üç hafta önce başımdan geçen muhteşem anımı sizlerle paylaşmak istiyorum. Chate tanıştığım bir kızla gece saat 1 de msn konuşuyorduk. Bana
2698
seks hikayeleri
halam pet şişeyle tatmin oluyorduki
halam ve annem 18Belma fışkırttıklarımın bir damlasını bile ziyan etmemiş tamamınıyalayıp yutmuştu. -Oh be neredeyse dölün tadını unutuyormuşum. Ne ka
29871
seks hikayeleri
Rus Kızıyla Yengesinin Seksi
merhaba ben nihal 29 yaşındayım bu siteyi türk bi kız arkadaşım tavsiye etti 3 gündür bu sitedeki hikayeleri okuyom bakireliğimi 17 yaşında kaybettim
18271
seks hikayeleri
çok zorlandıgım an
ben geçerken vücudumun en ince ayrıntılarına kadar incelerlerdi. Genellikle frikik verir ve erkekleri her zaman azdırırdım. Bu benim içimde ki kahpe v
1139
seks hikayeleri
İlk Gurup Deneyimim
|İLK GRUP DENEYİMİM Selam ben Murat (ThickDick), sizlerle ilginç, bir o kadar da heyecan verici bir ilk deneyimimi paylaşmak istiyorum.Grup sex,
3836
seks hikayeleri
Biseksuel Antalyada
Biseksüel Antalyada Merhabalar, ben Antalyadan Oğuz 28 yaşındayım. 2 senedir Antalyadayım özel bir firmada çalışıyorum ve uzun seneler yurt dışında y
3074
seks hikayeleri
hoşlandıgım kızı sikince yol vermek durumunda kaldım
Siteyi Uzun Zamandır Takip Ediyorum. Geçenlerde Başımdan Geçen Bir Olayı Anlatmak İstiyorum Öncelikle Şunu Belirteyim , Bende Okuduğum Hikayelere İnan
1819
seks hikayeleri
olgun hatunu kocasının yanında inlettimmm
selam egeden mehmet yaş 38 arzularınızı ve hayallerinizİ özgürce ve doya doya yaşamak istiyorum diyen olgun bakımlı bayanlar, üçüncü tek erkek arayan
4004
seks hikayeleri
Komşu Kızı
Selam . Ben İstanbulun lüks semtlerinden birinde oturuyorum. Adım Akın ve 17 yaşındayım. Her sabah servis beklemek amacıyla dışarı çıktığımda aynı apa
0
seks hikayeleri
Bekaretim Bir Köpeğin
ben erkeklerle ile arası pek iyi olmayan bir kadınım aslında çokgüzel bir vücudum var ve hiç bir erkek karşı koyamaz fakat yüz olarak o kadargüzel ola
0
seks hikayeleri
Karşı Koyulmaz Arzu
Yasım artık olgun .İnsan kac yasında olursa olsun,sosyal duzeyi neolursa olsun içsel durtulerinin onune gecemiyor.Hissettiğim bir hemcinsimle beraber
3102
seks hikayeleri
patronuma çifte zevk
merhabalar ben kayseri den Aynur 46 yaşında 20 yıllık evli bir bayanım kocamın işeri bozulunca çalışmak zorunda kaldım bir nakliyat firmasında iş buld
504
seks hikayeleri
Küçük Kardeşim
| Ben 29 yaşında esmer tenli çok güzel olmasada vücudu iyi durumda bir bayanım. Adım Mine sizlere küçük erkek kardeşimle aramda geçen bir olay
16486
seks hikayeleri
O Gece Cok Eglendik
O Gece Çok Eğlendik! Arkadaşım Aldaş ile uzun süre önce tanışmıştık. Boş zamanlarımızda barlara gidip içmek en büyük keyfimizdi. Tabi içki mezesiz ol
1381
seks hikayeleri
bu bakışları nerde olsa bilirim
iki hafta önce memlekete gittim yaz tatili için.uzun zamandır gitmiyordum.benden birhafta öncede halam ve çocuklarıda köye gitmişlerdi.halam istanbuld
1564
seks hikayeleri
Cavidan
Bundan 12 yıl kadar öncesine kadar Antalya da oturuyordum. Şimdi Ankaradayım. O tarihlerde çok sevdiğim bir arkadaşım Erhan vardı. Ben 19 yaşımdaydım.
1467
seks hikayeleri
 

Karışık Hikayeler : Bire Bir Hikayeler : Ensest Hikayeler : Eşli Hikayeler : Fetiş (Fetish) Hikayeler : Gay Travesti Hikayeler : Grup Hikayeler : Hayvan Hikayeleri : Lezbiyen Hikayeleri : Tecavüz Hikayeleri : Ulaşım Araçları : Yaşlı Olgun Hikayeler : İşyerinde Hikayeler : Eğitim Hikayeleri : Liseli Kız Hikayeleri : Kısa Hikayeler : Bakire Hikayeleri : Komik Hikayeler : Taciz Hikayeleri :