Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir

oğlum beni sikiyor Etiketi


oğlum beni sikiyor oglum_beni_sikiyor
Başlık/Açıklama Okunma Sayısı
kadınla aramda 20 yaş vardı ama yinede
Şu anda 34 yaşındayım ve evliyim. Sizlerle paylaşmak istediğim hikayem 23 yaşımda bekarken başıma geldi. bunu şimdi anlatoyorum çünki bu siteye iş yer
2047
seks hikayeleri
Telefondan Mağaraya
Tekrar Merhaba… TSK da görev yapmaktayım ve siteye daha önceden kaydedilmiş olan ‘’Mavi Koltukta Sex ‘’, ‘’Dere Kenarında Eşsiz’’ adlı sex hikayel
1782
seks hikayeleri
Halamla Hardcore
Halamla Hardcore Merhaba.Ben 16 yaşında bir gencim.Kardeşim yok.Benim Leyla adında bir halam var.36 yaşında olan halam bu güne kadar hiç evlenmedi.Ya
5171
seks hikayeleri
Ince Corap Hastasi
İnce Çorap Hastası mrb.ben duman.21 yaşındayım.size yaşamış olduğum bir hikayeyi paylaşıyorum. ben.tam olarak bir ince çorap aşığıyım.bu aşkım ta k
3951
seks hikayeleri
ıyı Bı JIGOLAYIM
Slm adım sedat 26 yasındayım oldukca yakışıklı ve atletık yapılı bırıyım yaklasık bundan 1 yıl önce chatten tanıştıgım aslı adında bı kızla tanıştım k
1813
seks hikayeleri
AHH BALDIZZ AHH
AHH BALDIZZ AHH arkadaslar siz bana inanmaya bilirsiniz ama bu hikaye yüzde yüz gercektir . bu olay gecen yaz tatilinde geldi basima hale aklimdanda
4254
seks hikayeleri
Derede Yırtı Benı
|merhabalar hikaye okurlar hemen konuya girmek istiyorum biz yaz ayında köye gitmiştik olanlar orda oldu ve ferit diye birisiyle koyde kuzu kutmeye
9468
seks hikayeleri
Dul Yengem
|ben istanbuldan kazım 42yaşında dul yengemi sikmek icin kendi kendime düşünürken yengeme komşunun kızını bana ayarlarsan sana ne istersen alacagımı s
6136
seks hikayeleri
Güzel Edebiyat Hocam
Selam arkadaşlar ben ozan birgün ben okul bahçesinde basketbol oynarken edebiyat hocam yanıma geldi ve bana özel ders vermek istediğini söyledi..ben d
5990
seks hikayeleri
14yaşındaki Esra
Merhaba neyse ben bir ara tatile gittim bizim köye neyse dayımın oğlu mert le birlikte idim bir hün yine onlara gittim mert evde yalnızdı dediki abi
32104
seks hikayeleri
Sexsi
Sexsi... selam ben selma sizlerin yazdıklarından çok etkilenerek bende size hikayemi gönderiyorum birgün ayla ile beraber evde oturuyorduk ayla muzip
3667
seks hikayeleri
Ne Kızdı Ama.....
Merhaba adım ali 17 yaşındayım. bigün ewde yalnız başıma tw izliyodum. bi ara zil çaldı we komşu kızı beni aşağıya dawet etti bende onu içeri dawet et
1698
seks hikayeleri
Sınırsız Eş
Merhaba hikaye dostlarım bugün yazacagım hikayem evli çiftlerin cogunun beyninde canlandırdıgı ama yapmaya cesaret edemeyecegi bir anım tabi iyi yada
3463
seks hikayeleri
Ablamla Harika Günler
Sizlere ablamla olan o güzel günleri anlatmak istiyorum ablam 35 yaşlarında bakımlı bakımlı sexi mi sexi evli bir bayan evli fakat cocukları olmuyor a
9166
seks hikayeleri
Teyzemlerin Kolesi2
Teyzemlerin kölesi..2 teyzem ve komşusu önce kardeşim sunayı dışarı çıkardılar.hava sıcak olduğu için hortumla yıkayacaklardı.teyzem kardeşimin südye
3763
seks hikayeleri
Evcil Hayvanıma Verdim
Evcil Hayvanıma Verdim merhaba. siteyi daha yani okudum ve güzel şeyler gördüm umarım bunların hepsi doğrudur. bende şimdi size başımdan geçen bir
100898
seks hikayeleri
Otelde..!
Herkeze merhaba,Adım Murat, 27 yaşındayım ve İstanbuldanım. Yazın işlerden çok bunalmış, tatile gitmek istiyordum. Ancak arkadaşlarımdan kimse yoktu b
3521
seks hikayeleri
Mükemmel Anne
Odanın içine gün ışığı henüz dolmuş, sarı perdelerden süzülen ışık odayı sonbahardaki ağaçların rengini anımsatan sarımtrak bir renge bürümüştü, açık
18429
seks hikayeleri
ilk sevgilim
mrb ben ilyas 28 yaşındayım ben biraz utangaçımdır birgün telefonum çaldı açtım ve tanımadıgım bi bayan başladı bana iltifatlar etmeye beni çok beyend
1543
seks hikayeleri
Birkere Denemeye Karar Verdik
Nilay’la evleneli henüz birkaç ay olmuştu.İki senelik bir flört devresinden sonra birbirimize olan tutkulu aşkımızı evlilikle sonuçlandırmıştık.Birbir
3796
seks hikayeleri
 

Karışık Hikayeler : Bire Bir Hikayeler : Ensest Hikayeler : Eşli Hikayeler : Fetiş (Fetish) Hikayeler : Gay Travesti Hikayeler : Grup Hikayeler : Hayvan Hikayeleri : Lezbiyen Hikayeleri : Tecavüz Hikayeleri : Ulaşım Araçları : Yaşlı Olgun Hikayeler : İşyerinde Hikayeler : Eğitim Hikayeleri : Liseli Kız Hikayeleri : Kısa Hikayeler : Bakire Hikayeleri : Komik Hikayeler : Taciz Hikayeleri :