Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir

oğluna veren anne Etiketi


oğluna veren anne ogluna_veren_anne
Başlık/Açıklama Okunma Sayısı
Ilk Adımlar 4
Beş dakika içinde giyinip hazırlanmıştım. Satranç takımını, babamla annemin tavla oynadığı sehpaya yerleştirdim ve heyecanla beklemeye başladım. Nihat
4646
seks hikayeleri
baldıza ayar çektim
Merhabalar! Ben ati. Sizinle paylaşmak istediğim düşüncem baldızım. Bu anlatacağım konu herkesle alakalı olmayabilir. Yani herkesi bu düşüncelere sevk
4135
seks hikayeleri
Abim Ve Ben
ADIM ALIYE YASIM SU AN 31 YASINDA BIR BAYANIM. SIZE BASIMDAN KECENLERI ANLATMAK ISTIYORUM. BU OLAY BEN 13 YASINDAYKEN BASLADI ABIM BURHAN ISE OZAMAN
22078
seks hikayeleri
komşum arzu
size bu hikayemmi karaman yazıyorum isimler degişmiştir ben yasım 34 ismim alper bır gun evde dururken komsum arzu aklımma geldı ve onu dusunurkenne k
3562
seks hikayeleri
Çıragım
Ben 23 yaşında marangoz kalfasıyım bu hikaye başımdan iki sene evel geçti ve hallen devam ediyor bir dairenin kapılarını takmaya gitmiştim ve ev sahib
8165
seks hikayeleri
cemileye kaydım
Mrb fantezi seven dostlarım size yakın zamanda başımdan geçen harika bir olayı anlatmak istiyorum ama önce kendimi tanıtayım ben Kemal 37 yaşında bekâ
1487
seks hikayeleri
Şaka Derken
Sizlere 17 yasındayken yasadığım bir olayı anlatmak istiyorum. Oldukça güzel bacaklara, iri memelere sahibim ve balık etindeyim. Bu avantajlarımı kull
4081
seks hikayeleri
Straponlu Gece
Strapon`lu Gece Merhaba Arkadaşlar Aslında nereden nasıl başlayacağımı bilmiyorum. İsmim Ümit, yaşım 30, balık burcu olan duygusal birisiyim hatt
2544
seks hikayeleri
Fantazik Deli
Fantazik Deli Selam ben olaya istanbuldan katılıyorum olaya adım berkay. Vıdı vıdı yapıp başınızı sikmenin alemi yok. Ben küçüklüğümden beri kendimde
1891
seks hikayeleri
Eslerimiz Gozumuzun Onunde
Eslerimiz Gozumuzun Onunde Ben 25 yasinda bir gencim, esim Esra ise 21 yasinda cok guzel sarisin bir bayandir. 4 yillik evliyiz ve Belcika`da yasamak
5692
seks hikayeleri
kardeşimin nişanlısıyla
Biz İstanbulda yaşıyoruz. Ben evin büyük kızıyım. Bir de benden 2 yaş küçük kızkardeşim Aylin var. Ben üç yıllık evliyim. Bizim büyük bir marketimi
3612
seks hikayeleri
okul fantazilerinden biri
Sitede yazılanları görünce cesaretimi topladım ve ben de başımdan geçenleri yazmaya karar verdim. Oğlumun veli toplantısına gitmiştim. İlk gittiğimd
9812
seks hikayeleri
Her Istediğini Yapıyordum
ben masturbasyondan hoslanan bır gencım.birgün evde kuzenimleoturuyorduk.hadi 31 cekelim dedim kabul etti.ama degisiklik olsun birbirimizesakso cekeli
2892
seks hikayeleri
abim beni orospu yaptı
merhaba ben ahmet size anlatacağım hikaye kesinlikle gerçektir. şu an 26 yaşındayım. abimin adı murat şuan 30 yaşında . yaşadığım olay henüz 14 yaşınd
23182
seks hikayeleri
Beni Şaşırtmadı
Pınar ve Seray harika bir çiftti, en son X Hotelin’de tatil yaparken onlara rastladığımda. İşyerinden izin almış ve bir haftalığına buraya yerleşmişti
1387
seks hikayeleri
Kuzenimin Kolesiyim 2
Kuzenimin Kölesiyim - 2 Selamlar hikayeme devam ediyorum. Annem bu sene bana otele yakın biryerden mukemmel manzaralı süper lux bir villa aldı. Artık
2709
seks hikayeleri
delicesine sikiştim
adım serkan üniversite maceralarımdan birtanesini anlatıcam hergün okulda konuşup muhabbet ettiğim bir kız wardı gerçekten çok yakındık birbirimize ev
1471
seks hikayeleri
Nerdeyse Baldızım Olacaktı
|ben 23 yasında sarısın erkek guzelı denebılecek kadar yakısıklı bır gencım istanbuldan yazıyorum ben askerden donunce kendını tiki diye tabir eden ya
3091
seks hikayeleri
Yengemle Ilk 2
Yengemle ilk (2) Birinci hikayemde yengemi bir güzel sikmistim ve dinlenirken yegenim arzuya yakalanmistik.O anda yengeme hadi git yegenimi getir onu
4573
seks hikayeleri
O GÜZEL KADIN VAR YA
birgün oğlumu alıp çocuk parkına götürmüştüm, burada kendini çocuğunu getiren kumral uzun boylu çok mükemmel bir vücuda sahip bir kadınla çocuklar ves
1548
seks hikayeleri
 

Karışık Hikayeler : Bire Bir Hikayeler : Ensest Hikayeler : Eşli Hikayeler : Fetiş (Fetish) Hikayeler : Gay Travesti Hikayeler : Grup Hikayeler : Hayvan Hikayeleri : Lezbiyen Hikayeleri : Tecavüz Hikayeleri : Ulaşım Araçları : Yaşlı Olgun Hikayeler : İşyerinde Hikayeler : Eğitim Hikayeleri : Liseli Kız Hikayeleri : Kısa Hikayeler : Bakire Hikayeleri : Komik Hikayeler : Taciz Hikayeleri :