Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir

oğlunun arkadaşıyla sikişiyo Etiketi


oğlunun arkadaşıyla sikişiyo oglunun_arkadasiyla_sikisiyo
Başlık/Açıklama Okunma Sayısı
fatmayla delice seviştik
Adım Zafer lisede okuyorum. Son sınıftayım kısmetse bu sene okul bitecek. Okuldan Fatma diye bir kızla çıkıyorum. İlişkimiz ciddi ve ileri derecede bi
2842
seks hikayeleri
Karşı Komşum
Merhaba Uzun zamandır bu siteye giriyorum ve bir sürü hikaye okudum tabi herkes gibi bende etkileniyorum. Ama bazı hikayeler çok saçma geliyor. Hikay
2236
seks hikayeleri
Ana-Kızı Zorla
Yazlık tatil mekanında yaşadığım için yaşadığım yer ilkbahar aylarında genellikle boş olurdu. Ama bu sene bir ana kızın daha ilkbaharda yazlık evlerin
4893
seks hikayeleri
işyerinde şefimle
Ben hayatta her şeyi yapmaktan yana olan dul bir bayanım. Buna rağmen yüzüme baktığınızda sıcakkanlı fakat çok ciddi bir ifadem vardır. Vücudumun ise
8696
seks hikayeleri
Kızlıgını Nasıl Aldım
Anlşatacagım hikaye tamamen gercektır ben uzun boylu esmer yakısıklı sayılan biriyim diyarbakırda ikametkah ediyorduk ama babamın işlerinde dolayı evi
4522
seks hikayeleri
Aslı Ve Kocası 2
Aslı ve kocası - 2 MRB.sizlere daha önce de yazmıstım. bu 2.izmirliyim 20yasındayım evde chat yapıyordum canım cok sıkılıyordu telefonum caldı arayan
2285
seks hikayeleri
kahraman olmuştum
39 yaşındayım ve bugüne kadar çok kadınla birlikte oldum her seferinde birşeyler hep eksik oluyordu. Bahsettiğim eksiklikler güzellikle ilgili değil.
1233
seks hikayeleri
Hem Karisini Hem Kocasini
Hem Karısını Hem Kocasını Merhaba, 32 Yaşında İstanbul Ataköy`de oturan bir beyim. Bundan altı ay kadar önce Ocak ayı başında internette chat siteler
5234
seks hikayeleri
eşim isteyince bende verdim
merhaba arkadaşlar ne kadar inanırsınız bilmem ama sizin sorununuz 1 yıl oldu 4 senelik evliyiz eşim esra çok alım lı ve güzel bi kadın açık saçık gi
77952
seks hikayeleri
Önce Benim Götümü Sikti
Ben şu anda 20 yaşındayım.Anlatacağım anım ben 15 yaşındayken başladı.Ben kursa gidiyordum.Hergün okul çıkışında otobüsle dershaneye giderdim.Birgün o
10442
seks hikayeleri
Necla Ablayla
Adım Tuğba. Çok küçük yaşlarımdan beri İstanbulda yaşayan ve Lezbiyenliğini de yine küçük yaşlarda fark etmiş biriyim. Şu anda 26 yaşındayım. Benimle
4066
seks hikayeleri
konser de
Okulun bahar şekliliklerinde her akşam konsere gidiyorduk. O akşam gelen sanatçı çok ünlü olduğu için konser tıklım tıklımdı. Ben de konsere bir kı
8075
seks hikayeleri
SİKTİM ONU
SLM Arkadaşlar ben mersinde oturuyorum size bir anımı anlatacağım ben ilköğretim son sınıf öğrencisiyim bir gün beden dersindeydik kız arkadaşım naime
1720
seks hikayeleri
olgun çiftle seks muhteşemdi
selam egeden mehmet yaş 38 arzularınızı ve hayallerinizİ özgürce ve doya doya yaşamak istiyorum diyen olgun bakımlı bayanlar, üçüncü tek erkek arayan
6705
seks hikayeleri
komsumuzun karisiyla yattim...
Selamunaleykum arkadaslar ben kemal 17 yasinda 1 76 boyunda ela gozlu hafif sarisin bir gencim bu yaz yasadigim olayi anlatacagim sizlere... Biz aile
3180
seks hikayeleri
Satılık Köpekler Vardı
Selam ben 33 yaşında bekar olarak almanyada yaşıyorum çok yalnız olduğum için evde bir arkadaşa ihtiyacım olduğunu düşündüm aklıma bir köpek almak ge
0
seks hikayeleri
Bilgisayar Tamiri
Dersimin olmadığı bir gün ara sıra yanına uğradığım ilçe milli eğitim şube müdürü arkadaşımın yanına uğramıştım. Otururken kırk yaşları civarında oldu
2145
seks hikayeleri
Bakkal Ismail
Bakkal İsmail Eşim artık ikinci bir yarak için çıldırıyordu.Her sikişmemizden sonra bana orçun lütfen beni yine birilerine siktir diyordu.Bir alıştım
4359
seks hikayeleri
ilk sevgilim
mrb ben ilyas 28 yaşındayım ben biraz utangaçımdır birgün telefonum çaldı açtım ve tanımadıgım bi bayan başladı bana iltifatlar etmeye beni çok beyend
1489
seks hikayeleri
Hayaller Gerçek Oldu
Merhaba ismim Murat.Evliyim.Eşimin bir arkadaşı vardı.Biz flört ederken yalnız olduğu için sık sık bizimle gezerdi.İlk zamanlar ona karşı birşey hisse
1680
seks hikayeleri
 

Karışık Hikayeler : Bire Bir Hikayeler : Ensest Hikayeler : Eşli Hikayeler : Fetiş (Fetish) Hikayeler : Gay Travesti Hikayeler : Grup Hikayeler : Hayvan Hikayeleri : Lezbiyen Hikayeleri : Tecavüz Hikayeleri : Ulaşım Araçları : Yaşlı Olgun Hikayeler : İşyerinde Hikayeler : Eğitim Hikayeleri : Liseli Kız Hikayeleri : Kısa Hikayeler : Bakire Hikayeleri : Komik Hikayeler : Taciz Hikayeleri :