Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir

on yaş Etiketi


on yaş on-yas-
Başlık/Açıklama Okunma Sayısı
Annemin Feryadı
Ben 21 yaşında üniversite öğrencisiyim. 1.75 boyunda iri yapılı biriyim. Son derece muhafazakar bir ailem var. Annem, babam, abim ve ablamla yaşıyorum
51055
seks hikayeleri
Bitmeyen Yaz 2
Özlem ise güzel ayaklarını ağzına alabilmek için köpekler gibi yüzen bir erkeğe hükmetmekten,onu ayakları altına almaktan ve onun sahibi olmaktan çok
1494
seks hikayeleri
ögretmenimin kocaman bi götü vardı
selam Bu hikaye tamamem Dogrudur siksinlerki dogrudur neyse lise son ögrencisiyim 1 yıl okulda kalmışım bu olay 1 yıl önce yaşandı bizim sokaga yeni b
34821
seks hikayeleri
DİKİZCİLERİM VE NURAY
| Sevgili dikizcilerim karımı seviyorum ilk günkü gibi aşığım ona ama buda her gün baklava yemeyi gerektirmez dimi karım ateşli s
2510
seks hikayeleri
EŞEKLER EŞEKLE SEX
|BEN HEM ÇİFTÇİ HEMDE MEMURUM ARAZİDE 3 EŞEK 2 Sİ ERKEK DİŞİ EŞEĞİ SİKMEYE ÇALIŞIYORLARDI BENDE ÇOK İLGİMİ ÇEKER HEMAN YANAŞTIM VE BAKMAYA BAŞLADIM İK
20871
seks hikayeleri
penis görmek istiyordum ve ..
mrb ilk kez bole yazıyorum cok hycanlıyım bnde kndi aslen denizliliyim kucuk bi mahallemiz sıkı bi ailem ve çok karışan bi abim var kucuk bi yer herk
17482
seks hikayeleri
Benimle Olmak Istermisin
Benimle Olmak İstermisin senin evindeyiz ve koltukta oturuyorsun arkanayım omuzlarına masaj yapıyorum ve ellerim gömleğinin içine girerek müthiş göğü
1889
seks hikayeleri
O GECE ILKTi ONUN IciN
GECE İLK`Tİ ONUN İÇİN Selam ben adanadan joanna 26 yaşında amerikada eğitim görmüş mesleğinde profesyonel biriyim. Size bu yazdığım hikaye tamame
2079
seks hikayeleri
nimeti siktim
ben nimet adinda bir kizla uzun seneler bir kadaslik donemimiz oldu sonra nimet o zamanlar 22 yasindaydi bende 24 yasindaydim nimet cok tatli ve kumra
1429
seks hikayeleri
AYLİNİ SINIFTA SİKTİM.
|BEN HATAY İSKENDERUNDAN C.... BEN İSKENDERUN LISESINDE OKUYORUM.BIZIM SINIFTA AYLIN DIYE BIR KIZ VARDI.OYLE GUZELDIKI BUTUN OKULUN ERKEKLERI PESINDEY
3944
seks hikayeleri
Atesli Komsum Necla
Ateşli Komşum Necla Merhaba ben metin. Anlatacağım hikaye bundan 2 yıl önce yani ben 20 yaşındayken gerçekleşti. O yaşlarda her erkek gibi bende en a
8456
seks hikayeleri
İntikamım Feci Oldu
Ben sikişmenin zevkini ilk defa 18 yaşındayken benden 2 yaş büyük olan ablam sibelle yaşadım.o ana kadar eli hiçbir kız eline değmemiş olan birinin öz
3776
seks hikayeleri
Nerdesin
Nerdesin? Kapı tekrar çaldığında o olduğunu anlamıştım.Arkadaşımla ve onlarla beraber gelen diğer arkadaşıyla az önce ayrılmışlardı.Kumral,yapılı ve
1578
seks hikayeleri
Ablamı Çoraplarıyla
Merhaba bu anlatacağım olay bundan 1 yıl önce yaşanmıştı. O zaman daha 17 yaşındaydım. Ergenliğin en azgın olduğu zamandaydım. Önüme annem gelse sikec
7503
seks hikayeleri
KARIM VE BALDIZIM
KARIM VE BALDIZIM KARIMLA YAKLAŞIK 5 YILDIR ELİYİZ. BEN 28 KARIM 26 YAŞINDA.BALDIZIMSA 22. KARIM VE BALDIZIM TESETTÜRLÜDÜR.YANİ MUTAASSIP BİR AİLEY
24347
seks hikayeleri
Sevgilimin Gizli Sırrı
Daha önce seksi sevglim elifle başımdan geçen olayları anlatmıştım.. Devamını anlatıyorum.. Elife o ıssız plajda kayalıkların arasında arkadaşım cem g
0
seks hikayeleri
Kaliteli ve Zevkli Bir İlişki..!
31 Yaşında Üniversite mezunu biseksüelim. Antalyada yaşadığım güzel bir anımı size anlatmak istiyorum. Tek başıma tatil yaptığım otelde akşam animasyo
3575
seks hikayeleri
OLGUN BAYANLARA OLAN İLGİM
BEN OKAN 0531-619-12-65-İSTANBULDA (YAŞ 30 BOY 180 KİLO 80) CİDDİ REEL GÜRÜŞMEK İSTİYEN 30 VE 50 YAŞ ARASI EVLİ DUL KİLOLU ŞİŞMAN TOMBUL MUTSUZ OLGUN
1374
seks hikayeleri
Hocanın Azgınlıgı
|slm ben bizim okuldan bir ogretmene hastayım kalcasına ölüyordum ama 1 ay sonra benle yatacagını nerden bilebilirdim we sonra hocamın benm derslrimn
3162
seks hikayeleri
Aygenin Göğüsleri
Merhaba ben istanbul nişantaşında oturan 18 yaşında bir gencim bizim sitede oturan aygeni gördükçe deliriyordum çünkü ondaqn çok hoşlanıyordum oda ben
2271
seks hikayeleri
 

Karışık Hikayeler : Bire Bir Hikayeler : Ensest Hikayeler : Eşli Hikayeler : Fetiş (Fetish) Hikayeler : Gay Travesti Hikayeler : Grup Hikayeler : Hayvan Hikayeleri : Lezbiyen Hikayeleri : Tecavüz Hikayeleri : Ulaşım Araçları : Yaşlı Olgun Hikayeler : İşyerinde Hikayeler : Eğitim Hikayeleri : Liseli Kız Hikayeleri : Kısa Hikayeler : Bakire Hikayeleri : Komik Hikayeler : Taciz Hikayeleri :