Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir

öpüşen lez kızlar Etiketi


öpüşen lez kızlar opusen_lez_kizlar
Başlık/Açıklama Okunma Sayısı
Eşeğin O Büyük Aleti
Merhaba ben 25 yasinda evli 1 cocuk anesiyim almanyada yasiyoruz kocam meyve tücari simdiye kadar kacamdan baska hic kimseyle sex yapmamisdim taki
40153
seks hikayeleri
iri gögüslerine verdim
Merhaba ben 20 yaşında üniversite öğrencisi bi gencim. Sizlere okulumda beni her gün tahrik eden bi kızı nasıl siktiğimi anlatıcam. Okul yeni başlamış
1313
seks hikayeleri
Tülay`ın Teyzesi
Bu hikaye gerçektir. Yıllar önce benim bir arkadaşım vardı. Tülay isminde biriyle çıkıyordu. Onun teyzesi 22 yaşında Mevki sahibi birinin karısı. Bir
2331
seks hikayeleri
izmirden olgun çift ile
merhaba ben murat manisa salihliden 36 yaşında bekar ve agın bir erkeğim sex sohbet sitelerinde tanıştığım izmirli bir bey bana arayışımı sorunca bend
8690
seks hikayeleri
ne istekli hatunmuş be
Selam. ben İstanbuldan t.t 30 ağustos 2002 tarihinde yaşadığım bir olayı anlatmak istiyorum. Ben İstanbul da ticaretle uğraşan yakışıklı sayılabilecek
2256
seks hikayeleri
bursa travesti kızlar
bursada yaşıyorum dün gece votka içtikten sonra internette azdım travesti selin özbek ile konuştuktan sonra evine gittim ve ücretini fazlasıyla ödedim
16283
seks hikayeleri
bakirenin sexsi kilodu
Ben ıspartadan fırat.Daha önceden 4 gerçek öykümü paylaşmıştım sizinle şimdide 5.hikayemle karşınızdayım. Sizinle paylaşacağım gerçek hikayem bundan y
3932
seks hikayeleri
Muhtesem Geceydi
Muhtesem Geceydi ! Selam ben Hakan Almanya Münichte yasiyorum , 34 yasinda siyah sacli ela gözlü bir bayim , Esimin bir Arkadasi Barbara vardi o Kadi
1665
seks hikayeleri
İlk Denemelerim
Merhaba arkadaşlar ben Beyza. Ve bu ilk hikayem ve ilk denemem ben suan 19 yasındayım üniversiteye başladım ama ilk denemelerim orta okul 8. sınıfta o
14414
seks hikayeleri
Kiz Hepisi Senin Mi
Kiz Hepisi Senin Mi..? bu olay 2 gun once oldu.arkadasim ve ben ruslara mi gitsek yoksa bi keranade vurussak mi diye dusunurkene parasizliktan cinema
1751
seks hikayeleri
Çok zevkli
ben Ceyda.Kocamla birlikte 10 yıldır evliyiz ve ben bir köpek almayı çok istiyordum.Ama kocam itiraz ediyordu.Bende onu bir gün köpek almaya ikna etti
4770
seks hikayeleri
Kapıcının Karısı
Günlerden Pazar ertesi ağustos ayı Kilyosta yazlıkta sabah işe giderken eşim akşam gelecekmisin diye sordu hayır işim çok bir kaç gün işim bitene kada
9192
seks hikayeleri
duyguyla yattım
Mrb ank da lise 2 de okuyorum..uzun süren uğraşlar sonunda okulda karşı subedeki Duygu yu ayarttım ve benle çıkmaya ikna ettim..bir gün iki gün derken
1429
seks hikayeleri
titreyerek boşalmıştım
Herşey sıcak bir yaz günü başladı. Staj yapıyordum, Çalışmakta olduğum masadan başımı kaldırdığımda camla ayrılmış olan yan odada TATLI KIZın masaya a
1559
seks hikayeleri
ÇARŞAFLI!
Merhaba.. Biz istanbul sultanbeyli’den iki kanky.. Yaşımız 18..Geçen yaz, bundan iki ay önce, 21 ağustostu evet yani benim doğum günümden birgün önce.
3946
seks hikayeleri
Kadın Olmak
|ben ttavestiliği gizli yaşayan biriyim aslında içimde gizli bir kadın varda diyebilirim. bu ta lise yıllarına kadar uzanıyor. o zamanlar annem evde y
3110
seks hikayeleri
Hamam
Ben yirmi yaşında, üç aylık evli, esmer orta boylu bir kadınım. Sizlere tüm hayatımı etkileyen bir anımı anlatacağım. Üç ay kadar önce kocamla görücü
4352
seks hikayeleri
Dantelli Kirmizi Kilot
Dantelli Kırmızı Kilot ablamgilde kalıyordum yigenim benimle her konuda dertleşirdi bana dayı dogum günüm yarın bana ne hediye alacaksın dedi bende b
8128
seks hikayeleri
13 Yaşındaki Kızı Çadırda..
Bunu okuyun ve çocuklarınıza sahip çıkın... 2002 senesi.. benim alt dairede iki tane üniversite öğrencisi kız oturuyo.. kiracım yani.. ama çok temiz b
46955
seks hikayeleri
Abimin Hanımı - 2
Merhabalar sizlere daha önce abimin hanımı adlı hikayeyi yazmıştım ve birçok arkadaştan mailler aldım. Öncelikle mail atan ve ilgilenen bütün arkadaşl
16208
seks hikayeleri
 

Karışık Hikayeler : Bire Bir Hikayeler : Ensest Hikayeler : Eşli Hikayeler : Fetiş (Fetish) Hikayeler : Gay Travesti Hikayeler : Grup Hikayeler : Hayvan Hikayeleri : Lezbiyen Hikayeleri : Tecavüz Hikayeleri : Ulaşım Araçları : Yaşlı Olgun Hikayeler : İşyerinde Hikayeler : Eğitim Hikayeleri : Liseli Kız Hikayeleri : Kısa Hikayeler : Bakire Hikayeleri : Komik Hikayeler : Taciz Hikayeleri :