Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir

öpüşen lez kızlar Etiketi


öpüşen lez kızlar opusen_lez_kizlar
Başlık/Açıklama Okunma Sayısı
Bu Kadar Kan Nerden Geldi Şaşırdım
|merhba ben 16yaşında yakışıklı birisiyim bizim evin karşısında bir kız vardı mükemmeldi evleri tam bizim evi görüyordu yani yatak odamı her gün onu h
4622
seks hikayeleri
Kuzenim
ben tolga daha önce i nasıl sikitimi anlatmıştım.kaldımız yerdenden devam ediyim o gece annemler geldikten sonra akşam yemeyi yedik bana göz kırpıyo
0
seks hikayeleri
dayı yapma
Ben bu sayfayi cok ediyorum takip etmem de benim başımı yakti anlatayım hikayemi Ben 22 yasinda gay duygular besliyorum. Bi kackez oral deneyimim old
2757
seks hikayeleri
yeter artık diye inliyodu
Merhaba ben mersinden Murat,tabiki bu gercek adım degil.Ben 29 yasında 1.77 boyunda 75 kilo atletik sayılabilecek bir vucuda sahip serbest meslekle
2265
seks hikayeleri
Boş Ders
Meraba sayın okuyucular.sizlere başımdan geçen müthiş bir sikiş hikayesi anlatacam.ben 17 yaşında sarışın uzun boylu mavi gözlü yakışıklı bir delikanl
3277
seks hikayeleri
Anasını Ve Kızını
Merhaba!. Anlatacaklarım tamamen gerçek olup kesinlikle hayal ürünü değildir. Yerel bir gazetede çalışıyorum. Son derece güzel bir işim var. Etrafımda
3521
seks hikayeleri
karımla karşılıklı birbirimizi aldattık
ben de kendi seks hikayemi anlatayım.O kış her gün sikiştik götü alışmıştı ve ben cogu zaman götünden sikiyordum yarragımı sokup cıkardıkca göt deligi
5681
seks hikayeleri
halamı maffettım
hep olgun bırıyle olmak ıstedım halam çok olgun onu sikmek için onlara gittim onların ev mustakıl ve anneannemlerle oturuyor onlara var yukarı çıkçakt
7458
seks hikayeleri
Güzeller Güzeli Teyzem
Güzeller Güzeli Teyzem merhaba bende size teyzemlen yasadigim hikayeyi siz anlatmak istiyorum. ben 18 yasindayim teyzemi sorarsaniz teyzem 30 yasin
5958
seks hikayeleri
karımı ormana götürüp siktiler
Slm benim ismim Haluk yasim 23 Esimin ismi esra yasi 21. 2 senedir mutlu evliyim.Esimle sex hayatimiz cok güzel.simdiye kadar grup sexe soguk bakan ka
31806
seks hikayeleri
Doyumsuz Gece 3
Doyumsuz gece 3 ben hakan almanya da yasayan bir basina hayati ve zevkleri arayan birisiyim,bu sitenin müftalasi oldum emegi gecen herkese tesekkürle
2075
seks hikayeleri
Ilk Deneyim...
Öncelikle herkese slm bu siteyi ziyaret ettim benim de anlatacağım hikayenin bu sitede olmamasını sitenin eksikliği gördüm ve siteyi tamamlamaya karar
1960
seks hikayeleri
Ödev
2. Dönem başlarında okulumuza yeni bir ingilizce hocası gelmişti. Çok güzel, tatlı ve şirin birisiydi adı da selindi. Ben aslında ingilizceden hiç hoş
3017
seks hikayeleri
Selma Hanım
Selam ben Ankaradan İsmail 28 yaşındayım eşim resim öğretmenidir özel bir galeride resim sergisi vardı sergi salonunda resimler 14 gün süreyle sergile
2544
seks hikayeleri
Ormanda Çılgınlar Gibi
ben bir gun canimin sikintisi nedeniyle arkadasimi aradim ve ona canim cok sikiliyor ve bir seyler yapalim dedi.oda bana ben fuara gidecegim dedi bend
2197
seks hikayeleri
baldizimi zorla siktim..
ben murat almanyadan,emine isminde bi baldizim var.vücut ölcüleri yerinde olan tas gibi bi hatun evli ve iki cocugu var,sürekli birbirimize gelir gide
47143
seks hikayeleri
Dayanamadım
Merhaba ben izmirden 17 yaşında bir gencim. Yengemi sikmek istiyordum fakat ona açılamıyordum. sesini duyunca bile azıp otuzbir çekiyordum.bir gün akl
3661
seks hikayeleri
Astsubay In Liseli Kizi
Astsubay ın Liseli Kızı Merhaba ben 17yaşındayım ben bir sene önce basımdan geçen bir olayı anlatmak istiyorum ben diyarbakırda lise öğrencisiyim ben
3186
seks hikayeleri
hayallerim gerçekleşti
Bir önceki hikayemde bahsettiğim fırsat çok daha harika bi şeydi. Öğleye doğru onların akrabaları olan birileri daha geldi. İlk başta her şey gayet n
1682
seks hikayeleri
bakirelik maceram
adım burak 19 yaşındayım ama hala bakireyim size başımdan geçen milli olmaya çalıştığım bi olayi anlatacam neyse kışın galiba ocakti sevgilim beni saa
5691
seks hikayeleri
 

Karışık Hikayeler : Bire Bir Hikayeler : Ensest Hikayeler : Eşli Hikayeler : Fetiş (Fetish) Hikayeler : Gay Travesti Hikayeler : Grup Hikayeler : Hayvan Hikayeleri : Lezbiyen Hikayeleri : Tecavüz Hikayeleri : Ulaşım Araçları : Yaşlı Olgun Hikayeler : İşyerinde Hikayeler : Eğitim Hikayeleri : Liseli Kız Hikayeleri : Kısa Hikayeler : Bakire Hikayeleri : Komik Hikayeler : Taciz Hikayeleri :