Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir

öretmen Etiketi


öretmen oretmen_
Başlık/Açıklama Okunma Sayısı
Liseli elanın yırtık kilodu
17 yaşındaki çıtır çerez okula yeni başlamıştım çok yakışıklı olduğum için bütün kızların gözü bende idi bende okulun en güzel kızıyla çıkmaya karar v
17867
seks hikayeleri
Ilk Deneyimimi
|Uzun zamanır cıktıgım kız daha once hıc bır cınsel olay yasamamıstı. ve onu ben acmak ıstıyordum... lıse sonda okuyor.. ve oldukca guzel kalcaları va
2565
seks hikayeleri
Komşumuz Safiye
Öncelikle çok güzel bir site hazırlamışsınız,bunun için teşekkür ederim.Sürekli hikayeleri takip ediyorum ve bende sizlere bir kaç hikaye yazmak isted
2125
seks hikayeleri
Satılık Yenge
Selam arkadaşlar ben furkan 18 yaşındayım.biz arkadaşlarla toplanır arada kadına gideriz.yine böyle bir zaman bir arkadaş bir kadından bahsediyordu
6829
seks hikayeleri
abisi bekaretimi aldı
lise öğrencisiyim ,bu anımı ilk defa da paylaşıyorum , lise de aynı sınıfta olduğum çok yakın bir arkadaşım var ismi handan onunda bir abisi var, ha
18134
seks hikayeleri
götten ilk alışıydı
Ben 30 yaşında evli 2 cocuğu olan bir beyim. Bundan iki sene eveldi.Ben ek iş yapmaya başlamıştım ek iş yaparak bütceyide bayağı düzeltmiş sıra ek sev
2994
seks hikayeleri
40 lık leyla ablayla
mrb ben göktürk size anlatacağım hikaye bire bir yaşanmış gerçek bir hikayedir inanın bana. bu olay benim başımdan iki yıl önce geçti yani ben 23 yaşı
2547
seks hikayeleri
Ilk Aşkım(sikişim)
Merhaba öncelikle bu hikayeyei sizinle paylaşacağım için çok mutluyum. ben 23 yaşındayım o kadar ateşliydim ama bir türlü ateşimi söndürecek birini bu
2535
seks hikayeleri
Yaz Tatili
ni memleketimde geçirme fırsatı bulduğumda çok sevinmiştimçünkü hem akrabalarımı görecek hem de bol bol denize girecektim yani harika birvakit beni be
3171
seks hikayeleri
ve acı son
Adım Esra 29 yaşında 1.72 boyunda siyah saçlı ve gözlü esmer tenli birisiyim. Küçük kardeşim Tufan yaz tatillerini geçirmek için yanıma gelir. Bu yazd
3258
seks hikayeleri
tuncayın karısını
ben yılmaz izmirdenim bir gün ksk barınak kafede oturuyor idim karsımda ise bir aile geldi oturdu.kadın sanki bir ilahdı,mini eteğiyle resmen çıldırtı
7561
seks hikayeleri
Arkadaşımın Çalıştığı Şirkette
Selam, biraz sonra duyacaklarınızla çizeceğiniz resme lütfen benim imzamı atın, biz iki arkadaşız benim adım Olcay, arkadaşımınki ise tansel, bizler b
1705
seks hikayeleri
Götümden Sikildim
Ben 1.80 boyunda beyaz tenli oldukça yakışıklı biriyim.yaşadığım yer küçük bir ilçeydi.istediğim gibi kız bulamıyordum bu da beni çok kötü yapıyordu.n
8418
seks hikayeleri
tam ben sikiyorken
için hikaye öyle başlıyor çünkü tam zevkimin ortasındaydım belkide boşalacaktım ama o dalınca zevkim falan gitti. en bizim pcnin başına geçmiştim
1386
seks hikayeleri
Tavuk Göğsü
Selam ben ümraniyeden harun 26 yaşındayım ve evliyim. özel bir şirkette şofor olarak çalışmaktayım. size bundan 5 sene önce yaşadığım bir deneyimi mi
6441
seks hikayeleri
Zenci Muhendisin Esime Yaptiklari
Zenci mühendisin eşime yaptıkları İ. T. Ü elektronik bölümünden mezun olduktan sonra staj yapmak üzere yurt dışında yaşamaya başladım. Gittiğim birço
12539
seks hikayeleri
Otobusteki Sexy Liseli
Göreve yeni başladığım zamanlardı. Bindiğim otobüs bir kaç durak sonra bayağı kalabalıklaştı.Arkaya doğru ilerledim. Daha da gidecek yer kalmamıştı. Ü
11636
seks hikayeleri
Sekreterin Intikamı
| Doktorla ve eşiyle ilişkimin bu boyuta gelmesi sekreter kızı delirtmişti. Pasaklı bir köylüyü kendisi gibi bakımlı bir kadına tercih etmesini kız
2788
seks hikayeleri
606numarada Gozdeyle
606numarada gozdeyle Merhaba sizlere yaklasık 2hafta once yasadıgım bir olayı anlatacagim. Okul gezisi için İzmire gelmistik.Eskisehirden gece yo
1538
seks hikayeleri
İlk Defa Transeksüelle
48 (erkek) yasinda idim.(1,5 yil önce)Evliyim ve cocuklarimimizdavar.Almanyada yasiyorum.Bazan erkeklerle hayal ederdim ama cesaret edemezdim.Birgün G
3816
seks hikayeleri
 

Karışık Hikayeler : Bire Bir Hikayeler : Ensest Hikayeler : Eşli Hikayeler : Fetiş (Fetish) Hikayeler : Gay Travesti Hikayeler : Grup Hikayeler : Hayvan Hikayeleri : Lezbiyen Hikayeleri : Tecavüz Hikayeleri : Ulaşım Araçları : Yaşlı Olgun Hikayeler : İşyerinde Hikayeler : Eğitim Hikayeleri : Liseli Kız Hikayeleri : Kısa Hikayeler : Bakire Hikayeleri : Komik Hikayeler : Taciz Hikayeleri :