Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir

ortoukul sex hıkayelerı Etiketi


ortoukul sex hıkayelerı ortoukul_sex_hikayeleri
Başlık/Açıklama Okunma Sayısı
Karımın Patronu
Merhaba, İstanbuldan cem ,35 yaşındayım. Karımda 33 yaşında özel bir şirkette çalışıyor. Karımın şirketine onu ziyarete arda sırada giderim. Oradaki h
5262
seks hikayeleri
Evlive Azgın Bi Kadındı
Slm milet başıma gelen entatlı olaybu işte birgun işten evegeliyordum eleri alış verişyap mış poşetlerle dolu bikadına rasladım daha raslar raslamaz t
4626
seks hikayeleri
kalın kemerli güzeli
Ben orta okul ve lisede iken, dönem 80 ’lerin sonu idi. O dönemde, elbette 80‘lerin modası hakimdi. Yani modada abartının olduğu dönem. Büyük yakalı g
1436
seks hikayeleri
Şehvetli Babam
selam annem öleli üç yıl oldu benimde başımdan bir evlilik geçti şu anda dulum.neyse konuya gelelim bir gün babam resimleri karıştırıyordu annemin res
9928
seks hikayeleri
Ahh Zekiye Abla
Ahh zekiye abla Biz avcılarda oturduğumuz yıllarda başımdan geçen bir olayı yazacam. ben 20 yaşında idim zekiye abla bizim üst kat komşumuz du esmer
2267
seks hikayeleri
kuzenime wc\'de çaktım
ben de başimdan geçen bir olayı sizinle paylaşmak istiyorum. Ben şuan 21 yaşındayım. Bu yaşıma kadar istediğim her amcığı elde ettim. Fakat bir tanesi
2873
seks hikayeleri
Ihtiyar Adam
Herkese Merhaba ben Sinem lise son sınıfta okuyorum size anlatacağım olay gecen yıl başımdan geçmişti O gün başımızda hocalarımız huzurevine yaşlıları
11388
seks hikayeleri
KARIM HANDE
MERHABA,ŞU ANA KADAR EŞİM HANDE İLE YAŞADIĞIMIZ OLAYLARDAN 2 TANESİNİ SİZLER İÇİN BU SAYFALARA YAZMIŞTIM,BU DA ÜÇÜNCÜSÜ: ÖNCELİKLE DİĞER YAZDIKLARIMI
2881
seks hikayeleri
Fort Maceram
Tüm okuyuculara merhabalar. 1 yıldan beri bu sitenin devamlı okuyucusuyum. Ben Konyalıyım ve her zamanki gibi yeni yol otobüsünde üniversite vakitleri
2838
seks hikayeleri
Otomobil İçinde Oral Sex
|Merhaba, ben Okay 30 yaşındayım Samsun da oturuyorum. Bekarım ve yakışıklıyım. Geçen sene çok sevdiğim bir arkadaşım 3300 Turkcell ChatWalk dan bahse
2846
seks hikayeleri
Mutlu Yesim
Mutlu Yeşim Merhabalar, ben ankara`dan türker, anlatacağim olaylar kesinlikle yaşanmış gerçek olaylardir. Ben tam bir kadın iç çamaşırı ve naylon çor
1523
seks hikayeleri
Babam Mıydı Kocam Mıydı?
?BEN İSTANBULAN BURCA SİZE BABAMLA YAŞDIGIM İLK GECEMİ PAYLAŞMAK İSTEDİM.ANNEM VE KIZ KARDEŞİM ALIŞ VERİŞ YEMEGE GİTMİŞLERDİ BENDDE BABAMLA EVDE KALIC
16885
seks hikayeleri
acayip dar bi kot giymişti
selam sex okuyan arkadaşlar ben ankaradan taylan size başımdan geçen bi olayı açıklayacam Günlerden çarşamba günüydü bizim orda pazar vardı. komşumuz
1814
seks hikayeleri
Otobüsteki Türbanlı Kız
Sıcak günlerden nefret ederim….birde temmuz sıcağında ego otobüsleriyle işe gidip gelmek insanı öldürür…yine sıcak bir akşam üstü tıklım tıklım olan o
8775
seks hikayeleri
Bilgisayarci Cocuk
Bilgisayarcı çocuk Merhaba hikayeciler. Ben defne 28 yaşında çok güzel ve seksiyimdir. Bilgisayar denen alet benim ikinci üçüncü sikicim oldu. Nasılm
4758
seks hikayeleri
zeynebi sikerek anırttım
bize oyurmaya gelmişlerdi annesi ve annem gezmeye gittiler biz yalnız kaldık zeynep in yanına oturdum neyse bir birimize baktık ben kalaktım televizyo
2961
seks hikayeleri
iri gögüslerine asıldım
Merhaba ben 20 yaşında üniversite öğrencisi bi gencim. Sizlere okulumda beni her gün tahrik eden bi kızı nasıl siktiğimi anlatıcam. Okul yeni başlamış
1412
seks hikayeleri
kız arkadaşımın sexsi annesine
Bundan tam 4 yıl önce çigdem adında bir kız arkadaşım vardı. Onunla konfeksiyon atölyesinde tanıştım ve 2 yıl gibi bir süre beraber olduk kendisiyle.
8677
seks hikayeleri
Emel
AM YALAMAYA BAYILIRIM  selamlar bu sayfayı her ziyaretimde müthiş etkileniyorum ve haz alıyorum,Ben baran izmir bornovada oturuyorum,  
0
seks hikayeleri
Yengemin Karısı Oldum-1
|Sizlere 3 ay önce yaşadığım ve ilk olan yengemle yaşadığım ilişkiyi anlatmak istiyorum.Ben 19 yaşında 172by 55kl ince belli bir gencim.Vucudum tam an
5535
seks hikayeleri
 

Karışık Hikayeler : Bire Bir Hikayeler : Ensest Hikayeler : Eşli Hikayeler : Fetiş (Fetish) Hikayeler : Gay Travesti Hikayeler : Grup Hikayeler : Hayvan Hikayeleri : Lezbiyen Hikayeleri : Tecavüz Hikayeleri : Ulaşım Araçları : Yaşlı Olgun Hikayeler : İşyerinde Hikayeler : Eğitim Hikayeleri : Liseli Kız Hikayeleri : Kısa Hikayeler : Bakire Hikayeleri : Komik Hikayeler : Taciz Hikayeleri :