otobüs taciz filimleri Etiketi Sonuçları


otobüs taciz filimleri otobus-taciz-filimleri
Başlık/Açıklama Okunma Sayısı
taciz etmek biraz komik ve sacma
Ben 15 yasinda erkegim uzatmadan anlaticam gecenlerde yoolda yuruyorum mini etekli uzun bacakli sarisin yanimdan geciyodu beni baya azdirmisti bacakla
169
seks hikayeleri
metrobuste taciz
Metrobuste tacize ugradim gecenlerde ayakta kalmistim yine o gun cama yapisiktim nerdeyse o kadar kalabalikti yani arkamda iki adam dogu sivesiyle muh
1244
seks hikayeleri
gözlerimle taciz ettim
Selam adım Suat 17 yaşında 178 boyunda bir erkeğim. Çok geçmeden hikayeme geçeyim. Evimiz bir sidede 3. kat idi. Dairelerin balkonları birbirine ço
1974
seks hikayeleri
evli adamı taciz ettim
25 yasinda erkeklerle arasi iyi olan balik etli bir bayanim,İşyerinde beni bakisi ile bile tahrik eden bir adam var benden 1 yaş kucuk, her munasebett
8525
seks hikayeleri
taciz etmeye başladım
Bundan aşağı yukarı 5 yıl önceydi. Yalova da yazlığımız vardı ve her sabah spor yaparak Termale kadar koşarak giderdim. Yine Bir gün orada gezinirken
7026
seks hikayeleri
liseli kız kardeşime taciz
Slm ben Yusuf size anlatacağım hikayem yemin ederim gerçek .Okullar açılmıştı ve ben lise 2 ye kız kardeşimde orta 2 ye başlamıştı.kız kardeşim okulda
62613
seks hikayeleri
Evli Erkegi Taciz Ettim
Evli erkeği taciz ettim 25 yasinda erkeklerle arasi iyi olan balik etli bir bayanim,İşyerinde beni bakisi ile bile tahrik eden bir adam var benden 1
6332
seks hikayeleri
Otobus Yolculugu
Otobüs Yolculuğu Hakkı ile Nilgün yaklaşık beş ay evliydiler. İkiside birbirlerini seven ve çok modern ileri görüşlü bir aile olmuşlardı. Nilgün ün b
3873
seks hikayeleri
Internet Caffe De Taciz
Internet caffe de taciz slm bir gece can sikintisindan isten cikinca internet caffe ye gitmistim ve o gün bu gündür buraya sürekli geliyorum. o g
3391
seks hikayeleri
Otobus Yolculugu
Otobus Yolculugu merhaba bende siteyi uzun zamandir takip ediyorum ve bende bir fantazimi yazmak istedim. Bende bir gayim(AP yim). En buyuk fantazi
3914
seks hikayeleri
Otobus Fantezisi
Otobüs fantezisi Merhaba ben Ankara’da oturmakta ve üniversite son sınıfta bulunmaktayım. Başımdan geçmiş ilginç bir olayı anlatmak istiyorum a
2733
seks hikayeleri
Metroda Anneme TACiZ
Metroda Anneme TACİZ Ben 17 yaşında bir delikanlıyım.Anlatacağım olay bundan on sene evvel başımda geldi.Annemin adı gülhan ozamanlar 30 yaşındaydı.1
15316
seks hikayeleri
Terminalde Başlayan Taciz
Terminalde Başlayan Taciz Istanbul`a otobüsle gitmek için o akşam terminale vardım. Ellerimde bavullarla otobüs beklerken, yanıma 32-36 yaşları ara
4456
seks hikayeleri
Otobus Kalabalikti
Otobüs Kalabalıktı 45 yasinda dul bir bayanim . Evde pek oturmayi sevmedigimden gündüzleri genelde severim,Seksi oldugundan fazla severim ama dev
4818
seks hikayeleri
Otobus Macerasi
Otobüs Macerası Selam ben 17 yasında bırıyım. Bayanlar baylar ben tacız olayına bayılırım... Hatta sırf tacız etmek veya tacıze ugramak ıcın otobuse
3309
seks hikayeleri
Otobus
Otobus lise sona gidiyorum genc deli kanliligin verdigi cesarette var ya okuldan ciktik aksam saati idi o saatlerde otobusler kalabalik olur guzel sa
2927
seks hikayeleri
Super Otobus
Süper Otobüs Selam ben istanbul 4.levent ten. Deliyürek Basımdan gecen bi olayı sizlerle paylaşmak istiyorum. 23 yasında 1:86 Boylarında Tığ gibi bir
0
seks hikayeleri
Super Otobus
Süper Otobüs Selam ben istanbul 4.levent ten. Deliyürek Basımdan gecen bi olayı sizlerle paylaşmak istiyorum. 23 yasında 1:86 Boylarında Tığ gibi bir
5780
seks hikayeleri
Bankada Taciz
Bankada taciz selam ben osman 1.78by esmer siyah gözlü biriyim bundan ikisene önce bankada başımdan geçen bir olayı anlatmak istiyorum bankaya para y
3183
seks hikayeleri
Erotik Taciz
Erotik taciz Yazın amcamlar bize geldi ve iki kızı vardı birisi çok güzel. Amcamlar annemlerle ve ve diger kızlarıyla bir yere gittiler ben ve kuzeni
5155
seks hikayeleri
 

Karışık Hikayeler : Bire Bir Hikayeler : Ensest Hikayeler : Eşli Hikayeler : Fetiş (Fetish) Hikayeler : Gay Travesti Hikayeler : Grup Hikayeler : Hayvan Hikayeleri : Lezbiyen Hikayeleri : Tecavüz Hikayeleri : Ulaşım Araçları : Yaşlı Olgun Hikayeler : İşyerinde Hikayeler : Eğitim Hikayeleri : Liseli Kız Hikayeleri : Kısa Hikayeler : Bakire Hikayeleri : Komik Hikayeler : Taciz Hikayeleri :