Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir

otobüs yengem Etiketi


otobüs yengem otobus_yengem
Başlık/Açıklama Okunma Sayısı
yolda tanıştıgım kızla
İş çıkışı eve gitmek için her zamanki gibi yürümeyi tercih etmiştim. Yaklaşık 10 dakikalık bir yürüyüşten sonra yanıma yaklaşan lacivert hatcback tipi
2277
seks hikayeleri
baldızı ilk sikişim 2
baldızın muhteşem süprüzü baldızım müzeyyen ikinci karım olmuştu.her fırsatta sikişiyorduk.4 yıl geçmişti aradan yazın çocuklar kıbrısa gidecekti
7951
seks hikayeleri
Yegen2
Yeğen2 oğlum yabancı dil okumak istiyorrdu bunun için maltada bir dil okulana gitmek istiyorum dedi. ben başta olmaz dedim ama daha sonra gece olup b
3385
seks hikayeleri
Ansızın Gelen Misafir
Merhaba ben 17 yaşında İzmirde oturan yakışıklı ve atletik vucutlu bir gencim...bu Anlatacağım hikaye bir yıl Önce yaz aylarımda geçti.Ben lise 3 e ye
3979
seks hikayeleri
ögretmene grup girdik
Slm Ben KOnyadan Ali YAKUT Facem Ali Yakut EKLEYİN ÖĞRETENLER HİKAYEM GEÇEYİM O GÜN OKULA GEÇ KALDIM ÇAĞLA HOCA BENİ ALDI MÜDÜRE GÖTÜRDÜN ÇAĞLA HOCA O
10235
seks hikayeleri
BAYANLARA ÖZEL
Slm ben aysel 30 yaşında evlı bır kadınım ıstanbul avrupa yakasında oturuyorum sizlere anlatacagım hıkayem,benım başımdan gecen enguzel olaydır.herşey
5596
seks hikayeleri
hamamdaki lezbiyenle
Merhaba ben su an 18 yasında bir kızım. Adım Serpil. Sizlere antalyadan yazıyorum. Basıma gelenler bundan 1 sene evvel hamamda geldi. Hayatımda hiç ha
1542
seks hikayeleri
Serap
Ben Serap. ilk defa aynı cinse alakalı olduğumu üniversiteye başladığım ilk yıllarda anladım. Daha üniversiteye başlayalı 2 hafta olmuştu evde 3 kız a
2415
seks hikayeleri
ateşli dul canımı aldı
ben erdal beni her zaman dullara karsi bir ilgim olmustur ama is yerinde bir dulla iliskiye girecegimaklima gelmezdi.temizlikcilerden biri isten ayril
3191
seks hikayeleri
Kardeşim
BEN 19 KARDEŞİM İSE 18 YAŞINDAYDI MADDİ DURUM KÖTÜ OLDUGUNDANKARDEŞİMLE AYNI ODADA KALMAK ZORUNDAYDIKBİR GECE SAAT EPEY İLERLEMİŞTİ HERKEZUYUYORDU BİR
0
seks hikayeleri
Telefonda Sex 2
|bu site gerçekten çok hoş... anlattığım hikayenin doğrulunu anlamak için arkadaşlar mesaj atmışlar. çok mutlu oldum inanın bana.. bir bayan bana m
1856
seks hikayeleri
Ablamda Tattım
| selam ben 16 yaşında 175 boyunda 60 kilo esmer bir gencim. okulda kızlar bayılırlar bana ama daha hiç cinsel ilişkim olmamıştı o güne kadar. b
6306
seks hikayeleri
üvey kızım 3
Sizlere geçen üvey kızım özgeyi nasıl götten sikerek ağlattığımı anlatmıştım.Artık kızımla yanlız kalmak için fırsat arıyorduk.Zira eşim ancak gece nö
2457
seks hikayeleri
Komşumuz Derya
Merhaba, ben coşkun (36) sizlere Eğirdir den yazıyorum.dün başımdan geçenleri birileriyle paylaşmazsam kafayı yiyeceğim.evliyim eşim ve çocuklarım izm
8100
seks hikayeleri
sevda ile masturmasyon
Selam ben Aslı 21 yaşındayım. Malatya’da yaşıyorum. 1.73 boylarında , sarışın , mavi gözlü seksi kalçalara ve büyük göğüslere sahip mükemmel bir kızım
6112
seks hikayeleri
İlk Defa
slm sizlere bundan 5 yıl çnce baımdan geçen bir hikayeyi anlatacam.5 yıl önce bir yaz akşamıydı.üst komsumun oluyla birlikte çarsıda geziyorduk çarşıd
0
seks hikayeleri
Emir`in Günlügü
Benim adim emir ve 16 yasindayim. Ben biraz balik etliyim ve eskiden erkek olup simdi erkeklerden baska bir sey dusunemeyen korpe ve tas gibi bir kızı
2815
seks hikayeleri
kız kardeşimi dikizliyordum
kız kardeşim bir gun gene okuldann gelmişti . onun eteğine bayılıyordum çok kısaydı. ve beni çok azdırıyordu . bir daracık bir paltolon giymişti beni
21497
seks hikayeleri
JAKUZİDE 4 POSTA SİKTİM
BEN AYHAN BANDIRMADAN YAŞIM 30 KUMRAL YAKIŞIKLIYIM HİKAYEM TELDE BAŞLADI BANDIRMADAN BİR KIZ ARADI ADI SİBELDİ RESMİNİ SİTEDE GÖRDÜM ÇOK BEĞENDİM DEDİ
1826
seks hikayeleri
İş arkadaşım Kübranın daracık götünü kanırta kanırta siktim.
Uzun zamandır beraber çalıştığımız işyerindeki Kübrayla son zamanlarda çok yakınlaşmıştık.Kübra minyon tipli zayıf esmer bi kızdı.Memeleri oldukça dik
10227
seks hikayeleri
 

Karışık Hikayeler : Bire Bir Hikayeler : Ensest Hikayeler : Eşli Hikayeler : Fetiş (Fetish) Hikayeler : Gay Travesti Hikayeler : Grup Hikayeler : Hayvan Hikayeleri : Lezbiyen Hikayeleri : Tecavüz Hikayeleri : Ulaşım Araçları : Yaşlı Olgun Hikayeler : İşyerinde Hikayeler : Eğitim Hikayeleri : Liseli Kız Hikayeleri : Kısa Hikayeler : Bakire Hikayeleri : Komik Hikayeler : Taciz Hikayeleri :