Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir

oyunlar Etiketi


oyunlar oyunlar
Başlık/Açıklama Okunma Sayısı
beni aldattıgını ögrenince
Patronum ve ıs arkadaslarımla aram cok ıyı. yalnız yasıyorum ve bır erkek arkadasım var. esmer 1.70 boyundayım, fızıgım oldukca duzgun... erkek arkada
7115
seks hikayeleri
Kucuk Kurnaz Ava Giderken Avlandi
Küçük kurnaz ava giderken avlandı 3-4 yıl önceydi. İşten çıkmış arabayla köprü trafiğine girmek üzereydim. Adım adım ilerleyen trafikte, genç ve temi
13144
seks hikayeleri
KOMsUMUZ HULYA Ve ANNESI
KOMŞUMUZ HULYA ve ANNESI Ben adana dan şehmuz neyse fazla uzatmayalım hemen konuya gırelım bızım alt komşumuzun kızı hulya çok guzeldı ve benı delı e
4875
seks hikayeleri
Chatte Aktif Gayim
Ben 25 yaşında aktif biriyim daha öncede deneyimim oldu ama bu başkaydı nette gay kanalında bir pasif arıyordum ve semih adında bir arkadaşa slm verd
2254
seks hikayeleri
Yaz Asiklari
Yaz Aşıkları! Ben 18 yaşında taş gibi götü ve göğüsleri olan bi kızım sizlere geçen yaz yaşadığım bii olayı anlatacağım.... Geçen yaz tatilimi
1660
seks hikayeleri
kiracımın baldızına kaydım
Dükkan bitti satışa başladılar 15 gün falan geçti adeta kızla kanka olduk. Sabahları o açar ablası geç gelirdi. Derken ellerini tutuyorum muhabbet epe
2812
seks hikayeleri
Esimle FS
Esimle FS Olay tarihi 20/03/2003 ve kesinlikle gercektir isimler haric! Once kendimizi tanitayim, bizler avrupa`da yasiyoruz, ben 23 adim ender 175 b
2451
seks hikayeleri
alman halamla
ben şuanda 37 yaşındayım ismim M.dir halamınki A.dır halam şu anda 60 küsur yaşında Almanya’da yaşıyor izine gelirler 1 sene kalıp tekrar giderle
2141
seks hikayeleri
Kiz Kardesim
-------------------------------------------------------------------------------- Kız Kardeşim ! Selam ben Eskişehir`de kamuda çalışan birisiyim.Bu
0
seks hikayeleri
Komsumuz Sevim
KOMSUMUZ SEVİM Adım gökhan lise 1 e geçmiştim annemi kanserden kaybetmiştik.Babamda 1 kaç ay sonra baskasıyla yasamaya başladı artık eve gelmiyordu.
4127
seks hikayeleri
ANILARIM 5
Alinin bana neler yaptığını anlatmıştım okumayanlar anılarım 4de okuyabilirler bir gün banyo yaparken kapı çaldı kim o dedim ben Ali dedi kapıyı açmak
4654
seks hikayeleri
evli cifti karanlik odada siktim ankara
Slm arkadaslr hikaym evli ciftlerle olan maceralarm bitanesini kısa anlatıcm ankara ulusta heykelde oturuyorm daha oncede duymustm aktif yada pasif ar
5995
seks hikayeleri
komşu ablam
ben emre yaşım 15 yan komşumuz nur abla benden 4 yaş büyük göğüsleri büyük ve dik minyon bir kız ben 31 çekerken hep onu arzularım.çok samimiyiz ak
13853
seks hikayeleri
Oya Ve Kuzenim 2
Artık emel ve oya ile beraber yasıyorduk. Bazı gunler onlar bende kalıyor bazı gunler ben onlarda kalıyordum. Evimin anahtarından 2 kopyaytı emel ve o
2337
seks hikayeleri
unutamıyorum
selam ben sadece hikayemi yazacağım beğenip beğenmemek size kalmış ben 40 yaşında pasif ve cd olmayı seven biriyim bir arkadaşım var ve ondan çok hoşl
5552
seks hikayeleri
Evli Çiftle Üçlü
Efendim ben sizinle bir üçlü beraberliği daha paylaşmak istiyorum.sitede hikayem yayınlandıktan sonra email adresime emailler geldi.bunlardan güvenli
1997
seks hikayeleri
Azgın Halam
Azgın Halam Ben 20 yaşında esmer 1.85 boyunda bi gencim.2 yıldır okulum yüzünden ailemden ayrı yaşıyorum.ilk iki yıl yurtta kaldım.Daha sonra rahat
6448
seks hikayeleri
Azgın Kız
| mrb ben ALp Ben Orta okul 2. sınıfa gidiyorum.bizim sınıfın ve okulun en azdırıcı kızı şeyda her zaman ki gibi yine o ince çorabını giymişti .
3348
seks hikayeleri
Bayram Alışverişi
Merhaba.Sizlere evlatlık verilen ablamla kurban bayramında yaşadığımız ilişkiyi anlatmak istiyorum.Tek başıma tatili geçirmek üzere ablamı verdiğimiz
5885
seks hikayeleri
Ayşe Ve Ben
Yankomşumuzun kızı vardı onu çok beğeniyordum onu birgün sikeceğim aklıma gelmiyordu ayşe birgün evde tekoldununu ögrendimhemenonlara gittim ve zile b
1797
seks hikayeleri
 

Karışık Hikayeler : Bire Bir Hikayeler : Ensest Hikayeler : Eşli Hikayeler : Fetiş (Fetish) Hikayeler : Gay Travesti Hikayeler : Grup Hikayeler : Hayvan Hikayeleri : Lezbiyen Hikayeleri : Tecavüz Hikayeleri : Ulaşım Araçları : Yaşlı Olgun Hikayeler : İşyerinde Hikayeler : Eğitim Hikayeleri : Liseli Kız Hikayeleri : Kısa Hikayeler : Bakire Hikayeleri : Komik Hikayeler : Taciz Hikayeleri :