Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir

öz abımle yattım Etiketi


öz abımle yattım oz_abimle_yattim
Başlık/Açıklama Okunma Sayısı
Muhtesem Derinlikde Gezinti
Muhtesem Derinlikde Gezinti 16-17 yaslarimda bir akraba ziyareti icin izmire gitmisdim,kuzenim benle yasitdi.Amcasi o zamanlar 2 yillik evli ve 1 coc
2609
seks hikayeleri
Baldiz
Baldız 1999 Yılının temmuz ayı idi karımın teyzesinin kızının düğünü vardı, bizde cuma akşamından gittik. Ogün düğün hazırlığı yapıldı akşam oldu yat
8016
seks hikayeleri
kadına sokmadıkları şey kalmadı
sizi bilmem ama duyduğumda adeta şoka girdiğim ve o günden beri aslaunutamadığım bir hikaye yazacağım size. erkak arkadaşalrımdan biri belekteki birot
11800
seks hikayeleri
KOMŞUNUN KARISI
Ben yanlız yaşayan çok yakışıklı bir herifim. Ben sex için yaratılmış heralde :) ... Kaldığım abartmanda pembe adında evli bir bayan vardı. Size kısac
3648
seks hikayeleri
Canım Annemle - 2
Evin kapısını açarken ayaklarım titriyor ne yapacağımı bilemiyordum. Anahtarımı deliğe sokup kapıyı açtım ve içeri girdim. Ben geldimmmmmm diye seslen
27233
seks hikayeleri
Anı
Askerdim bir bayan vardı bize yakındı dolgun kalçaları vardı hrp yoluma çıkar bana bakardı bir gün benimle konuşmak istedi konuştuk bana tlf verdi epe
1387
seks hikayeleri
Annem Ve Ablam
selam size başımdan geçen olayı anlatmak istedim nedenide öylesine ilginç olayları burda okuyunca bende benden bir şeyleri okusunlar diye yazıyorum.ab
8341
seks hikayeleri
Otobus Fantezisi
Otobüs fantezisi Merhaba ben Ankara’da oturmakta ve üniversite son sınıfta bulunmaktayım. Başımdan geçmiş ilginç bir olayı anlatmak istiyorum a
2808
seks hikayeleri
Dul Evsahibim
Dul Evsahibim slm ben cenk ben üniversite de okurken yurtta ders calısamadığım için tek basıma bir apartman dairesinde öğrenci evi tutmuştum.zaten üs
2723
seks hikayeleri
hayran kalmıştı bana
gecen yaz çalıştığım mağazada başımdan geçen anımı anlataçağım ev içi aksesuar ı satışı yapan mağazada reyon görevlisi olarak işe başladım sıradan gün
222
seks hikayeleri
Maymun Oksan
Maymun Okşan Merhaba. Ben edirne trakya üniversitesinde okuyan bir gencim. Bu siteyi ziyaret ettikten sonra bende bir anımı yazayım dedim. Ben ne
1831
seks hikayeleri
Muhteşem
Eşimle tatile antalyaya gitmeye karar verdik arabamıza atladığımız gibi yola koyulduk telefonlan otelden yerimizi ayırttık eşim muhteşem bir fiziği ol
2384
seks hikayeleri
eczacı manitam
1758
seks hikayeleri
Soyunma Odası
Günlerden çarşambaydı ve o gün bizim beden eğitimi dersimiz vardı benden hoşlanan sınıfımızda ikbal diye bir kız oğlan kız vardı ben spor başkanı ol
4815
seks hikayeleri
komşum milli etti beni
Merhaba ben kadircan olay bundan bi sene önce oluyo o zaman 18 yaşındaydım neyse komşumuz sevgide orospu, annemlede arası iyidir bigün bizde hep bera
416
seks hikayeleri
Kilotsuz Karim
|karimla ara sira teshircilik oynamayi severiz.yine birgun karim mini etegini giydi tabi kilotsuz,ve disari ciktik.bu arada karimin bacaklari asiri be
8803
seks hikayeleri
Ablaya Sikis
Ablaya Sikiş bir gün okuldan kaçıp eve geldim evde porno cd seyrediyordum tam tatlı yerinde birden dış kapının açıldığını duydum. Tv yi kapattım. Ve
85545
seks hikayeleri
Annemle Lezbiyen Iliski
Annemle Lezbiyen İlişki 17 Yasindayim, annemle birlikte yasayan, yeni yeni olgunlasan bir genc kizim. Gögüslerim büyüdükce ve tüysüz amcigim yeni yen
48916
seks hikayeleri
borcumu aldım
Arkadaşlarımızla beraber eğlenmeye gittiğimiz bir gece benim sürekli kavga ettiğim fakat, özellikle vücudu güzel olan (bu arada yüzü de fena değildi)
1666
seks hikayeleri
Baldizimin Ayaklari
Baldızımın Ayakları Merhaba...size baldızımla yasadıgım sikişme değil ama sikişmeden daha heyecanlı dakikaları anlatmak istiyorum baldizim evli ve 25
5535
seks hikayeleri
 

Karışık Hikayeler : Bire Bir Hikayeler : Ensest Hikayeler : Eşli Hikayeler : Fetiş (Fetish) Hikayeler : Gay Travesti Hikayeler : Grup Hikayeler : Hayvan Hikayeleri : Lezbiyen Hikayeleri : Tecavüz Hikayeleri : Ulaşım Araçları : Yaşlı Olgun Hikayeler : İşyerinde Hikayeler : Eğitim Hikayeleri : Liseli Kız Hikayeleri : Kısa Hikayeler : Bakire Hikayeleri : Komik Hikayeler : Taciz Hikayeleri :