Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir

öz kızımı denizde Etiketi


öz kızımı denizde oz_kizimi_denizde
Başlık/Açıklama Okunma Sayısı
Dul Kadının Yarak Özlemi
Merhaba ben ferit hikayem şöyle bizim komşumuz olan filiz hanım bize oturmaya gelirdi geceleri sohbet ederdi şürekli yanlız oldugu için bir gün onları
6226
seks hikayeleri
Masozun Yaptiklari
Masözün yaptıkları Gittiğim güzellik salonunda ayda 1 kez komple ağda yaptırıdım. Lez ilişkiye meyilli olduğumdan da hep ağdadan sonra bayanın beni o
2640
seks hikayeleri
milli et beni
Merhaba sayın okurlar benim adım cem 22 yasında esmer yakısıklı bir gencim. size bundan iki sene önce yaşadıgım bir hikayeyi anlatacagım ve tamamen ge
1826
seks hikayeleri
Hayriyeye Zorla
Şuan ayrı olduğum eşimin arkadaşı olan Hayriye aslen Ankara lı olup ordu da öğretmenlik görevini yapmaktaydı yalnız kalıyordu bir akşam eski eşimle be
2552
seks hikayeleri
Yengem Ile 3 Sex Dolu Gece
Yengem ile 3 Sex Dolu Gece ben şu an için 20 yaşında delikanlı bir gencim.hikayemde size yengemle yaşadığım bir anımı anlatacağım.bu olay başıma 3
5862
seks hikayeleri
Ablamla
önce size ablamdan bahsedeyim ablam çok normal boylarda 65 70 kilo civar esmer ama tam bir fıstık tır ablam ogün duştan çıkmış kurulanıyordu odalarımı
0
seks hikayeleri
Dayımın Kızı
ben küçüklüğümden beri nı hep arzulardım.daha ilk okula giderken bile aramızda eleşmeler olurdu .yaşı biraz küçük olduğu için fazla bir şey bilmiyordu
0
seks hikayeleri
Semra Yengem
Merhaba benim maceram geçen ramazan bayramında başladı ben yengeme uzun zamandır hastaydım yengem tesettürlü 30 yaşlarında çok alımlı bir kadındır day
4790
seks hikayeleri
kafası güzelken
herkese selam. ben adıyamandan yunus yazdığım hikaye her noktasına dorudur. bir gün arkadaşımla alkol almaya karar verdik yani lilik die bir arkdaşla.
6108
seks hikayeleri
Tatilde tanıştığım çiftle anım
Meraba ben Aslı 21 yaşındayım. Biseksüelim ama kızlara daha çok ilgiliyimdir. Size tatilde yaşadığım anımı anlatıcam 1.68 boyunda 50 kilo civarları
1105
seks hikayeleri
Ne Bağırıyordu Ama
Merhaba adım emre şimdi size asla unutamayacağım bir anımı anlatmak istiyorum bir çarşamba sabahı kız arkadaşım bana telefon açarak bereber dolaşma te
2990
seks hikayeleri
Kiz Arkadasimin Annesiyle
Kız Arkadaşımın Annesiyle Bundan tam 4 yıl önce çigdem adında bir kız arkadaşım vardı. Onunla konfeksiyon atölyesinde tanıştım ve 2 yıl gibi bir
6839
seks hikayeleri
Karımı Benzinlikte Siktiler
Karımı Benzinlikte Siktiler Uzun zamandır fanteyi yapıyorduk. Karım gözü bağlı tanımdaığı kişilerce siklimeyi hayal ederdi. Aklıma koydum başına iş
19373
seks hikayeleri
Babam Yeni Köpek Aldı
Merhaba, benim adim hulya, ben Avustralyada yasayan 18 yasinda bir bayanim. bu siteyi buldugumda cok heyecanlandim, ve her hikayeyi okurken bacak aram
20482
seks hikayeleri
O Benim Bitanem
32 Yaşında ve evliyim Yaklaşık bir yıldır başka bir erkekle görüşüyorum O da evli ayrca farklı şehirlerdeyiz. Ancak ayda bir mutlaka gelir ve biz onun
2095
seks hikayeleri
Teşekkürler Kocacığım
Merhaba,Adım Nazan.1.72 boyunda,50 kilo,kumral,buğday tenli,dolgun göğüslü,kalçaları arkaya doğru çıkık yani kısacası erkeklerin sikmek için can attık
36961
seks hikayeleri
Bana Öğretti
Selamlar ben İstanbuldan Erdem. Sizlere en güzel anılarımdan birini anlatmak istiyorum. O zaman daha 17 yaşındaydım. Üst katımızda oturan Ayfer teyze
3502
seks hikayeleri
Sikmek Çok Güzel
Selam arkadaşlar ben CANER ben geçen gün bizim lisede bir kızla erkeğin sikişmesini izledim içimden ben niye kız sikmiyorum bir de baktım arkamda bir
3116
seks hikayeleri
Servis Arkadasim Seray
Servis Arkadaşım Seray İlk işe başladığım yerde benimle aynı sitede oturan Seray adında kumral güzeli bir bayan vardı. sabahları beraber aynı durakta
1943
seks hikayeleri
Almanyada Alman Ciftiyle Sikismem
Almanyada alman ciftiyle sikismem meraba ben almanyadan köln sehrinden yaziyorum. Adim cem ve 38 yasindayim.Yillar önce ve aslinda hala da devam ed
5973
seks hikayeleri
 

Karışık Hikayeler : Bire Bir Hikayeler : Ensest Hikayeler : Eşli Hikayeler : Fetiş (Fetish) Hikayeler : Gay Travesti Hikayeler : Grup Hikayeler : Hayvan Hikayeleri : Lezbiyen Hikayeleri : Tecavüz Hikayeleri : Ulaşım Araçları : Yaşlı Olgun Hikayeler : İşyerinde Hikayeler : Eğitim Hikayeleri : Liseli Kız Hikayeleri : Kısa Hikayeler : Bakire Hikayeleri : Komik Hikayeler : Taciz Hikayeleri :