Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir

ponro 2009 video Etiketi


ponro 2009 video ponro-2009-video
Başlık/Açıklama Okunma Sayısı
Bakireliğim Gitti
Mrb ben 18 yaşında yeni ergenliğime girmiştim adım aslı babamın işi dolayısıyla sürekli ev değişiyoduk yani tayin işi. neyse konuya gireyim bu seferki
7359
seks hikayeleri
Partiii
Ogun okulun son gunuydu sonunda mezun oluyoduk 18 yasındadım bıan once dıplamamı alıp aksamkı partıye hazırlanmak ıstıyodum cok ıyı hazırlanmalıyımkı
2394
seks hikayeleri
Ankaralilar Kullanin Beni
Ankaralılar Kullanın Beni Ben Ankaralı bir gayim.Hikayem gece eve giderken arabada gördüğüm travesti ile başladı.Ona ayaklarını öpmek istediğimi söyl
3299
seks hikayeleri
Haftasonu Cumartesi
Haftasonu Cumartesi Evimizdeyiz Havada yağmur var. Nasılda yağıyor birazda soğuk dışarı çıkılıp gezilecek gibi değil. sabah kahvaltı ediyoruz beraber
1592
seks hikayeleri
Kız Kardeşimle Seviştim
Kız Kardeşimle Seviştim Ben 40 yaşındayım,başımdan geçen gerçek bir sex hikayemi hiç abartmadan sizlere aktarmaya çalışacağım. Kız kardeşim benden
10959
seks hikayeleri
Sonunda Dayanamadı
Ben 22 yaşında yakışıklı bir erkegim. arzu ile aynı işyerindeydik ve uzaktan akraba sayılırdık. İlk zamanlar aramızda akrabalıktan dolayı sadece iş va
4928
seks hikayeleri
Arka koltukta Seviştik
bu seks hikayem Kesinlikle Doğrudur,Bazı seks hikayeleri gibi yalan değildir. ben daha 18 yasinda ankara oturan bir kizim ismim onemli degil… Okula
2899
seks hikayeleri
fatmadaki fena bi göttü
Merhaba, benim adım İsa. 23 yaşındayım. Bursa’nın Muradiye semtinde oturuyorum. Hayatta en sevdiğim şeyler bir içki, iki seks. İkisini de doya doya ya
2694
seks hikayeleri
Babamın Arkadası
Mrblar ben yerımı söylemım ısmımde takma zaten hıkayelere benımde utanc verıcı hıkayemı yer almasını ıstedımbabamın en samımı arkadası cocukluk arkada
12996
seks hikayeleri
Ayaklarini Yaldim
Ayaklarını yaldım meraba arkadaşlar yeni evimize taşınmıştık eşyaları yerleştirdikten sonra ev sahibi bize geldi ilk anda ona hasta oldum haftalar ay
1608
seks hikayeleri
KIZIMI SİKTİM
Merhaba ben erdal Eşim Bir akrabaya gitmişti , kızmla evde tektik ve kızım çok güzel ve olgun biriydi. salonda kızımla oturup tv.izliyorduk , ben hep
36090
seks hikayeleri
GELİNİMLE YAPDIĞIM SEKS
merhaba ben 62 yaşında, uzun boylu sağlıklı iri, yarı bir adamım. benim seks anıma gelince gelinimle aramızda geçdi. gelinim evli, 1 çocuk annesi 5
76855
seks hikayeleri
abim dedigim ilhan abi
ben Bursa’dan Cavidan, 27 yaşında, kapalı giyinen, ince yapılı, uzun boylu (1.75 cm), 63 kiloda bir bayanım. Çevremden güzelliğimle ilgili çok s
4658
seks hikayeleri
sibeldeki göt
Selam ben sahin 29 yasindayim size basimdan gecen bir olayi anlatacagim.inanmak yada inanmamak sizin elinizde,ben komsumun karisini siktim ve ben size
1979
seks hikayeleri
Genç Eşiyle Süper Seksi
Selam arkdaşlar ben murat istanbulda yaşıyorum bende size başımdan geçen evli çiftle sexsimi anlatacağım haydarla şenayselam arkdaşlar ben murat istan
3795
seks hikayeleri
Sevgilim Ve Kuzeni
Merhaba sadece birkaç gündür bu siteye giriyorum ve bende bir Hikaye göndermek istedimBen eskiden bir pazarlama şirketinde çalışıyordum. Orda çalıştığ
0
seks hikayeleri
Koca Gögüslü Ablam
Koca Gögüslü Ablam merhaba ben istanbul bagcilardan murat 25 yaşindayım uzun boylu kumral ela gözlü biriyim bundan 1yil önce ablamla olan ilişkimi
10572
seks hikayeleri
Doyumsuz Gece 3
Doyumsuz gece 3 ben hakan almanya da yasayan bir basina hayati ve zevkleri arayan birisiyim,bu sitenin müftalasi oldum emegi gecen herkese tesekkürle
2156
seks hikayeleri
IstanbulMersin Hatti
İstanbul-Mersin Hattı Ben oldukça sempatik bir gün düşündüğüm için senden teklif bekliyorum. Etrafımda çok kız olmasına rağmen nedense kolay beğenmem
1291
seks hikayeleri
Sanaldan Reele
Sanaldan reele Bız 24 ve 26 yasında genc bır cıftız.netmeeting i kesfettıgımızde bızım ıcın sıradan bır vakıt gecırme programıydı ama sonradan gorduk
1320
seks hikayeleri
 

Karışık Hikayeler : Bire Bir Hikayeler : Ensest Hikayeler : Eşli Hikayeler : Fetiş (Fetish) Hikayeler : Gay Travesti Hikayeler : Grup Hikayeler : Hayvan Hikayeleri : Lezbiyen Hikayeleri : Tecavüz Hikayeleri : Ulaşım Araçları : Yaşlı Olgun Hikayeler : İşyerinde Hikayeler : Eğitim Hikayeleri : Liseli Kız Hikayeleri : Kısa Hikayeler : Bakire Hikayeleri : Komik Hikayeler : Taciz Hikayeleri :