Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir

porn vıdeo sekreter Etiketi


porn vıdeo sekreter porn_video_sekreter
Başlık/Açıklama Okunma Sayısı
Sekreterimle Zevkli Anlar 2
Sekreterimle Zevkli Anlar 2 ilk hikayemde sekreterim sevilayla olan hikayemi yazmıştım hala devam eden ilişkimizin tatlı anlarını sizlerle paylaşmaya
2753
seks hikayeleri
Ah O Seral
merhabalarsize başımdan gecen olayı anlatmak istiyorum biz arkadaşlarla bir internet cafeaçtık ve sonra orada yavaş yavaş çevre edinmeye başladık bu h
1112
seks hikayeleri
Iki Kişiyle
Merhaba arkadaşlar ben gülsüm sizlere 1 hafta öce yediğim 2 kalın yarrağı anladıçağım elinizi sikinize götürün ve okumaya başlayınmerhaba arkadaşlar b
2671
seks hikayeleri
Komşumun Dul Kızı
Oturduğumuz apartmanın üst katında şükürye denilen bir bayan vardı.Şükürye teyze bize çok gelip giderdi:Gülşen adında bir kızı vardı ve 2 yıllık evlid
2746
seks hikayeleri
Beni Becerdi
İlk hikayemi okuyanlar beni hatırlayacaklardır. Ben Selin Berksoy şimdi size yaşadığım ama hiç pişman olmadığım bir hikayemi anlatacağım. Bu hikayeyi
0
seks hikayeleri
Ne Geceydi
is seyahatim icin antalyaya gidiyordum ucakta yanimda oturan erkek cok hostu ne yapip ne edip mutlaka konusmaliydim okudugu gazeteyi istedim ve isterk
1574
seks hikayeleri
Onu Hic Unutamadik
Onu Hiç Unutamadık Merhaba biz 18 yasında beş delikanlıyız.(melih_cesur_gunalp_alp_volkan) hepimiz birbirimizden piç insanlarız. Aklımızda hep berabe
1456
seks hikayeleri
Pusuya yattım abimin arkadaşını kaptım
merhaba arkadaşlar ben konya yaşıyorum we adım sibel bu anımı ilk defa sizlerle paylaşmak istiyorum abimn bi arkadası wardı ozamanlar 16 yasındayım bu
5906
seks hikayeleri
Lezler Yola Geldi
Herkese selamlar. Bir hikaye ile daha sizinleyim. Kısaca kendimi hatırlatmam gerekirse ben İstanbul da yaşayan, 19 yaşında, bir üniversite öğrencisiyi
4001
seks hikayeleri
Yeğenlerim Ve Ben
merhaba ben sizlere yeni katıldım ve bir hikayeyle katılayım dedim. isterseniz başlayalım. bu yaz başında almanyada yaşayan amcam yengem ve oğulları t
4459
seks hikayeleri
Bluetoothla BAsLaDi 2
Bluetoothla bAşLaDı 2 Selam herkeşe.Yeni bir hikayeyle daha karşınızdayım.Adım Sertaç herhalde hatırladınız.Bluetooth ile başladı adlı hikayenin yaza
1324
seks hikayeleri
Sevgi Hocam
ben lise son sınıfta okuyan atletik yapılı 18 inde ve kendimi övmek gibiolmasın yakışıklı bir gencim bu olay henüz 1 ay önce meydana geldi edebiyathoc
2056
seks hikayeleri
dar etekli türbanlıyla
Herkese slm. Okuyunca zaten gerçek olduğunu anlayacağınız bir anımı sizinle paylaşmak istedim. Benden 4 yaş büyük bir ablam var, bi akşam ablamların a
13359
seks hikayeleri
Hayatimda Kazandigm Ilk Para
Hayatımda kazandığm ilk para merhaba daha önce eşimin yaz tatilindeki yazılarında ve benim müdürüyle olan ilişkimle ilgili anılarımızı sizinle paylaş
2816
seks hikayeleri
onu becermem imkansızmış
anlatma sebebim hatırladıkça boşalmaktır. Size basımdan gecen olayı anlatma ıstıyorum ben daha yasındayımın bırgın dayımın kız bıze geldınde kıp kısa
899
seks hikayeleri
Seksin En Güzeli
Merhaba,Fetişhturkteki hikayeleri uzun zamandan beri takip ediyorum.Ben ve eşim bu hikayelerin etkisinde kalarak dayımın oğlu ile güzel bir gün yaşadı
1568
seks hikayeleri
O Yaz
Mesut ve kıymet adında hem iş arkadaşım hemde yakın komşumuz vardı. Mesutlaben hanımlada eşi kıymet arkadaşlardı. Çok iyi görüşürdük. Kıymet 165 boyla
0
seks hikayeleri
abim pompacım oldu
ben 30 yaşında etine dolgun bir kadınım. Erkeklerin gözü daima üzerimde olmuştur. Acıkçası bende onları tahrik etmeyi severim. Kocam çocugum olmadıgı
15465
seks hikayeleri
Komsumun Kızı
Slm ben gecenyil askerden yeni geldiyim siralar yasadıgım anımı sizlerle paylasmak istedim.abazalıktan düz duvarlara tirmandıgım sıralarda yeni komsu
5022
seks hikayeleri
Eminönü`den Eve Gidiyordum
Bundan 2 yıl önce başımdan gecen olayı sizlerle paylaşmak istiyorum.Bir pazar günüydü Eminönü`nden eve dönüyordum hava kararmıştı. Belediye otobüsüne
3999
seks hikayeleri
 

Karışık Hikayeler : Bire Bir Hikayeler : Ensest Hikayeler : Eşli Hikayeler : Fetiş (Fetish) Hikayeler : Gay Travesti Hikayeler : Grup Hikayeler : Hayvan Hikayeleri : Lezbiyen Hikayeleri : Tecavüz Hikayeleri : Ulaşım Araçları : Yaşlı Olgun Hikayeler : İşyerinde Hikayeler : Eğitim Hikayeleri : Liseli Kız Hikayeleri : Kısa Hikayeler : Bakire Hikayeleri : Komik Hikayeler : Taciz Hikayeleri :