Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir

porno çizgi film Etiketi


porno çizgi film porno_cizgi_film
Başlık/Açıklama Okunma Sayısı
Denemekte Fayda Var
Banyodan yeni çıkmışsın üsttünde küçüçük bir havlu var sırılsıklamsın yavaş yavaş üstünden sular arkarak odaya giriyorsun ben yatagımın üstünde seni b
1918
seks hikayeleri
Teyzemi Zorla
Selam anlatacağım olay geçen sene sömestre talimde başımdan geçti. babam memur olduğundan şark görevini tamamlayıp batıda bir yere tayin olacaktı. ann
10229
seks hikayeleri
NEFİS BOKUNU YEDİM
BİZİM MAHLEDE PINAR ADINDA ÇOK SEKSİ VE GÜZEL BİR KIZ OTURUYORDU BU KIZLA BEN OKULDAN TANIŞIYORDUK BİZDEN BİR ÜST SINIFTA OKUYORDU BİR GÜN ONLARA GİTT
5142
seks hikayeleri
Konserde Tanışma
Slm herkeze ben ist erdinc yaş 25 oldukca yakışıklıym bulgaristan göcmeniym konserde tanıştım bi kızla kapalıydı gece tel konuştuk sex yaptık 2 gün so
2093
seks hikayeleri
JAKUZiDE SEX
JAKUZİDE SEX adım kubilay ergenliğe girdiyim günden itibaren sex benim vazgecilmez bir hobim oldu.okul cıkısıydı lise son sınıf öğrencisiydim okulda
1986
seks hikayeleri
Ablamin Ayaklari 2
Ablamın ayakları - 2 16 yasında daha cinsellikle tanışmamışken yaşadıgım olaylardan bahsetmek istiyorum. Ablam benden 3 yaş büyüktü, gercekten sapık
4084
seks hikayeleri
Ah Fadime Hala Kemiklerimi Sızlattın-2-
Merhaba ben daha önce başımda geçen anımı yazmıştım şimdi devamını yazıyorum.okul müdürü babama haber yollayıp serkan iki gündür okula gelmiyor yoksa
5087
seks hikayeleri
Tiyatro Bahane Liseli Şahane
Tiyatro Bahane Liseli Şahane slm bu siteye yeni girdim ve benim de bişiyler yazmam gerektiğini düşündüm:)öncelikle ben 17 yaşında genç bi delikanlı
2230
seks hikayeleri
Teyze Ve Evin Hanımı
Teyze ve Evin Hanımı slm ben otobüste tanıştıgım teyzeyle olan hikayemi anlatacam kısaca duraktan sonradan yaşını ögrendigim teyze bindi yaşı 4
3549
seks hikayeleri
Selmanın iç çamaşırları
Merhaba arkadaşlar ben ali. 15 yaşındayım sizlere 4 ay önce başımdan geçen bir olayı anlatıcam. Benim arkadaşım arda. Annesi 1.65 boyunda balık etli g
1245
seks hikayeleri
Annemin Hikayesi
Annemin Hikayesi Annem, otuzbeş yaşında bir kadındır. Son derece sevecen, cana yakın ve tatlıdır. O’nun hikayesi ben onyedi yaşımdayken baş
0
seks hikayeleri
17 lik büşram
Her sene yaz tatilinde teyzemlerin gönlü olsun diye mersine gidiyordum.teyzemin çocuğu olmadığından beni evladı yerine koyardı.Ama mersine gitmek beni
4154
seks hikayeleri
Bagittira Bagittira
Bagittira bagittira merabalar! ben 20 yaşında fen-ed. fak. 2. sınıfında okumaktayım. adim cem.belki aranızda bilenler vardır sivas gercekten kucuk ve
3406
seks hikayeleri
Hala Doymadım
|Merhaba adım arzu ankaralıyım anlatacağım hikaye bundan iki yıl önce ankara da yaşandı. Çalıştığım şirkete yeni bir teknik servis elemanı alınmıştı
2281
seks hikayeleri
Rus Güzelini Ağlattım
Slm ıı gunler ben 17yasında yakısıklı denecek kdr gzl fızıgı ıyı bır gencım rusyaya gıdıp gelıorum ara sıra neyse konuya geceyım rusyada br gun gezerk
4055
seks hikayeleri
Gülşahın Vucudu
Slm millet ben 17 yaşında bir delikanlıyım 8. sınıfta bi kız wardı gülşah diye ben we bi kankim bi gün bu kızı en arka sırada dersde sııkıştırdık ben
4145
seks hikayeleri
Halamla ensest ilişkim
Selamlar size halamla ensest hikayemi paylaşmak istiyorumm bn çocukluktan beri halamla dudak dudağa öpüşürdük ve her zaman oynaşırdıkk halam kısa boyl
2453
seks hikayeleri
Kız Kardeşim
Ben 19 yasındayım 1. 85 Boyundayım iyi bir fiziğe sahibim kardesim benden 2 yas küçük o yasda mükemmel biriydi küçük göğüslü iri kalçalıy tam bir fahi
27345
seks hikayeleri
sexs hastası
bende severim sexsi benimde birtane arkadaşım vardı dul bayan msn tanışdık duldu birgün yemek yimeye davet etim geldi yemekden sona da sexs ısınmaları
5857
seks hikayeleri
kızı sikiyim derken travestiye sikildim
Kız sikkek derken ben sikildim Merhaba ben Ankara Keçiören’den Abdullah berk, ben 17 yaşın da bir geççim ,size başımdan geçen bir olayı anlata cağ
7418
seks hikayeleri
 

Karışık Hikayeler : Bire Bir Hikayeler : Ensest Hikayeler : Eşli Hikayeler : Fetiş (Fetish) Hikayeler : Gay Travesti Hikayeler : Grup Hikayeler : Hayvan Hikayeleri : Lezbiyen Hikayeleri : Tecavüz Hikayeleri : Ulaşım Araçları : Yaşlı Olgun Hikayeler : İşyerinde Hikayeler : Eğitim Hikayeleri : Liseli Kız Hikayeleri : Kısa Hikayeler : Bakire Hikayeleri : Komik Hikayeler : Taciz Hikayeleri :