Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir

porno ızle atla sıkısen kadın Etiketi


porno ızle atla sıkısen kadın porno_izle_atla_sikisen_kadin
Başlık/Açıklama Okunma Sayısı
Zayıflama Kampı - Komik
Zayıflama Kampı - Komik Ben 18 yaşında aşırı kilolu bir abazayım.Elime hiç kız eli değmemişti, ta ki bu zayıflama kampına gidene kadar... kampa il
3885
seks hikayeleri
Yengem Ile Seks Maceramız
Yengem ile Seks Maceramız Merhaba Anlatacağım olay yengemle başımdan geçenlerden ibarettir.Yaşım 28 ve evliyim.Yengemle Aynı apartmanda oturuyoruz,
4743
seks hikayeleri
Ah Necla
|O gün rutin zamanlardan biriydi, ta ki onun odama girişine kadar. Kucağında küçük bebeği ve yanında kocasıyla (kısa boylu, dazlak biri) geldiler. Yak
1412
seks hikayeleri
DAH ÖNCE YAPMIŞTIM İKİNCİYİ KOCASI ZORLA YAPTIRDI
MERHABA BEN ANKARADAN YAZIYORUM.BEKARIM.BEN BAZI ŞEYLERDEN KAÇTIKÇA DÖNÜP DOLAŞIP BENİ BULUYOR.DAHA ÖNCE SİZE AYNI İŞ YARİNDE ÇALIŞTIĞIM BİR ARKADAŞIM
8404
seks hikayeleri
Tatail Dönüşü..
Merhaba arkadaşlar.ben caner.Ben güvenlik görevlisi olarak çalışıyorum yasım 22.bu anlatacağım olayıda orda yasadım..her zamanki gibi bir iş günü idi.
1807
seks hikayeleri
aslıyı kocası yanındayken becerdim
ben manisada yaşıyorum ve sizlere başımdan geçen gerçek bir olayı anlatmak istiyorum.Msnde tanıştığım bir adamla uzun uzun konuşmaya başladık muhabbet
2568
seks hikayeleri
Arzu
slm ben 19 yaşıda yakışıklı bir insanım .size gerçekten başımdangeçen bir olyı anlatacam.ben her yaz turistik bögelere gider ordacalışırdım.geçen yazd
0
seks hikayeleri
Seksi Üniversiteli
selam bundan 5 sene önce basımdan gecen bir olayı sizinle paylaşmak istiyorum amcamın kızı sayesinde cevre illerden birinde okuyan üniversiteli bir kı
4156
seks hikayeleri
bu kaçıncı be
ben 24 yaşında fırat üniversitesinde okuyan bir öğrenciyim. sizlere 2 yıl önce başımdan geçen bi olayı anlatmak istiyorum. elazığ`da tek başıma ev
4598
seks hikayeleri
Abim Oral Kolem Oldu 2
Abim Oral Kölem Oldu 2 Selamlar ben Emre. Beni daha önceki "Abim Oral Kölem Oldu" hikayemden hatırlarsınız. Abimin evine taşınmış, onunla yaşamaya ba
4332
seks hikayeleri
GÖTTEN İLK SİKİLİŞİM
Henüz 16 yaşında liseye gidiyordum. Uzun boylu, atletik, tüysüz, çok yakışıklı bir gençtim. Erkek arkadaşlarım vucudumun seksi olduğunu söylerdi. Beni
7060
seks hikayeleri
tesettürlü selma
Selam ben serdar 28 yasında 170 boyunda 65 kg buyday tenlı seksı bır erkegım.nevsehırde ıkametkah edıyorum.. hegun ısyerıne sabah 8 dolmusuyla gıdıyo
17584
seks hikayeleri
SEKS YAPMAYI SEVIYORUM YA
slm lar oncelıkle arkadaslar hıkayeme uzatmadan gırmek ıstıyorum cunku sıcagı sıcagına daha guzel analtılır guneydoguda kamuda memur olarak calısmakta
5668
seks hikayeleri
Rüyalarımın Kadını Teyzem
25 yaşındayım. Yaklaşık bir yıldır evliyim. Ben ve eşim sikişmeyi çok seviyoruz. En çok hoşumuza giden şey ise bu tür seks hikayelerinin yayınlandığı
3483
seks hikayeleri
50,60 YAŞINDAYDI
Once kendımden bahsedim ben erhan ist avrupa yakasında oturuyorum 1,85 boy ela göz kumral yakışıklı ve guzekll bır fizige sahip oldugumu soyllerl
8075
seks hikayeleri
Unutulmaz Dakikalar
Yaşım 22 Sizlerle geçen ay yaşadığım bir hikayeyi paylaşmak istiyorum. Öncelikle size kendimden bahsedeyim. 180 boyunda, 74 kg, kahverengi gözlü, çok
1493
seks hikayeleri
22cm basıinanılmazdı
Gecen sene basımdan gecen bi olayı anlatmak istiyorum ogece uyamamıstım pek huyum deyildir ama cehete girdim dedim ya cansıkıntısı ona buna slm yoluy
15151
seks hikayeleri
dogum günü partisinde zorlaaa
Hey millet mrb. 3 gün önce Bodrumda başıma gelenleri çok kısa anlatacağım. Ben 23 yaşındayım ve daha önce evliydim. Şimdi ayrıldım. Bakımlı ve hoş bir
19393
seks hikayeleri
köylü çocuk mustafa ve abisi
ben buse şuan 15 yaşımdayım bu anlatıcam olay ben 12 yaşımdayken başımdan geçti dayım yalovanın bi köyünde arsa almış bide küçük ev yapmıştı bizde yaz
24468
seks hikayeleri
SELMA VE KOCASI
Bu anlatacağım olay, başımdan geçen güzel ama bir o kadarda iç gıcıklayıcı yaşanmış bir anımdır. İsmim ferdi, 36 yaşında, yakışıklı sayılabilecek, dür
5443
seks hikayeleri
 

Karışık Hikayeler : Bire Bir Hikayeler : Ensest Hikayeler : Eşli Hikayeler : Fetiş (Fetish) Hikayeler : Gay Travesti Hikayeler : Grup Hikayeler : Hayvan Hikayeleri : Lezbiyen Hikayeleri : Tecavüz Hikayeleri : Ulaşım Araçları : Yaşlı Olgun Hikayeler : İşyerinde Hikayeler : Eğitim Hikayeleri : Liseli Kız Hikayeleri : Kısa Hikayeler : Bakire Hikayeleri : Komik Hikayeler : Taciz Hikayeleri :