Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir

porno seks kendini boşaltan Etiketi


porno seks kendini boşaltan porno_seks_kendini_bosaltan
Başlık/Açıklama Okunma Sayısı
ayçamla yatakta
Selam ben Erkan. 25 yaşında, yakışıklı ve oldukça sekse düşkün bir erkeğim. Anlatacağım olay bundan 4 sene önce gerçekleşti. Mahallemizde Ayça adında
2347
seks hikayeleri
Sonunda Emine`yi Yedim - 1
Merhaba ben 21 yaşında bir gencim. Annemin gençlik arkadaşı 50 küsuryaşlarında Emine adında manyak güzel bir hatun vardı. Biraz kilolu ama harikabacak
3528
seks hikayeleri
Annemin Bana Yaptıkları
Annemin Bana Yaptıkları Merhaba ilk başta bana başımdan geçen bu olayı anlatma imkanı sunan seks-kikaye.com editörlerine teşekkür ediyorum.Ben ista
23897
seks hikayeleri
yaşamadım böyle bişey
Öğrencilik yıllarımda Jinekoloji dersinde genelde kız arkadaşlarım ve biz erkekler hemen derse girmeye çalışırdık.Hocamız da sağlık da ayıp olmaz ço
16619
seks hikayeleri
Sıkı Yaka 2
Arzuyu artık kölem yapmayı başarmıştım. Ne dersem kabul ediyor benim ,istediğimi yapıyordu. bütün gün onun için diktirdiğim ve satın aldığım dar yakal
1378
seks hikayeleri
Kızkardeşimin Kokusu
Merhabalar ben bir külot fetişistiyim ve 18 yaşında Hande adında bir kız kardeşim var. Son yıllarda kız kardeşim ergenlik sebebiyle iyice serpilmiş
8600
seks hikayeleri
akraba olan esmer çıtır
merhaba ben çağatay.size bir hikayemi anlatacağım.bir gün evde oturuyodum ve cinsellik arzularım gelmişti azmaya başlamıştım.karşı komşumuz zeynep abl
5888
seks hikayeleri
Abimin Baldızı
Ben Murat. Size abimin baldızıyla başımdan geçen olayı anlatmak istiyorum. Abim iki yıl önce uzun yıllardır çıktığı sevgilisiyle evlendi. Yengem pek g
4192
seks hikayeleri
eniştemin kardeşine kaydım
DÜN GECE HÜLYA İSMİNDE BİR BAYANIN EVİNE GİTTİM. ÖNCEDEN PLANLADIĞIMIZ GİBİ EV ANAHTARINI POSTA KUTUSUNA BIRAKMIŞTI. EVE GİRDİĞİMDE BANYODAN SU SESİ G
8223
seks hikayeleri
serpil dehşet bişey
Serpille 10 seneliğe dayanan okul we mah.le arkadaslıgımz war...serpili sikmek çok güsel bişi hayatımda en çok zevk aldıımm kişi olduuu...serpilin kız
1470
seks hikayeleri
işe başvuran dilber
SELAM BEN ANKARADAN TARIK HERKESİN BİR HİKAYESİ VARDIR DÜŞÜNCESİNDE OLAN BİR ERKEK OLARAK SİZE BUGÜN YAŞADIGIM BİR OLAYI ANLATMAK İSTİYORUM. SABAH YAT
1927
seks hikayeleri
Türbanlı Özlem
Selam millet.Adim Ercan ve Almanya Berlinden yazıyorum.Yaşım su an 19 ve yaşadığım olay 17 diyken oldu. Kendi yaşımı tam hatırlamıyorum...Yakışıklı bi
4140
seks hikayeleri
Mahmut Fena Bozdu Beni
Mahmut fena bozdu beni sevgli okurlar Uzun zamandır netten içimdeki pasif duyguları bastırmak için olgun bi aktif arıyodum.Ama malesef ciddiyetine
3055
seks hikayeleri
EŞİ İLE BERABER
BU GRUBUN HAYALİ BENİ ÇILDIRTI Merhaba hikaye okurları BEN Hakan balıkesirden yazıyorum. Uzun zamandır düşlediğim bir hayalimi anlatmak istiyorum. N
4957
seks hikayeleri
Harikayım Ben
Slm ben hüseyin istanbuldan yazıyorum size daha 2 gü önce yasadığım müthiş dakikaları anlatacağım.o dakıkaları hatırladıkca bosalıyorum...çıktığım kız
1635
seks hikayeleri
Annem Abimle
Annem Abimi Rontgenliyordu Selam ben ece 25 yaşındayım yaşadıklarım ben 17 yaşımdayken başladı o zamanlar abim 20 annem ise 40 yaşındaydı. Ben her zam
122237
seks hikayeleri
sexsi denizlili betülüm
Ben 18 yaşında bir delikanlıyım blue cagında oldugum için kendimi tutamıyorum zaten onun için Bu sayfaya üye oldum ben konuya gireyim bizim caycının c
5133
seks hikayeleri
Egemen`in Kıllı Deliği
benim adım kadir 18 yaşındayım kendimi övmek gibi olmasın çoktayakışıklıyım bundan birkaç hafta önce ben ve arkadaşım fatih geziyorduk yoldaegemen ark
2664
seks hikayeleri
FiGEN ABLA
FİGEN ABLA Ben 18 yaşındayım. 1. kat komşumuz figen abla tam bir afetti. O dudaklar o kalça o göğüsler , bacaklar ve ayakları beni öldürüyodu. Neyse
2529
seks hikayeleri
Tülinin Kölesi Oldum
|merhaba ben mehmet tuvalet tamircisiyim.sizlere başımdan geçen hikayelerden birini anlatayım.kendimi bildim bileli küçük yaştan beri kadın ayaklarına
3649
seks hikayeleri
 

Karışık Hikayeler : Bire Bir Hikayeler : Ensest Hikayeler : Eşli Hikayeler : Fetiş (Fetish) Hikayeler : Gay Travesti Hikayeler : Grup Hikayeler : Hayvan Hikayeleri : Lezbiyen Hikayeleri : Tecavüz Hikayeleri : Ulaşım Araçları : Yaşlı Olgun Hikayeler : İşyerinde Hikayeler : Eğitim Hikayeleri : Liseli Kız Hikayeleri : Kısa Hikayeler : Bakire Hikayeleri : Komik Hikayeler : Taciz Hikayeleri :