Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir

pornoı video Etiketi


pornoı video pornoi-video
Başlık/Açıklama Okunma Sayısı
Taksitler
Taksitler Ben Metin: Annem 40-41 yaşlarında esmer uzun boylu birkadındır. Giyinmeyi sever.Beğendiği bir elbiseyi mutlaka almak ister. Bunda
3175
seks hikayeleri
teyzemin.kizini fena siktim
Teyzemin acelya adinda bir.kizi vardi. Okumak icin bizim orada bir okul kazandi. Kalmaya yeri yoktu mecburen bizim.yanimizda kalmasi gerekti. Liseye
15678
seks hikayeleri
yeni apartmandaki ilk icraatım
selam ben 22 sine yeni basmış bir göt hastasıyım adım bora bundan tam 9 ay önce askerden yeni geldim ben askerdeyken bizimkiler başka bir apartmana ta
5664
seks hikayeleri
Çocukluğuma Verin
Eskiden tatillerde aynı şehirde oturan teyzemlerde kalırdık ailecek. Bazende onlar bize gelirlerdi. Fazla yatak olmadığından teyzemin benden bir yaş b
7427
seks hikayeleri
Sabah Yuruyusu
Sabah yuruyusu selam arkadaslar ben antalyadan emre.Size mayıs ayında yasadıgım bır olayı anlatacagım. Ben sabah yuruyuslerıne bayılırım ve genelde
1797
seks hikayeleri
Komsuma Sex Ogretiyorum
Daha önce bi hikayem daha vardı. Bunu da anlatmak istiyorum. Beni tanımayanlar için öncelikle kendimi tanıtıyım. 19 yaşında sarışın aslen İstanbullu a
3456
seks hikayeleri
Gece teyzemle uyurken götten
Selam arakadaslar ben selin 25 yasinda evli ve bir cocuk annesiyim, ben hollandanin Almelo sehrinden katiliyorum ve yasadigim gercek anilari sizinle p
21959
seks hikayeleri
stajerle otel odasında
okuyucularına yazacağım bundan 9 sene önceydi stajer kızı evine bırakıcam mesai çıkışı dedi gelin bi kahve ikram edim dedim rhatsızlık vermim dedi akr
268
seks hikayeleri
tesadufen gelen evli bayan
merhaba tum sıte mudavınlerı ısmım emre 30 yasındayım 182 boyunda esmer nırmal kıloda evli bırısıyım.sıze basımdan gecen bır olayı anlatıcam ınanın ta
7151
seks hikayeleri
Yengem Sag Olsun
Yengem Sağ Olsun merhaba ben 18 yaşında çok yakışıklı bir gencim size başımdan geçen ve hala geçmekte olan bir olayı anlatıcamyengem 23 yaşlarında gü
5871
seks hikayeleri
teyzeee
merhabalar bende bu sitenin hayranlarındanım.neyse sözü uzatmadan hikayeme geçeyim ben 25 yaşında oldukça bakımlı bi erkeğim teyzem şükran benim hayal
3492
seks hikayeleri
karımın kilotlarıyla
Herkese merhaba ben 35 yaşındayım karım aslı ise 30.aslı biraz kısa boylu koca götlü memeleride büyük sayılacak kadar iridir.bende aşırı derecede iç ç
2093
seks hikayeleri
KIRKLIK YENGEM
MERHABA SİZE ANLATACAĞIM HİKAYE TAMAMEN DOĞRU VE GERÇEKTEN YAŞANMIŞTIR.DAYIMIN HANIMI HARİKA BİR KADINDIR ÇOCUKLUĞUMDAN BERİ HEP ONU HAYAL EDEREK 31 Ç
14522
seks hikayeleri
bitirdiler beni
Ankaradan Elif Sizlere başımda geçen gerçek bir anımı anlatacağım. Ben 24 yaşında evli, kumral ve bakımlı bir bayanım yaklaşık 2 sene önce kış ayların
1877
seks hikayeleri
Iş Arkadaşım
|ben devlet memuruyum.yaşım26. geçiçi bir görevle daireden bir arkadaşla anadulunun küçük bir ilçesine görevlendirildik. görev yerine geldik. bize mis
2422
seks hikayeleri
Sıkı Yaka 2
Arzuyu artık kölem yapmayı başarmıştım. Ne dersem kabul ediyor benim ,istediğimi yapıyordu. bütün gün onun için diktirdiğim ve satın aldığım dar yakal
1333
seks hikayeleri
çizmelerimi çıkarttı
|Merhaba. 22 yaşında ve üniversite öğrencisiyim. Eski kız arkadaşımla yaşadığım ve zevk aldığım fantazimi yazıyorum sizlere. Ben ergenlik yıllarımdan
1090
seks hikayeleri
Komşuyu siktim
Merhaba arkadaşlar hikaye uzun diye okumamazcılık yapmayın. Neyse hikayemize geçelim. Ben 15 yaşında biiyim işte neyse evde misafirler vardı kalabalı
12825
seks hikayeleri
komsumuzun karisiyla yattim...
Selamunaleykum arkadaslar ben kemal 17 yasinda 1 76 boyunda ela gozlu hafif sarisin bir gencim bu yaz yasadigim olayi anlatacagim sizlere... Biz aile
3185
seks hikayeleri
amın kötüsü olmaz
Size daha ensest bölümünde yazmıştım. Adım Koray ve istanbulda oturuyorum anlattığım hikayeler tamamen gerçek sadece isimler farklı ama şimdi isimde g
11827
seks hikayeleri
 

Karışık Hikayeler : Bire Bir Hikayeler : Ensest Hikayeler : Eşli Hikayeler : Fetiş (Fetish) Hikayeler : Gay Travesti Hikayeler : Grup Hikayeler : Hayvan Hikayeleri : Lezbiyen Hikayeleri : Tecavüz Hikayeleri : Ulaşım Araçları : Yaşlı Olgun Hikayeler : İşyerinde Hikayeler : Eğitim Hikayeleri : Liseli Kız Hikayeleri : Kısa Hikayeler : Bakire Hikayeleri : Komik Hikayeler : Taciz Hikayeleri :