Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir

pornosıkış Etiketi


pornosıkış pornosikis
Başlık/Açıklama Okunma Sayısı
ilk deneyim
1.5 senelik bi ilişkim vardı. erkek arkadaşımla amacasının oğlunun evine gitmiştik. bu 1.5 sene içinde bir çok kez götten beraber olmuştuk ama çok acı
6169
seks hikayeleri
SİK BENİ DİYE İNLEDİM
BEN ZEHRA HEMŞİRELİK OKUYAN 19 YAŞINDA SARIŞIN İRİ GÖGÜSLÜ KALIN DUDAKLI SEKSİ YEŞİL GÖZLÜ BAKİREYİM ERKEKLERN HEPSİ HEP İLK OLARAK GÖGÜSLERME BAKMAKT
18874
seks hikayeleri
30 Yaşındakş Komşum..
Birçok erkeğin hayel edipte sahip olamadığı tarz bir bayan(mine) kocası ihracat işlerine bakıyordu gittiği zaman 3-4 ay gelmiyordu....kim derdiki bir
3399
seks hikayeleri
Bir Argonotun Öyküleri
BİR ARGONOTUN ÖYKÜLERİ  Benden çalışmak için izin aldığın anda canım seni okşamak, elimi, parmaklarımı, tenimi  teninde gezdirmek istedi ca
1197
seks hikayeleri
cemileyle ilk tecrübemiz
TÜRBANLI CEMİLEYLE İLK SİKİŞİMİZ Mrb fantezi seven dostlarım size yakın zamanda başımdan geçen harika bir olayı anlatmak istiyorum ama önce kendimi t
5640
seks hikayeleri
kiracımdaki kocaman gögüsler
Hali vakti yerinde çevresinde sayılan ve sevilen,itibar gören bir esnafım.İstanbul’un gecekondu semtlerinden birinde kendime ait iki katlı bir evim ve
8133
seks hikayeleri
Sıcağı Sıcağına
Sıcağı sıcağına. Selam ben 50 li yaşlarda bir tarfadan siken bir tarafdanda göt siktiren birisiyim.Götümü ilkokul yıllarından itibaren siktiriyorum
2248
seks hikayeleri
Komşum fazilet
slm ben yavuz 180 boylarında 75 klo mavi gözlu 25 yaşidayım hemen konuya giriyorum bızım apartmanın alt katında yaşayan fazilet adında bır bayan yaşiy
2139
seks hikayeleri
hiç incitmedim
merhaba ben çorumdan 18 yasında bır gencım rumuz melihbora bundan 1 yıl once annem hastalandıgı ıcın ankaraya annemle gitmiştik orada halamlarda kalıy
37315
seks hikayeleri
Farklıydı
O herkesten farklı biriydi. Çevresindeki insanlarla uyum sağlayamıyordu. Kendisi hakkında bir çok kişi deli olduğu kanısına varmıştı. Özellikle vahşi
1177
seks hikayeleri
her eve böylesi lazım
İşyerimde çalışan sekreterimin yaşı hayli büyüktü.Göğüsleri dimdik kaçaları ise insanı baştan çıkarmaya yetiyordu. Birgün işe geldim yüzünde hınzır bi
3858
seks hikayeleri
komşumla çatıda
Ben komşu kızıyla beraber okuldan gelişte olsun veya biyerlere giderken olsun bazen asansörde karşılaşır yüzeysel olarak sewişirdik. işte birgün 23 ni
4873
seks hikayeleri
Ciftci
Çiftçi selam, ben osman.sitenizi uzun süredir ilgiyle izliyorum. tabii ki her insanın hayatından iyi veya kötü anıları olmuştur. benimdeanılarım var
4566
seks hikayeleri
Aklımda Kaldı
Merhaba,Ben çoğunuzun bu site sayesinde yakından tanıdığı İzmirJigolo.Sizlerle gecen hafta başımdan gecen çok ilginç bir seks hikayesinipaylaşacağım b
1297
seks hikayeleri
okulda sikiştim
Selam ben halıl ben 18 yasında bır gencım benım bır kızkardesım vardı adı nuray 17 yasında super bır fızıgı vardır . benı her zaman tahrık ed
4162
seks hikayeleri
Yıldız Parkında
merhaba ben burcu 20 yaşında 169 boyunda 50 kilo kara kaşlı kara gözlü kıvırcık uzun saçlı hoş bir bayanım. anlatacağım hikaye bundan bir hafta önce s
1947
seks hikayeleri
Nasıl Bir İntikam
Nasıl Bir İntikam Yazdı,sıcaktı.Sevgilimle amerika sahillerine tatile gitmiştik.4 yıldızlı otelimiz gayet konforluydu ve gündüzleri denizin tadını
1972
seks hikayeleri
Otobuste
Otobüste merhaba arkadaşlar size başımdan geçen bir hikayeyi anlatmak istiyorum. Taksim avcılar arası otübüse binmiştim. canımda çok sıkılıyordu ve ü
4921
seks hikayeleri
metrobüsten yataga
mrb ben yiğit. 22 yaşında 1.87 boyunc esmer, yakışıklı biriyim:D benim olayım aslında 2-3 bölümden oluşuyor. burda ilk olarak ilk bölümü anlatıcam. is
1610
seks hikayeleri
sexsi teyze kızıyla
Benim bir Teyzemin kizi var citirmi citir! henüz 15 yasinda olmasina ragmen süper vücudu var bacaklari muhtesem gözler ela gerce kisa boylu ama cok gü
6059
seks hikayeleri
 

Karışık Hikayeler : Bire Bir Hikayeler : Ensest Hikayeler : Eşli Hikayeler : Fetiş (Fetish) Hikayeler : Gay Travesti Hikayeler : Grup Hikayeler : Hayvan Hikayeleri : Lezbiyen Hikayeleri : Tecavüz Hikayeleri : Ulaşım Araçları : Yaşlı Olgun Hikayeler : İşyerinde Hikayeler : Eğitim Hikayeleri : Liseli Kız Hikayeleri : Kısa Hikayeler : Bakire Hikayeleri : Komik Hikayeler : Taciz Hikayeleri :