Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir

PORNOSİKİŞTV Etiketi


PORNOSİKİŞTV pornosikistv
Başlık/Açıklama Okunma Sayısı
ahuyu ofiste zevkten uçurttum
Bir gün dayımın hazır giyim atölyesine gitmiştim. Dayımın bürosuna geldiğimde 27-28 yaşlarında yeni bir sekreterle karşılaştım. Eski sekreter gitmiş y
9609
seks hikayeleri
HALAMI BİTİRDİM
merhaba ben gökhan size 1 yıl önce başımdan geçen olayı anlatmak istiyorum.17 yaşındaydım.ben hemen konuya geleyim.halam 28 yaşında kumral 172 boylaın
5611
seks hikayeleri
Canım Ablam
bu olay iki hafta önce başımdan geçti ablam 23 yaşında malı harika bir afettir iki hafta önce annemler haftasonu bir tanıdığımızın düğünü için adanaya
0
seks hikayeleri
Seks Kölesi Oldum
Seks Kölesi Oldum selam da önce babamla yasadiklarimi sizinle paylasmisdim simdikde son tatilde yasadiklarimi sizinle paylasmak istiyorum... b
2997
seks hikayeleri
60 lık çarşaflıyla
30 yaşında 1.80 boyundayım.terminalden otobüse binerek istanbula yola koyulduk.yan tarafımda çarşaflı bir kadın vardı ve tekti benim gbii.gece yolculu
3758
seks hikayeleri
İş Yerinde Semaylaaa
Slm ben ozan.hikayem kesinlikle gerçektir.Çalışmadıgım bir gün devamlı iş amacıyla karşılaştıgım Sema isminde bi kız vardı.Kendisi muhasebeci birinin
3049
seks hikayeleri
İlk Kez Ve Kadın Gibi
Selam ben izmir karşıyakadan yazıyorum.Ben 20 yaşındaydım kadın gibi giyinmek ve makyaj yapmak çok hoşuma gidiyordu. birgün arkadaşım evde yanlızım an
3675
seks hikayeleri
Ablamı Evimde Amdan Ve Götten Siktim
Ben 23 yaşında evli bir erkeğim. Eşimin hamilelik döneminde düz duvara tırmanır halde idim. Eşimin doğumuna yardımcı olmak için ablam kalmaya bize
28002
seks hikayeleri
Sadik Dostum Lessi
Sadık Dostum Lessi 16 yaşında babam bir köpek almıştı bana. Sevimli yavru bir köpekti, adını Lessi koymuştum. Kısa sürede köpeğe bağlanmış, evde geçi
3674
seks hikayeleri
komsum sefa
Merhaba ben arif komsumu nasil siktigimi yazicam Komsuma cok arzuluyordum onu sikmek icin cok ugrastim ve bunu becermeyi kafama koymustum.Sefa biz
1224
seks hikayeleri
Almasını Bilirim
Merhaba arkadaşlar inanın bu yazacaklarım unuttuğum ufak detayların haricinde emin olun gerçektir ben izmirde yaşıyorum İstanbul da evli olan bir çift
1900
seks hikayeleri
Asansor Arkadasligi
Asansör arkadaşlığı tekrardan merhaba...daha önce sizde iki hikayem daha yayınlanmıştı. başımdan geçen bir olayı daha sizlerle paylaşmak istedim. hat
1935
seks hikayeleri
Zevk-i Sefa
Büyük firmalardan birinde çalışıyordum. işim gereği çoğu zaman firma dışında oluyordum, yani iş arkadaşlarımın bana işi çok düşüyordu. faturalar falan
1221
seks hikayeleri
Eşim Köpekleri Seviyor 2
|konuma devam ediyorum ve eşim tuvaletinin geldiğini söyleyip tuvelet taşına oturdu eşim kilodunu sıyırınca aman allahım eşimin amı harikaydı yeni tra
21615
seks hikayeleri
ABİME DOĞUM GÜNÜ HEDİYESİ ( Kendimi Sundum )
Herkese merhaba ben istanbuldam 1.74 bynda seks düşkünü bir kızm adım MELEK bende bu sitenin sıkı takipçilerindenim bu siteye girip hikayeleri okudukç
16116
seks hikayeleri
eteğimin bana getirdikleri
ben henüz 18 yaşındayım, liseyi bu sene bitirdim ve üniversiteye kayıt yapmaya hazırlanıyorum. herkesin çıtır diye tabir ettiği henüz tazecik bir kızı
32871
seks hikayeleri
benimleydi
Üniversite yıllarında iki arkadaş beraber cıktığımız evde ev düzenini kurup herşeyi yerli yerine oturttuktan belli bir zaman sonra canımız sıkılmaya b
1494
seks hikayeleri
Ilkti
Merhaba. 19 Yaşında, biseksüel, 1. 74 Boyunda, 62 kilo, kızıl saçlı, beyaz tenli, yeşil gözlü yani oldukça güzel bir genç "kadın"ım. Bundan 3 yıl önce
1612
seks hikayeleri
TELEFONDA SEX
|Evliyim aslında adım sedat.. bu anlatacağım hikaye tamamen gerçek ve bartısızdır... bir gün eşim evde yokken onun telefon rehberini elime geçirdim.
2539
seks hikayeleri
intikamı köyde aldım
Adım mert işim gereği şehir dışında çalışıyorum bizimkiler memlekette köyde yaşıyor. Evlilik zamanım gelince bizimkiler köyden komşunun kızını alalım
2240
seks hikayeleri
 

Karışık Hikayeler : Bire Bir Hikayeler : Ensest Hikayeler : Eşli Hikayeler : Fetiş (Fetish) Hikayeler : Gay Travesti Hikayeler : Grup Hikayeler : Hayvan Hikayeleri : Lezbiyen Hikayeleri : Tecavüz Hikayeleri : Ulaşım Araçları : Yaşlı Olgun Hikayeler : İşyerinde Hikayeler : Eğitim Hikayeleri : Liseli Kız Hikayeleri : Kısa Hikayeler : Bakire Hikayeleri : Komik Hikayeler : Taciz Hikayeleri :