Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir

pornotürbanlı Etiketi


pornotürbanlı pornoturbanli
Başlık/Açıklama Okunma Sayısı
Acidan Kivraniyordu
Acıdan Kıvranıyordu Merhabalar ben istanbuldan mustafa sizlere gönderceğim hikaye diğerleri gibi fantazi değil tamaıyle gerçektir.Lafı fazla uzatmada
2115
seks hikayeleri
okul arkadaşımın ablası
Ben 18 yaşında lise son öğrencisiyim.Biim snıfta merve diye bomba bir kız var ve kızın ailesi bizim aile dostlarımız ama merve değilde onun ablası ebr
16058
seks hikayeleri
Utangac Ciftler
Utangac Ciftler Merhaba ben barbaros 39 yasında esmer iriyapılı bakımlı sekste oldukca deneyimli bakımlı dul bir beyim ben ankarada yasıyorum sarısın
2178
seks hikayeleri
Ah Aşkımmm
Konserde Kız arkadasımla Merhaba arkadaşlar size anlatacağım kısa olay daha yeni Pazar günü yaşandı genelde biz erkekler yaparız bu taciz olayını ama
2559
seks hikayeleri
Dükkanda Ateşli Sex
Dükkanda Ateşli Sex benim hep kız arkadaşımı başkasının sikmesi gibi fantazim vardır ve kız arkadaşıma bu mevzuyu açtığımda zorda olsa kabul etmişt
2083
seks hikayeleri
Sabah Sabah
Sabah sabah Meraba murat benim adım 24 yaşındayım size başımdan geçen ard arda yaşanmış 3 minubuste taciz olayını anlatacam. Bundan 15 gün önce s
2068
seks hikayeleri
Menekşenin Amı Nefisti
Mahallemizde üniversiteye giden bir kızdı Menekşe. Onu hep uzaktan görür ve şirin görüntüsü ve umursamaz tavırlarına karşı bir sempati beslerdim. Erke
2611
seks hikayeleri
komşunun karısyla
ben 2 ay evel bodruma gelmiştim ve bizim bi yan kjomşumuzun karsi vardi ve ben ona aşik oldum birgun bize geldi ve ben çaktrmadan güz kırptım ve oda g
482
seks hikayeleri
Baldızım Dilay
selam ben serkan Sizlere la yaşadığım bir anımı anlatmak istiyorum.eşimle evleneli 1,5 sene olmuş ve eşim hamile kalmıştı ama hamileliği birazsıkıntıl
4192
seks hikayeleri
Yaşlı Adam
Selam ben banu ben istanbulda yaşıyorum 17 yaşındayım lisede okuyorum size başımdan geçen bir olayı anlatmak istiyorum önce kendimden bahsedeyim ben 1
12805
seks hikayeleri
Cocukluk Iste
Çocukluk İşte Selam ben samsundan bir gencim. Size ortaokul sonda yaşamış oldugum bir olayı yazıcam. Hani bu ortaokul çocugu ne yapabilirki demeyin.
7550
seks hikayeleri
Dildo Da Yeter
Dildo da Yeter Merhaba ben 23 yaşındayım. seksi çok sevsemde şuana kadar birlikte olduğum erkeklerin sayısı çok az. kızlığımıda kendimle oynarken boz
2992
seks hikayeleri
Sekreter Teyzem
|slm arkadaslar hıkayemı mersınden yazıyorum.24 yasında evlı bır gencım yaklasık 6-7 ay ıssız gezdıkten sonra mersındekı teyzem sırketlerınde bır elem
3825
seks hikayeleri
tecavuzcu lez
merhana brn leena. annem newyork lu babam istanbulludur. yazarim ve lez hikayeleri benim cekim kaynagmerhana brn leena. annem newyork lu babam istanbu
994
seks hikayeleri
Ah Karım Ah!
Ben her gün trenle ise gidiyorum ve bir gün bir Bayan ( 22 yasinda güzel mi güzel ) gözüme carpti.Selam arkadaslar ben Efe (26), iki ay önce olan olay
3754
seks hikayeleri
Para
Para Selam arkadaslar ben efe Bir kac hikayemden taniyorsunuzdur beni Iki hafta önce olan bir olayi anlatacam size.Biz almanyanin büyük bir Sehirinde
2048
seks hikayeleri
Yarma Şeftali
Selam hikaye okuyucuları sizlere daha önce dilenci adlı bir hikayemi daha göndermiştim. Şimdi sizlerle başka bir hikayemi daha paylaşmak istiyorum. Be
2732
seks hikayeleri
TECAVuZ
TECAVÜZ Bu anlatçağım hikaye benim hayatımda çok önemli bir yeri olan hikayedir.ozaman 17 yaşındaydım ve cinsel kimliğim biraz garipti yani hem kızla
20898
seks hikayeleri
Mert Beni Ben Edayı Sonra Hepimiz Edayı
Merhaba bu gönderdiğim ilk hikaye daha dogrusu anı bundan 8 ay kadar önce chatte tanıstıgım bir bey acık acık bana eşiyle birlikte benimle olmak isted
4280
seks hikayeleri
Tuğba 3
Yine amcamlara gitmiştim. Her zamanki gibi içeri girdim ve ilk işim kapıyı açan Nur Yengemin ayaklarını öpmem oldu. Fakat bu kez onlar tasmamı hazırla
2414
seks hikayeleri
 

Karışık Hikayeler : Bire Bir Hikayeler : Ensest Hikayeler : Eşli Hikayeler : Fetiş (Fetish) Hikayeler : Gay Travesti Hikayeler : Grup Hikayeler : Hayvan Hikayeleri : Lezbiyen Hikayeleri : Tecavüz Hikayeleri : Ulaşım Araçları : Yaşlı Olgun Hikayeler : İşyerinde Hikayeler : Eğitim Hikayeleri : Liseli Kız Hikayeleri : Kısa Hikayeler : Bakire Hikayeleri : Komik Hikayeler : Taciz Hikayeleri :