Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir

şahin k köy ağası porn Etiketi


şahin k köy ağası porn sahin-k-koy-agasi-porn-
Başlık/Açıklama Okunma Sayısı
2 Azgın Erkek Beni Sabaha Kadar
|ben 23 yaşında bir gencim.bulunduğum yered 2 hafta önce yaşadığım ilişkiyi paylaşmak istiyorum.bir pazar günüydü,canım o kadar sikilmek istiyorduki.e
5924
seks hikayeleri
ilk bayanla birlikteligim
Millet bir kızı bulamazken ben iki kızla ilişkiye giriyordum hemde aynı anda inanabiliyor musunuz. Evet iki kızla olan ilişkilerim daha yeni başlamışt
167
seks hikayeleri
annemin kalçalarına yağ sürüp geçirdim
Bu yaz herşeyin farklı olduğu bir dönem. Sex hayatımda artık kız arkadaşımın yanı sıra annem de bulunmaktadır. Ben tek çocuk olmanın avantajı ile çok
10839
seks hikayeleri
bu kaçıncı be
ben 24 yaşında fırat üniversitesinde okuyan bir öğrenciyim. sizlere 2 yıl önce başımdan geçen bi olayı anlatmak istiyorum. elazığ`da tek başıma ev
4601
seks hikayeleri
Aletle Duzuldum
Aletle düzüldüm izmirde lis ikinci sınıftaydım. şuşe isimliğ bir exebiyat öğretmenimiz vardı. çok seksiydi. ben ise kısa boylu olmama rağmen dolgun g
8985
seks hikayeleri
Genç Sevgili
Size daha önce olgun sevgilimi ve olgun kadınlardan nasıl hoşlanmaya başladığımı anlatmıştım.Size diğer maceramı anlatmak istiyorum şimdi.ilk olgun se
2437
seks hikayeleri
Istekli Bir Kadındı
Selam. ben İstanbuldan t.t 30 ağustos 2002 tarihinde yaşadığım bir olayı anlatmak istiyorum. Ben İstanbul da ticaretle uğraşan yakışıklı sayılabilecek
1367
seks hikayeleri
Hayatımın Kadını...
Porno hikâye ve filmlere karşı aşırı ilgim var. Birçok siteden arkadaşlarım oldu. Hepimizde de aynı ilgi vardı. Benim aynı zamanda bazı sitelerde de h
1760
seks hikayeleri
abim dedigim ilhan abi
ben Bursa’dan Cavidan, 27 yaşında, kapalı giyinen, ince yapılı, uzun boylu (1.75 cm), 63 kiloda bir bayanım. Çevremden güzelliğimle ilgili çok s
4525
seks hikayeleri
Boynuzlandım
Bu siteyi görünce inanın rahatladım. ne zamandır anlatmam gereken bir sırrımı paylaşmak istiyordum. karımın adı filiz. on beş yıllık evliyiz. seks hay
3040
seks hikayeleri
Sonunda
Sonunda Selam hikayeseverler.daha dogrudu sex i gercek yasayanlar.benim anlatacagım olay 2 hafta once oldu.neden simdi anlattıgıö ise o gunki gibi ka
1563
seks hikayeleri
Sıkı Yaka 1
Merhabalar. ben gömlek ve düğmeli bluz giyen bayanlara bayılıyorum. Beraber olduğum bayanların sürekli bu şekilde giyinmesini istiyorum. özelikle sık
1206
seks hikayeleri
ateş gibi yanan nazmiyeyle
slm benim ismim selim 29 yaşındayım yaklaşık 3 ay kadar önce bir elektirk arızası için gittigim evde geçti olay ögle saatleriydi hava baya soguktu ben
4197
seks hikayeleri
Yengemin Ayaklarına Hastayım
Ben 18 yaşında bir gencim. Hikayem yengemle ilgili. Yengem 35 yaşında, kumral, seksi mi seksi, 39 numara ayakları olan bir kadın. Ta ki çocukluğumdan
2666
seks hikayeleri
Melis E Asigimmm
Melis e aşığımmm Ben istanbuldan punky girl 16 yaşındayım ve çok cool bı kızım. Istanbul anadolu yakasında özel bir okula okuyorum. Hikayeme gelince;
1778
seks hikayeleri
Hamile Karısını Siktim Arkadaşımın (Sikemeyenin Karısını Sikerler Hesabı)
Selam sex hikaye okurları ben boludan murat 26 yaşındayım. Arkadaşımla akşam yemegine cıktık bir yerlere arkadasımın eşi hamile idi ve ilk çocukları o
17893
seks hikayeleri
apartmandaki ögrenciyle
Halen aklıma geldikçe utanıyorum ama ne yapıyım kadınlığımı yaşamak beni mutlu ediyor. O günü hiç unutmuyor, unutamıyorum ve aklıma geldikçe tekrardan
1670
seks hikayeleri
melise acımadım
selamlar ben adanılıyım. 3gün önce çıkmaya başladığım melisi nasılpatlattığımı anlatim dedim. şimdi 21 yaşındayım. benbiraz erken cinsellik olayına gi
1511
seks hikayeleri
Kendi Istedi
KENDİ İSTEDİ  Selam ben İzmir`den K..... Uzun zamandır siteyi takip ediyorum ve bende yakın zamanda başından geçen bir anımı anlatmak istedim. 5
0
seks hikayeleri
Tugbis 2
Tekrar merhaba. Yaşadıklarımı anlatmaya devam ediyorum. Ama öncelikle bana mail yazan bayanlara teşekkür etmek istiyorum. Haydi kızlar daha çok mail b
1563
seks hikayeleri
 

Karışık Hikayeler : Bire Bir Hikayeler : Ensest Hikayeler : Eşli Hikayeler : Fetiş (Fetish) Hikayeler : Gay Travesti Hikayeler : Grup Hikayeler : Hayvan Hikayeleri : Lezbiyen Hikayeleri : Tecavüz Hikayeleri : Ulaşım Araçları : Yaşlı Olgun Hikayeler : İşyerinde Hikayeler : Eğitim Hikayeleri : Liseli Kız Hikayeleri : Kısa Hikayeler : Bakire Hikayeleri : Komik Hikayeler : Taciz Hikayeleri :