Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir

şahin k son videolar Etiketi


şahin k son videolar sahin-k-son-videolar
Başlık/Açıklama Okunma Sayısı
Yumyum 1
Yaşım 55 i geçmek üzereydi bu üniversitede, son 9 yılımı profesör olrak geçirdim ilk zamanlar heycanlı ve zevkliydi oysa artık eskisi kadar zevk almıy
1736
seks hikayeleri
Ben Uzman Bir Fordcuyum
, özellikle dolu otobüsleri seçer ve hangi güzergah daha kalabalık olduğunu bilen biriyim. yine fort için bir cumartesi gününü seçtim özellikle alışve
3796
seks hikayeleri
Azgın Leyla
Leyla abisini masturbasyon yaparken görmüştü. Abisi bir elinde bir porno dergisi tutarken diğer eliyle 18 yaşındaki birine göre oldukça büyük olan ale
3481
seks hikayeleri
Iş Arkadaşım
Aslıda bu anlatacağım bu hatıram size çok ilginç gelmeye bilir ama yaşanmış ve özeldir çok yakışıklı değilim ve büyük bir aletimde yok amma...bundan b
1552
seks hikayeleri
yaş 20 ilk deneyimim
ecen yıl 20yasındaydım erkek arkadasım vardı hıç sıkılmemıstım ılk defa olacaktı çok heyecanlıydık once benı opmeye yalamaya basladı cok hosuma gıtm
14611
seks hikayeleri
Is Geregi Seks
İş Gereği Seks Selam ben celo. 18 Yaşındayım. Anlatacağım olay 10 gün önce oldu. kızlığını aldığım gülden 26 yaşında esmer, iş kadını bir kızdı. Çok
3008
seks hikayeleri
fazla samimiyetin sonu
Ben lise son öğrencisiim. Bizim sınıfat nursen die bi kız var kızınsuratı çok ii diil ama malı beni öldürüyordu. Kızla uzun yıllar aynı sınıftaokuduk.
21909
seks hikayeleri
Matematik Ödewi
|bnm matematiğim iyidir bu yüzden mahallede herkes bana sorular sorar öğrenmek istediklerini yapardım bir gün mahallede duygu bana matematik yazilisi
3985
seks hikayeleri
Ağabeylerim
ben 18 yaşında liseyi yeni bitirmiş bir eser ela gözlü fizigim düzgün bir kızım...benim 2 tane abim var.ewde onlar aynı odada ben tek kalıyorum abiler
7545
seks hikayeleri
KARISINI SİKTİM
Ben 185 boyunda 75 kiloda esmer yesil gozlu biriyim....Bir gun eve yeni gelmistim ve mail adresimi kontrol ederken (ismini degistiriyorum) nebahat ism
2683
seks hikayeleri
Enistem beni amimdan gotumden sikti
Merhaba ben deniz 17 yasindayim herneyse kisa kesicem bu kismi olay izmirde geciyor ben yaz tatli icin ankaradan izmire yolculuk yaptim beni almasi ic
2353
seks hikayeleri
Sex Delisi
|merhaba adim mert 26 yasindayim evli bir cocuk babasiyim karimda benim yasimda severek evlendik. suan yurtdisinda yasiyoruz. ben basimdan gecen bir a
1857
seks hikayeleri
Azgın Kız
|hikaye konyada mahallede geçti. birgün işten gelirken komsunun kızına elim deydi sütyenine. hiç tepki vermedi. bende tepki yok diye elimi ileriye gög
2096
seks hikayeleri
Super Bısey
|bı gun koydeyım ve kızın bırı yanıma gelıp bana dedıkı senden hoslanıyorum bende olabılır dedım oda benı evıne carıp konusuyordukkı bırden ustume cık
1595
seks hikayeleri
Gülten Abla Ve Gülşen Ablayı Patlatışım
Selam ben gökhan.gülten abla 25 26 yaşlarında sarışın 170 boylarında sexsi gülşen abla(gülten ablanın ablası)28 30 yaşları arasında kumral güzel hatun
7331
seks hikayeleri
BABAM BEN VE İÇİMDEN ATTIĞIM ÇIĞLIK!
BİRAZ KENDİMDEN BAHSEDEREK BAŞLIYAYIM YAŞADIĞIM O GÜZEL KONUYAA.BEN 16 YAŞINDAYIM.BU OLAY DA GEÇMİŞ, YAZ TATİLİNDE YAŞANDI BEN 16 YAŞINDA GÜZEL BACAKL
72060
seks hikayeleri
sikti ama doymamıştı
ben 22 yaşında genç güzel zayıf ve fiziği düzgün olan bi kızım. bu anlatacaklarım erkek arkadaşım tarafından gerçekleştirildi. birgün erkek arkadaşıml
2046
seks hikayeleri
off ecem offf ya
1-2git gelden snra alsti daha hızlı demeye başladı ben iyice coşunca son surat sokmaya başladım bu arada elimle yaşına göre fazla büyük olan o göğüsle
2278
seks hikayeleri
Genelde Dar Pantolonlar Giyerim
Kendimi tatmin etmek götüme salatalık patlıcan ve vibratör sokmak bana yetmiyordu. Artık gerçek bir sik istiyordum. Dışarıdayken hep yakışıklı ve yapı
5364
seks hikayeleri
gözlerimle minibüsteki hatunu siktim
ben 24 yasında bir minübüs soforuyum sehir içi münübüslerinde calısıyorum saat gece 11 gibi calısıyoken evime giderken sarısın çok güzel b icıtır el k
2106
seks hikayeleri
 

Karışık Hikayeler : Bire Bir Hikayeler : Ensest Hikayeler : Eşli Hikayeler : Fetiş (Fetish) Hikayeler : Gay Travesti Hikayeler : Grup Hikayeler : Hayvan Hikayeleri : Lezbiyen Hikayeleri : Tecavüz Hikayeleri : Ulaşım Araçları : Yaşlı Olgun Hikayeler : İşyerinde Hikayeler : Eğitim Hikayeleri : Liseli Kız Hikayeleri : Kısa Hikayeler : Bakire Hikayeleri : Komik Hikayeler : Taciz Hikayeleri :