Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir

sekıs porna vıdyo Etiketi


sekıs porna vıdyo sekis-porna-vidyo
Başlık/Açıklama Okunma Sayısı
güzelim kaşıntım vardı
ben balıkesirden Esra.1.71 boyunda, 50 kilo, esmer ve hiç tevazu göstermeyeyim güzel bi kızım.Kardeşimle dört yıl önce başlayan ve hala tüm ateşi i
1816
seks hikayeleri
uzun ama okuyun
herkes okusun 1 mrb ben rojin 24 yaşındayım. giresunun bir ilçesinde doğdum. ve 16 yaşına gelene kadar burda yaşadım. anlatacagım hikaye ise 14
504
seks hikayeleri
şımarıklık ve tecavüz
24 yaşında 165 boylarında zayıf beyaz tenli bir kadındım.55 yaşında dul halamı yanıma alıp bir meyhaneye gidip zil zurna olana kadar rakı içmiştik.h
14328
seks hikayeleri
patronuma çifte zevk
merhabalar ben kayseri den Aynur 46 yaşında 20 yıllık evli bir bayanım kocamın işeri bozulunca çalışmak zorunda kaldım bir nakliyat firmasında iş buld
528
seks hikayeleri
Ilk Adımlar 1
Çocukluğum Anadolu kasabalarında geçti. Babam, yöre kültür ve geleneklerinin yarattığı kişiliğiyle, sert ve hoşgörüsüz bir insandı. Annemse ona göre d
6622
seks hikayeleri
Sikilmek Ne Güzel
İş gezisi için istanbula gitmiştim. Gündüzleri işimi hallediyorgeceleri ise lepTopumla uzun süredir ve bir türlü karşılaşamadığım kerim ilechat`leşiyo
12334
seks hikayeleri
abim ve arkadaşlarım
ben 55 yaşında 1.66 70 kilo kumral beyaz tenli biriyim. liseyi Erzincan da okudum şeker fabrikasında yurtta kalıyorduk abimle . abim benden bir y
13405
seks hikayeleri
Kadın Isterse
KADIN İSTERSE  Yaşadığım birkaç tecrübe kadınların ilşkiler konusunda erkeklerden daha cesur ve fedakar olduğunu göstermişti. Son dönemde yazılı
1548
seks hikayeleri
Onlar 7 Ve Ben 1
Onlar 7 ve ben 1... İnsanların fantezilerine hitap etmek ve de beğenilmek sanırım herkesin hoşuna gider ancak yaşadığım bu tecrübeyi sizlerle paylaşı
3669
seks hikayeleri
ilkokul arkadasımı sikerken korktum 2
bana kenan bekle gelyrm dedı ben dayanamyrdm uzerını cıkarp geldı uzernde sadece sudyn ve dantellı sıyah kılodu wardı dudagmdan opup gel odamza gdlm d
892
seks hikayeleri
O Gece
Slm benim ismim murat başımdan gecen olay daha 2 gün önce geçti ben bursada oturuyorum yaşım 18 her neyse konumuza girelim benim kız arkadaşlarım erke
2533
seks hikayeleri
10 Yillik Hasret Bitti
10 yillik hasret bitti Ben tahir almanyada yasiyorum almanyaya ilk geldigim günde tanistigim arkadasim semih yillar sonra evlendi, aradan iki yil son
2384
seks hikayeleri
konser de
Okulun bahar şekliliklerinde her akşam konsere gidiyorduk. O akşam gelen sanatçı çok ünlü olduğu için konser tıklım tıklımdı. Ben de konsere bir kı
8189
seks hikayeleri
bizim sınafa gelen sarışın kız
MERHABA ben 17 yasında esmer bir erkeğim size başımdan gecen bir olayı anlatacağım bütün yaz para biriktirdim okullar açılmıştı bizim sınıfa çok güzel
1012
seks hikayeleri
baldızımı çok sert siktim
ben 27 yaşındayım yeni evlendim eşim ikiz. Baldızım 23 yaşında sarışın bir afet evlerimiz birbirine yakın birgün eşim evde yokken televizyon izliyordu
6987
seks hikayeleri
Sadik Dostum Lessi
Sadık Dostum Lessi 16 yaşında babam bir köpek almıştı bana. Sevimli yavru bir köpekti, adını Lessi koymuştum. Kısa sürede köpeğe bağlanmış, evde geçi
3674
seks hikayeleri
yanımda çalışan kadına kaydım
güzel karıyla neler yaptığımı anlatacağım, senelik bi borç var işin içinde. avukat aracılığı ile posta göndermişler,işte şu güne kadar ödeyin yoksa şç
1350
seks hikayeleri
işyerindeki ahçıyla
merhaba ben ankara dan zuhal 52 yaşında 160 boyunda 74 kilo iri göğüslü ve iri kalçalı bir kadınım. evimizin mutfağını yaptırıyorduk sabah ustalar 08.
5681
seks hikayeleri
Canim Deniz
Canim deniz ben 19, kuzenim deniz ise 20 yasinda idi biz istanbulda oturuyorduk bir gun denizler bize gelmisleridi cumartesi gunuydu yemekler yendi k
2680
seks hikayeleri
azgın çıtır lolitayla
Birkaç hafta önce bizim buradaki bir mağazaya pantolon almaya gitmiştim.Mağazada sadece memeleri yeni tomurcuklanmaya başlamış kısa saçlı esmer güzeli
1273
seks hikayeleri
 

Karışık Hikayeler : Bire Bir Hikayeler : Ensest Hikayeler : Eşli Hikayeler : Fetiş (Fetish) Hikayeler : Gay Travesti Hikayeler : Grup Hikayeler : Hayvan Hikayeleri : Lezbiyen Hikayeleri : Tecavüz Hikayeleri : Ulaşım Araçları : Yaşlı Olgun Hikayeler : İşyerinde Hikayeler : Eğitim Hikayeleri : Liseli Kız Hikayeleri : Kısa Hikayeler : Bakire Hikayeleri : Komik Hikayeler : Taciz Hikayeleri :