seks bağımlısı kızı iki kişi sikiyor Etiketi Sonuçları


seks bağımlısı kızı iki kişi sikiyor seks-bagimlisi-kizi-iki-kisi-sikiyor
Başlık/Açıklama Okunma Sayısı
Kendi ağzımı sikiyorum
12 Yaaşından beri kendi ağzımsikiyorum.İsim : Yuksel YAKMail : [email protected]
833
seks hikayeleri
dayim kizi 2
ben daym kiznin amni yaladim.sonra onu domaltdm eyilip onun got deligne parmakla sokdum sonra yaladm cok dardi got delgi.gidb krem getirdim kremleyp s
939
seks hikayeleri
dayim kizi
meraba.daym kizi dersle alakali bizde kaliyor.bir gun eve geldim kimse yoktu.dus almak icin banyoya gitdm.evde kimse olmadigi ve yakn 1 saatde kimse g
847
seks hikayeleri
SEVGİLİMİ HERGÜN GÖTTEN SİKİYORUM
Merhabalar ben üniversitede okuyan ve sex düşkünü biriyim. şimdiye kadar türbanlı dahil bir çük kız arkaşım oldu hepsini becerdim. ama şimdiki hatunum
1301
seks hikayeleri
arkadaşım Efza Demir'le seks maceram
evet arkadaşlar bende size bir sex hikayemi yazacağım; bir gün sınıf arkadaşım efza ve 2 arkadaş daha bizim evde ödev için toplanmıştık.hep beraber ö
2529
seks hikayeleri
balık etli yengemle seks
meraba ben 17 yasında bi erkegim.seksi bi yengem sayesinde milli oldum.yengemin nasıl oldugunu anlatayım size. 1.65 boyunda 90 kilo 37 kapalıdır.kocas
7312
seks hikayeleri
tam ben sikiyorken
için hikaye öyle başlıyor çünkü tam zevkimin ortasındaydım belkide boşalacaktım ama o dalınca zevkim falan gitti. en bizim pcnin başına geçmiştim
1811
seks hikayeleri
profesyonel seks makinası
gibi bir yerede böyle bir güzel seks hikayem yakışır ondan böyle profesyonel seks ustası bir kadınla kimse birlikte olamaz ama ben olunca nedense daha
897
seks hikayeleri
Garsoniyer evde selva seks yaparken röntgenledim
Gece geç saatte eve gidiyordum. Ortalık çok sessiz ve tenhaydı. Mahalleye yaklaştığımda bir ara ah oh diye ses duyar gibi oldum. Durup kulak kabarttım
2074
seks hikayeleri
Öğrencimle seks
Öğrencilerime ders anlatıyordum. İçlerinde Deniz isminde bir tanesi vardı. Bana aşık olmuştu. Sürekli bana bakıyor. laflar ediyordu. Bir gün onu sınıf
4541
seks hikayeleri
13 yasindaki kizi siktim
Selamlar ben serkan, aslen ankarada oturuyorum ama bu hikayenin basimdan gectiginde didimde ufak bir bakkal dükkani isletiyordum. Ankarada buyukce bir
27415
seks hikayeleri
seks yapmadan geçen günlerim oldu
anlatırken bile hale zevk alıyorum ama o anlar unutulmaz. Olur olmadık yerlerde bizi azdıracak şekilde şakalar yapar, kimi zaman seksi espiriler yapar
2381
seks hikayeleri
çırak karımı sikiyormuş
Karım 46 yaşında ben 48 yaşındayım karım 170 boyunda biraz kilolu beyaz tenli kıvırcık siyah saçlı sexse doymayan bir kısrak. Bende avukatım sex yapma
10438
seks hikayeleri
özel firmada calısan sekreter aylın ve asuyla seks hikayem
isim mert cp numaram 0546 422 32 72 1 ay önce basımdan gecen olayı sizilerle paylascam konyada bırgun kafede oturuyorum karsında 2 bayan oturuyor ama
11642
seks hikayeleri
GELİNİMLE YAPDIĞIM SEKS
merhaba ben 62 yaşında, uzun boylu sağlıklı iri, yarı bir adamım. benim seks anıma gelince gelinimle aramızda geçdi. gelinim evli, 1 çocuk annesi 5
76765
seks hikayeleri
Nurçin Hocayla Seks
Merhaba arkadaşlar başımdan geçen bir olayı yazmak istedim.Benim adım Gökay 15 yaşındayım özel bi lisede 9.sınıfım.Sürekli seks yapmak isteyen bakire
15787
seks hikayeleri
olgun çiftle seks muhteşemdi
selam egeden mehmet yaş 38 arzularınızı ve hayallerinizİ özgürce ve doya doya yaşamak istiyorum diyen olgun bakımlı bayanlar, üçüncü tek erkek arayan
7053
seks hikayeleri
İlk seks deneyimim
Selam arkadaşlar. Ben Oğuz, şu an 24 yaşındayım ve evliyim. Evli olduğum kişi de hikayede bahsedeceğim kişi. Neyse hikayeye geçelim. İlk deneyimimi 13
10298
seks hikayeleri
seks istiyorum
selam kızlar ben ıstanbuldan erkan benimle seks yapmak ısteyen varsa msj atsın tanısıp anlasalım ıstanbul olması rıca olunur olgun bayanlar oncelıklı
2649
seks hikayeleri
ailecek komsularla grup seks
Merhabalar ben isimimi vermek istemiyorum size 1 sene onnce basimdan gecen olayimi anlaticam. Sizlere kendimizi tanitim ben 17 yasinda sporcuyum ablam
38397
seks hikayeleri
 

Karışık Hikayeler : Bire Bir Hikayeler : Ensest Hikayeler : Eşli Hikayeler : Fetiş (Fetish) Hikayeler : Gay Travesti Hikayeler : Grup Hikayeler : Hayvan Hikayeleri : Lezbiyen Hikayeleri : Tecavüz Hikayeleri : Ulaşım Araçları : Yaşlı Olgun Hikayeler : İşyerinde Hikayeler : Eğitim Hikayeleri : Liseli Kız Hikayeleri : Kısa Hikayeler : Bakire Hikayeleri : Komik Hikayeler : Taciz Hikayeleri :