Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir

seks.hıkayeler Etiketi


seks.hıkayeler seks_hikayeler
Başlık/Açıklama Okunma Sayısı
Manyaklık
Geçenlerdebir cafede oturuyoduk içeri ik kız girdi bana çok dikkatli baktılar ve bende arkdaşım hakanala onlara yaklaşmaya çaılştık ve arkdaş olduk 2
1845
seks hikayeleri
Sikilecek Kadın
Ben büro sahibi 27 yaşında biriyim büroda çalışan kumral aşırı sexigüzel bi bayan vardı o kızı ne zaman görsem tahrik oluıyordum onunda bendenhoşlandı
1735
seks hikayeleri
Allah Kahretsin
Ya arkadaşlar ben 16 yaşındayım adım ahmet ben bugün bu sitedeki hikayeleri okudum iyice azdım şans ya biz amcam gille beraber otuyoru yani aynı apart
4016
seks hikayeleri
eski hocamla
Merhaba 30 yaşında 185 boy 84 kilo esmer kısa saçlı bir gencim.nergiz benim lisedeki matematik öğretmenimdi.170 boyunda balık etli kahve küt saçlı ve
8927
seks hikayeleri
Ögretmenim ve arkadaşlarıyla fana
Ben 17 yasında oldukca yakısıklı 1.80 boyunda bir gencim Tasımalı egitim görüyorum Bir gün arabaya bindim yanıma hocam oturdu Hocam 1.60 boylarında
3091
seks hikayeleri
Dul Şükriye
Herkese selamlar konuşkan biriyim, şaka yapmayı sever ve temizliğe önem veririm sevgili fetishturk okurları. 25 yaşındayım, adım bayram. Her sabah tır
0
seks hikayeleri
Alanyada 3 Alman Vucutcu Ile
Alanya`da 3 Alman Vücutçu ile... Ben 20 yaşında 3 yıldan beri götümü siktiren bir gayim. Anlatacağım hikaye geçen yaz Alanya`da başıma geldi. 3 a
4006
seks hikayeleri
Yengemin Elif`in Ayakkabıları
selam.ben eskişehirden alper.oldum olası bayan ayaklarına veayakkabılarına hastayım.bir bayanın önünde diz çöküp ayaklarına kapanıp omuhteşem ayakkabı
2636
seks hikayeleri
Dogum Gununun Getirdigi Hediyeler
Doğum Gününün Getirdiği Hediyeler Merhaba biz İstanbul`dan dört arkadaşız.Sizlere başımızdan geçen ilginç bir grup sex olayını anlatıcaz.... Arka
2079
seks hikayeleri
karım başka yarraklar peşinde
Karımla birlikte yaşadığımız seks maceralarından birkaç tanesini daha önce sizlerle paylaşmıştım. Yaklaşık bir ay önce karımla yaşadığımız bu heyecanl
4017
seks hikayeleri
duyguya acımadım
merhabalar ve size yasadıgım gercek olan anımı anlatmakisterim 19 yasındayım ve sıze anlattıgım seyler yaklasık 1 hafta once basımdangecti ben yıne he
1613
seks hikayeleri
Ne Yedin
Ne Yedın? Ankarada öğrencılık yılarımda, gecen yıl basımdan gecen bır sikiş olayı anlatmak ıstıyorum.Zevce.com da kaç tane aslı varsa hemen tıkla ve
1869
seks hikayeleri
AZGIN GÖT
Uzun zamandır internet dışında götümü siktirmek için partner aramamıştım. Msnlerde bulmak artık rutinleşmişti. Eskiden yaptığım gibi birini ayartıp gö
3269
seks hikayeleri
felsefe hocamız
Slm biz iki kafadar arkadasız ve bizim felsefe dersleri cok sıkıcı geçiyordu .biz de bu derse çalışmıyorduk.bu yüzden kötu not almıştık.felsefe hocamı
6189
seks hikayeleri
Bardaki Genc
Henüz 21 22 yaslarindaydim daha 19 20 yaslarinda olan ve bir barda tanistiğim gencle muhabbete girmis ve koyultmustuk derken elini sikime attiğini far
4075
seks hikayeleri
İşyerinde Başlayan Sex Maceram
İşyerinde Başlayan Sex Maceram Selam adım arif 26 yaşında 180 boyunda 75 kilo kumral atletik vücutlutam erkek güzeliyim : ) sizlerle başımdan kısa
1637
seks hikayeleri
PİTBULLUN BENİ DOYA DOYA SİKMESİ
MERHABA Ben berfin afyonda yaşıyorum ve 26 yaşındayım ve öğrenciyim siyah gözlüyüm ama sarı saclıyım burnumda pirsing var 64 kiloyum bacaklarım da uzu
117862
seks hikayeleri
Gösterip Vermiyordu..
Ortaokul bitip liseye basladigimda hayatimda birçok degisiklik olmustu. Hem ruhen hem de beden olarak hizla gelisiyordum. Boyum uzamis, omuzlarim geni
3366
seks hikayeleri
off diyorum
Selam Arkadaslar ismim mehmet istanbul anadolu yakasinda ikamet ediyorum 30 yasinda esmer kilolu bir erkegim..cevremce sempatik olarak bilinirim..simd
1305
seks hikayeleri
Sınıf Arkadaşım A.
selam ben 19 yaşında üniversite okuyan bir gencim bundan bir yıl önceile tanıştık aradan bir ay gecdikden sonra onu eve davet ettimhemen kabul etti ta
1656
seks hikayeleri
 

Karışık Hikayeler : Bire Bir Hikayeler : Ensest Hikayeler : Eşli Hikayeler : Fetiş (Fetish) Hikayeler : Gay Travesti Hikayeler : Grup Hikayeler : Hayvan Hikayeleri : Lezbiyen Hikayeleri : Tecavüz Hikayeleri : Ulaşım Araçları : Yaşlı Olgun Hikayeler : İşyerinde Hikayeler : Eğitim Hikayeleri : Liseli Kız Hikayeleri : Kısa Hikayeler : Bakire Hikayeleri : Komik Hikayeler : Taciz Hikayeleri :