Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir

seks yapan liseli kızlar Etiketi


seks yapan liseli kızlar seks_yapan_liseli_kizlar
Başlık/Açıklama Okunma Sayısı
Ayse Teysenin Performansi
Ayşe Teyse`nin Performansı Lisede cikdigim bir kiz vardi.. Onunla tanisdikdan sonra ilk defa onu sahilde kayalik bir yerde arkadan sikmisdim... O
2416
seks hikayeleri
TATİLDE GRUP
|Ben ve karım sekste sınır tanımayan bir çiftiz. Daha önce Serhan ve karısı pervinle onların evde yaşadığımız eş değişme seksinden sonra onlarla arada
5533
seks hikayeleri
sınıfta sex
İsim : eylülMail : sexy_kı[email protected]
2330
seks hikayeleri
Karımla Saunada
Merhaba,ben Murat ve size almanyadan yaziyorum. Ben sik sik saunaya giden birisiyim,hem vücudumun biraz terlemesi icin hemde buraya gelen karilari sey
4179
seks hikayeleri
Manisali Genc
Manisa`lı genç Merhaba Ben manisa’dan ali (takma isim) ondokuz yaşındayım. anlatıcağım olay bir ay önce başımdan geçti.arkadaşım veliyle (t
4109
seks hikayeleri
ablamı tattım sonunda
Merhabalar Ben İzmirde yaşayan tıp örencisiyim şu an 4. sınıftayım ailem bana ev tuttu buradaki ilk yıllarım hep ders çalışmakla geçti doğru düzgün or
8399
seks hikayeleri
NirvanaYa Da Yeni Bir Baslangic
Nirvana...Ya da Yeni Bir Başlangıç... 1.80 boylarında, 30 yaşında sarışın biriyim. Bana iyi kazandıran üst seviyede bir mesleğim var. Dahası, dünyala
1290
seks hikayeleri
Bende Tecavuz Ettim
Bende tecavüz ettim we sonunda bende milli oldum hemde bitecavüz olayı ile!! ben 16 yasında bi delikanlıyım!! bizim okulda götü manyak güzel b fizik
9178
seks hikayeleri
16lik Komsu Kizi
16`lık komsu kızı Arkadaşlar sakın aklınıza bir şey gelmesin anlatacağım hikaye tamamiyle gerçektir. Ben 24 yaşında çevresinde bir sürü kız olan ge
6409
seks hikayeleri
Karima Jigolo Tuttum
Karima jigolo tuttum merhaba ben murtaza,almanyadan yaziyorum.esim ayse almanya dogumlu 1,62 boyunda etine dolgun 58 kilodur.gögüsleri bir avuc icini
3484
seks hikayeleri
HALAMI BİTİRDİM
merhaba ben gökhan size 1 yıl önce başımdan geçen olayı anlatmak istiyorum.17 yaşındaydım.ben hemen konuya geleyim.halam 28 yaşında kumral 172 boylaın
5478
seks hikayeleri
üstüme atladı resmen
Ben 18 yaşında bir delikanlıyım .Bursada oturuyorum liseyi bitirdim ama üniyikızların amcıkalrı yüzğnden çaılmadığım için kazanamadım beni aramak isti
1509
seks hikayeleri
TATİL
Benim 25 yaşlarında 170 boylarında esmer bir teyzem var.Kendisi doktordu onun götünün düşünerek bir çok gez 31 çektim.Bir gün iş nedeniyle bursaya gi
3575
seks hikayeleri
Olgun Ve 35 Yas Ustu Temız Am Aranıyor
B ırgun tatil yapmak amacıyla antalyaya gıttım ve bır baska amacımda am sıkmektı gozume bazı bayanları kestırıyorum ve onlarda bana bakıyorlardı kumsa
2110
seks hikayeleri
Okulun Memuru
|ben 14 yaşında bir öğrenciyim güzel bir okulda okuyorum ama okuldan daha güzel olan bi şey var o da okulun memuru bigün okulda nöbetçi olmuştum nöbet
7438
seks hikayeleri
Ah Sevda AhBir
Ah Sevda Ah..!!! Bir ara gözüm çocuğa takıldı...hakikaten çocuk kendi oyununa bakıyordu....Halbuki oyunun asıl büyük olanını anası ile ben oynuyordu
1367
seks hikayeleri
Mac Sevdasi
Maç Sevdası Ben 22 yasinda universite 3. Sinifta okuyan bir erkegim. Simdiye kadar pek oyle ciddi sayilabilecek bir iligski yasamadim. Ben bir kiz go
1653
seks hikayeleri
bacaklarını görünce başlamıştı
merhaba ben bı gun ınternette arka masada oturuyordum.yarım saat falan porno sıtelerde gezdım ve kapıdan bı tane lkıselı kız geldı.zayıf ve cıtı pıtı
2008
seks hikayeleri
yıl dönümü
Neredeyse 15 gün evden çıkmadık desem yeri var. Sikişiyoruz, dinleniyoruz, marketten aldığımız hazır yemeklerle karnımızı doyurup tekrar sikişiyoruz.
5387
seks hikayeleri
Balık Etli Yengem 2
|hıkayeme devam edıyorum dedım yaa nede olsa akrabayız bır gece abım evde yok sehır dışında yıne basbasa bıra içiyoruz balkon kapısı açık perdeler kap
4172
seks hikayeleri
 

Karışık Hikayeler : Bire Bir Hikayeler : Ensest Hikayeler : Eşli Hikayeler : Fetiş (Fetish) Hikayeler : Gay Travesti Hikayeler : Grup Hikayeler : Hayvan Hikayeleri : Lezbiyen Hikayeleri : Tecavüz Hikayeleri : Ulaşım Araçları : Yaşlı Olgun Hikayeler : İşyerinde Hikayeler : Eğitim Hikayeleri : Liseli Kız Hikayeleri : Kısa Hikayeler : Bakire Hikayeleri : Komik Hikayeler : Taciz Hikayeleri :