Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir

sesk videoları Etiketi


sesk videoları sesk-videolari
Başlık/Açıklama Okunma Sayısı
Utangac Ciftler
Utangac Ciftler Merhaba ben barbaros 39 yasında esmer iriyapılı bakımlı sekste oldukca deneyimli bakımlı dul bir beyim ben ankarada yasıyorum sarısın
2158
seks hikayeleri
milli olmuştum be
Selam ben adanadan .... arkadaşlarla bi gun okulda kosede oturmus konusuoduk ve daha once hiç kız sikmediimi ama olmeden bi kız sikmek istediim
1806
seks hikayeleri
türbanlı karısını ve kendisini siktirdi
türbanlı eşini ve kendini siktirdi selamlar ben kemal umarım hayatınız herzamankinden daha güzel ve daha renkli olur ,,,benim hikayem geçensene bah
17201
seks hikayeleri
Annem Mutlu Ediyor
Merhaba. Anlatacağım hikaye tamamen gerçektir ve yaklaşık 2 ay önce yani, 2003 Ocak ayında yaşandı.. Ben İstanbuldan, 19 yaşında bir gencim. Adım Gökh
11777
seks hikayeleri
hizmetçi dedigün böyle olmalı
Anlatacağım hikaye almanyada geçiyor. Ben almanyada okurken kendime bir ev tutmuştum. Malum yurt falan gibi yerler bana göre değildi. Ailemden aldığım
3678
seks hikayeleri
YEĞENİM SEMRA 19 ÇOK GÜZELDİ
 HER YIL TÜRKIYEYE GIDIYORUM BU SON GITTIGIMDE BIR GÜN YEGENIM SEMRA GELDI BANA SARILDI VE YANAGIMDAN BIR ÖPDÜ VE KACDI BEN HIC BIR SEY ANLAMIYOR
4418
seks hikayeleri
Melisi Inlettim
Her pazartesi günü bizim beden dersi vardı oderste biz merveyle nöbrtçi idik merve ozamanlar yaz aylarıydı mervenin üzerinde gömlek içinde hiç birsey
2288
seks hikayeleri
Zorla Güzellik
Selam ben izmitten murat annemle aramda gecen bi olayı sizlerle paylaşmak istiyorum. Annem 1.60 boylarında kumral koca popolu 45 yaşlarındadır. Ama ke
3822
seks hikayeleri
Abimden Beklemezdim
Ben 18 yaşında sarışın mavi gözlü 1.73 boyunda bir kızım.Babam gece işinde çalışıyor saat 20.00 da işe gider gece yarısından sonra 05.00 gibi eve geli
8923
seks hikayeleri
Kendi kendime
Merhaba yine ben. Hatırlayanlar beni bilir. Kemal ile yaşadıklarımızı anlatmıştım. Şimdi size başka bir şey anlatacağım. Pek inandırıcı bulmadığım yaz
3666
seks hikayeleri
Merhaba Iligilenenlerin Dikkatine
Merhaba iligilenenlerin dikkatine ! slm size basımdan gercekten gecen olayları anlatmak istiorm.oncelikle size kendimdedn bahsdeyim : yasında dul ama
1719
seks hikayeleri
Arabada Agzima Aldim
Arabada Ağzıma aldım Merhabalar ben Uğur. 25 yaşında 178 boyunda ve 55 kilo olan, oral sex yapmayı seven biseksüel biriyim. Yaklaşık 2 sene boy
6606
seks hikayeleri
Yeliz 1
YELİZ 1  Merhaba ben Ankara dan Yeliz; 23 yaşımdayım 1,68 boyunda 52 kilo ve 92-60-90 ölçülere sahibim.Esmerim,mavi gözlerim balık eti vücudum v
2302
seks hikayeleri
temizlik yaparken
okurlarına o anlar neler yaşadım işte onları anlatacağım biraz zar zor olaylar var ama sonunda kendide istediğini belli eti. ders calisiyordum.sını
721
seks hikayeleri
Kocam Seyretmeyi Seviyor
OKUDUKLARİMDAN CESARET ALARAK BENDE YAŞADİĞİM BİR KAÇ ANIMİ SİZLERLE PAYLAŞMAK İSTEDİM BEŞ SENEDİR EVLİ ÇİFTİZ SENELER GEÇİNÇE SEKS HAYATİ ALİŞKANLIĞA
25820
seks hikayeleri
Gizem Ile Sex
Merhaba ben götüngen bir gün evde oturuyor 31 çekiyodum aklıma baizim sınıftaki gizemi sikmak geldi heman arayıp onu çağırdım biraz teret tüd etti ama
1581
seks hikayeleri
Mini Etekli Ablam
Selam ben Kaya 20 yaşındayım.Burada okuduğum hikayelerin gerçek olduğu gibi benim hikayem de gerçektir.Benim ilişkim ablam ile benim arasında geçti.Ab
8697
seks hikayeleri
Tülay`ın Teyzesi
Bu hikaye gerçektir. Yıllar önce benim bir arkadaşım vardı. Tülay isminde biriyle çıkıyordu. Onun teyzesi 22 yaşında Mevki sahibi birinin karısı. Bir
2325
seks hikayeleri
Yılbaşında Özel Eğlence
Selam bütün hikaye severlere bende başımdan geçen bir olayı sizlere anlatmak istiyorum umarım bu yazım yayınlanır. Ben Murat 24 yaşındayım evleneli 5
4218
seks hikayeleri
Erkek Olup Olmadığına Baktım
Ben Emine, Eşim Talat`tan 4 sene önce ayrılmıştım. Boşandıktan sonra Akhisar`ın bir köyüne yani baba evine geri dönmüştüm. Henüz 27 yaşındaydım ve şeh
0
seks hikayeleri
 

Karışık Hikayeler : Bire Bir Hikayeler : Ensest Hikayeler : Eşli Hikayeler : Fetiş (Fetish) Hikayeler : Gay Travesti Hikayeler : Grup Hikayeler : Hayvan Hikayeleri : Lezbiyen Hikayeleri : Tecavüz Hikayeleri : Ulaşım Araçları : Yaşlı Olgun Hikayeler : İşyerinde Hikayeler : Eğitim Hikayeleri : Liseli Kız Hikayeleri : Kısa Hikayeler : Bakire Hikayeleri : Komik Hikayeler : Taciz Hikayeleri :