Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir

sex hayvanlı at eşek köpek Etiketi


sex hayvanlı at eşek köpek sex_hayvanli_at_esek_kopek
Başlık/Açıklama Okunma Sayısı
OKUL TUVALETİNDE
ARKADAŞLARIMDAN BİR KAÇIYLA İLİŞKİ YAŞIYORDUM BU DA BENİ MUTLU EDİYORDU.EN AZINDAN ARAMIZDA SIR OALRAK KALACAĞINA EMİNDİM.VE RAHAT BİR ŞEKİLDE BABAMZI
8842
seks hikayeleri
Cocukluk Iste
Çocukluk İşte Selam ben samsundan bir gencim. Size ortaokul sonda yaşamış oldugum bir olayı yazıcam. Hani bu ortaokul çocugu ne yapabilirki demeyin.
7547
seks hikayeleri
Dayanılmazlığım işime yaradı
Merha arkadaşlar bu gün size yaşadığım sex olaylarından birini anlatacağım. Ben 13 yaşındayım Görünüşüm çok iyi dayanılmasz birisiyimdir neyse fazla u
6940
seks hikayeleri
Merve Ve Ben
Merve ve Ben Merhaba. Bu olay ben 17 yaşındayken oldu. O günü hiç unutamam. Lise 2`ye gidiyordum ve fizik dersim düşüktü. Bunun için benim sınıfımdak
2120
seks hikayeleri
yegenım amcıgı
adım cakır 5 sene önceyegenımle cok güzl gün gecırdık gebzede oturuyordun ve calışiyordun yengemın yanın da kalıyordum12 yaşindaydı kızı vardı ayşe
5071
seks hikayeleri
Yazlıkta Tecavüz
|Sıcak bir gündü.Yazlıkta arkadaşlarla denize girip çıktıktan sonra,eve geldim.Diğerleri plaj kafesinde okeye başladılar.Yalnızdım.Hemen duşa girdim.K
10720
seks hikayeleri
Harika Bir Gün
Evlenip ayrıldığımdan dolayı yanliz yaşamaktaydım. Yaşım 42 ve ithalat ve ihracatla uğraşmaktaydım yani zamanı kendim ayarlayan biri. Bir gün arkadaşı
1343
seks hikayeleri
Koyunları Otlatmak Bana Kalmıştı
Otuz altı yaşında bir bayanım. Onsekiz yıllık evliyim. Evli olduğum onsekiz yıl içinde kocamı bir çok kez aldattım. Bunu inkar etmenin hiç gereği yok.
21040
seks hikayeleri
Ablam Ve Dergimiz
Ablamla aramız çok iyidir en azından saygıda fazla kusur etmiyorum.Aile durumumuz fazla iyi olmadığından yaklaşık 18 yaşına kadar aynı odada ve yanyan
6312
seks hikayeleri
izmirli motor
Herkese merhaba.başımdan geçen olay tamamen doğrudur.izmirdeyim 33 yaşında atletik yapılı,175 boyum 73 kilodayım.ün mezunuyum,oturmasını kalkmasını
1842
seks hikayeleri
Marmaristeki Güzellkiler
merhabasitede her kesin yaşamından kesitler vermesi ve diğer arkadaşlarla paylaşması güzel. bu siteyi hazırlayanlara teşekkür ederim. mesleğim gereği
1233
seks hikayeleri
sonsuz zevk
Merhaba arkadaşlar, ben cambaz. bu siteyi çok uzun zamandır bende takip ediyorum ve ilk defa yaşadıklarımı sizinle paylaşmak istedim. ben 24 yaşındayı
3046
seks hikayeleri
kız arkadaşımın sexsi annesine
Bundan tam 4 yıl önce çigdem adında bir kız arkadaşım vardı. Onunla konfeksiyon atölyesinde tanıştım ve 2 yıl gibi bir süre beraber olduk kendisiyle.
8659
seks hikayeleri
üvey oglumla
ben Leyla. Ben henüz kırk yaşında muhafazakar bir çevrede yetişmiş, iyi eğitimli bir kadınım. Üniversite okumuştum. Dediğim gibi yetiştirilme tarzımda
4624
seks hikayeleri
Nazan Teyze
Selam ben Tufan, 2 senedir evliyim ve esim ile sex hayatim cok iyi. Esim yani Sibel'in Teyzesi var Nazan, kendisi benden 2 yas büyük sadece ve oda 5-
427
seks hikayeleri
olgun kapalı kiracım
merhabalar hıkaye severler ben emre bu sıtede bı kac hıkayemı paylasmıstım sımdı ıse 7 ayonce basımdan gecen ama unutulması ımkansız olayımı sızlerle
16546
seks hikayeleri
Minibüsteki Kız
Bu hikayeyi Erzurumdan yazıyorum adım Gökhan. O gün hava çok soğuktu ve ben eve yürüyerek gidiyordum hafiften kar yağıyordu canım acayip derecede seks
3458
seks hikayeleri
Sekreterim Benim
Slm dostlar ben 40 yaşlarında serbest meslekle iştigal eden bir erkegim herkesin başından bazı olayların veya hadiselerin geçtigi gibi benimkindende
6793
seks hikayeleri
İlk sex maceram askerde oldu
selam ben serhat izmirliyim askerliğimi yapmak için antakyayagitmiştim zorlu geçen acemilikten sonra dağıtımım aynı yere çıkmıştı hiçistememe rağmen d
27353
seks hikayeleri
Ben Orospuyum
Merhaba ben merve tamıtamına orospuyum ankarada yalnız yaşıyorum amcamları ziyarete gittim içeri girdiğimde sadece amcam vardı yengem yoktu amcamı ko
11915
seks hikayeleri
 

Karışık Hikayeler : Bire Bir Hikayeler : Ensest Hikayeler : Eşli Hikayeler : Fetiş (Fetish) Hikayeler : Gay Travesti Hikayeler : Grup Hikayeler : Hayvan Hikayeleri : Lezbiyen Hikayeleri : Tecavüz Hikayeleri : Ulaşım Araçları : Yaşlı Olgun Hikayeler : İşyerinde Hikayeler : Eğitim Hikayeleri : Liseli Kız Hikayeleri : Kısa Hikayeler : Bakire Hikayeleri : Komik Hikayeler : Taciz Hikayeleri :