Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir

sibel kekili seks kom Etiketi


sibel kekili seks kom sibel_kekili_seks_kom
Başlık/Açıklama Okunma Sayısı
sikbeni kocacim
Cocugumu dogurduktan sonra kocam beni 1 yil sikmedi oylecok azmistimki Kocama yalvarmaya basladim ne olursun beni sik diye benim cokazdigimi anlayinc
2937
seks hikayeleri
Belese Konmak Bu Olsa Gerek
Belese konmak bu olsa gerek Ben ali aynı evde mehmetle kalıyorduk. Mehmet benden daha yakışıklı olduğundan üniversiteli kızlarla 2-3 ay çıkar ve mutl
2160
seks hikayeleri
Aynur Ve Ayşin Ve Serkan
|Aynur ve Ayşin Ve Serkan Merhaba.. Geçen gün başımdan geçen bir olayı anlatım size, inşalah bu hikayemi de beğenirsiniz. Bu olay üç hafta önce gerçe
2648
seks hikayeleri
Arkadaşımın Sevgilisii..
|merhaba.biz afyonda 4 arkadaş beraber kalıyoduk.geçtiğimiz hafta yaşadığım bir macera bu ev arkadaşlarından birisin kız arkadaşı vardı gayet güzel b
3981
seks hikayeleri
Ev Kirası
Ben 38 yasında bir erkeğim.bundan on sene evveldi patron işlerin kötü olması sebebiyle ben ve bir kaç arkadası işten çıkarmıstı.aradan belli bir zama
6134
seks hikayeleri
Kocası Tır Şoförüydü
Yorgundum eve geldim ve banyo yaptım biraz dinlenmek istiyordum. Vcd ye bir porno film koydum zencili bir film idi iyice adapte olmuştum filme 10 daki
3581
seks hikayeleri
serap evli çıkmıştı
Merhaba ben barbaros siteyi takip edenler diger yazılarım dan beni hatırlıyacaklardır Ben 40 yasında esmer iriyapılı bakımlı bir beyim sekste oldukc
1889
seks hikayeleri
Sevgi
Slm ben aydın bu olay tamamen gerçektir bundan 2 yıl önce bir yaz akşamı kız arkadaşım sevgiyle dolaşıyodum o 17 bende 18 yaşındaydım ben onla çıkmak
1890
seks hikayeleri
Aahhhh Be Kızımmm ? :)
|slm ben suadiye den adım batuhan bundan yaklaşık 2 yıl önce oln bir olayı sizlerle paylaşıcam ozamanlaz 24 yaşındaydımm liseden bir kız arkadaşı görd
6767
seks hikayeleri
Komşumun Kızı Leyla
merhaba ben 20 yaşında bir gencim anlatacağım olay 2 sene önce yani ben 18 yaşındayken oldu.bizim bi komşumuzun kızı var leyla adında çok güzeldi çeki
1928
seks hikayeleri
domaltıp acımadan sikmişti beni
7 yasinda ince belli yuvarlak kalça ve gögüslü bugday tenli güzel bir kizim daha dogrusu kizdim haluk karsima çikincaya kadar ; ) onun isyeri vardi ve
29276
seks hikayeleri
komşum esrayı dagıttım
Ben Volkan, 28 yaşında 4 yıllık evliyim. 175 boyunda atletik bir vucudum var. Epey uzun süre spor yaptığım için vucudum bayanların ilgisini çeker. Anl
1907
seks hikayeleri
Alçının Şansı
Birgün iki katlı bir evin alçı işini almıştık.Birinci katı birip ikinci katı başlamıştık ev sahibi yeğeninni temizliğe getirmişti.Yeğeni 1,73 boyunda
1736
seks hikayeleri
Konserde Erkek Arkadasimla
Konserde Erkek Arkadaşımla! Bir gün erkek arkadaşımla Teomanın konserine gitmeye karak verdik. Oraya gittiğimizde her yer tıklım tıklımdı, çok kalaba
6681
seks hikayeleri
şaşkın güzelle
Merhaba ben eser istanbulda yaşıyorum yaşım 25 size paylaşmak istediğim anımı anlatmak istiyorum. Benim bir sevgilim vardı adı sinemdi. Biz sinemle he
899
seks hikayeleri
Onunkisi Ilkmiş
slm arkadaşlar ben 19 yaşında kardeşim ise daha 18 yaşında idi kardeşim büyümüş alımlı bir kız olmuştu ona karşı farklı duygular beslemeye başlamıştım
2780
seks hikayeleri
Internetten Grup Sex
!!!!İnternetten Grup Sex!!!!! Bilgisayarım bozulduğundan çok zamandır nete girmiyordum. Bilgisayarım yapıldıktan sonra nete girmeye başladım ve İstan
1549
seks hikayeleri
Nişanlımla Tuvalette
Cıraganda tanıdığımız birinin resim sergisi ardı. Bizde nisanlımla oraya gitti aksam 10 gibi içeri girdik.resimlere biraz baktıktan sonra salondan dış
3794
seks hikayeleri
Hayal Ederdim
Hep hayalini kurupta yapmak istediğim şeydi evli bir çiftle grup yapmak..birgün işyerimde herzamanki yoğunlukta çalışırken karı kocabu anlatacağım hik
2185
seks hikayeleri
Yaz Tatili
ni memleketimde geçirme fırsatı bulduğumda çok sevinmiştimçünkü hem akrabalarımı görecek hem de bol bol denize girecektim yani harika birvakit beni be
3171
seks hikayeleri
 

Karışık Hikayeler : Bire Bir Hikayeler : Ensest Hikayeler : Eşli Hikayeler : Fetiş (Fetish) Hikayeler : Gay Travesti Hikayeler : Grup Hikayeler : Hayvan Hikayeleri : Lezbiyen Hikayeleri : Tecavüz Hikayeleri : Ulaşım Araçları : Yaşlı Olgun Hikayeler : İşyerinde Hikayeler : Eğitim Hikayeleri : Liseli Kız Hikayeleri : Kısa Hikayeler : Bakire Hikayeleri : Komik Hikayeler : Taciz Hikayeleri :