Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir

sıbelcanşikiş Etiketi


sıbelcanşikiş sibelcansikis
Başlık/Açıklama Okunma Sayısı
kız kardeşile muluyuz
bn 18 yaşında bir erkeyim 15 yaşında kız kardeşim var kız kaedeşim bakımlı kapalı güzel bir kalçaları sütün gibi bir baçak lar ve memelerini zaten hay
10859
seks hikayeleri
Kulaklarımı Çeken Afrodit
Slm, ben bayanların kulaklarımı çekmesinden hoşlanan bir erkeğim. Özellikle okul yıllarında muhteşem kadın öğretmenlerimin kulaklarımı çekmesi içn mas
1800
seks hikayeleri
okulun köşesinde
Hayatta belki karsılasılacak nadiren bir olayla karsılastım bundan iki sene once okula adadan bir kız getiren S....N adlı ogrenci (hala onunla beraber
11053
seks hikayeleri
zorla sikildim
Merhabalar ben Uğur. 25 yaşında 178 boyunda ve 55 kilo olan, oral sex yapmayı seven biseksüel biriyim. Yaklaşık 2 sene boyunca internette sik resimler
8449
seks hikayeleri
Yanan Esma
Edremite dolu yağmıştı.Çobanlar bir koşturmcayla beraber hayvanları ahıllara koymaya çalışıyolardı. 185 cm.boyumla köyün dikkat çeken bir delikanlısı
2060
seks hikayeleri
karımın sevgili arkadaşını becerdim
Evliyim ve 37 yaşımdayım. Eşimde 36 yaşında eşimle anlaşarak evlendik. Eşimle sex hayatımız çok iyi. Haftada en az 4 defa sevişiriz ve en az iki defa
18118
seks hikayeleri
şirket müdürüyle sex yaptım
Selam ben İstanbul’dan yazıyorum 38 yaşındayım hikayemin bayan kahramının takma adi ise gerçek adına yakın mine hanım olsun.Benim mesleğim spor daha d
1902
seks hikayeleri
Avlandim2
Slm ben serdar size daha once banuyla yanı travestı sevgılımle olanları anlatmıstım bazı arkadaslar bana gonderdıklerı, maıllerde benım gay oldugumu s
2414
seks hikayeleri
Çeşme-Ilıca
Merhaba arkadaşlar öncelikle şunu eleştirmek istiyorum bu siteyi çoktandır okuyorum ama insanın yaptığı değil de yapmak istedikleri yazılı.Aslında böy
1774
seks hikayeleri
Tamamen Merak
Merhabalar arkadaşlar başımdan geçen garip bir olayıda ben anlatmak istiyor ve size bu konu ile ilgili bir kaç soru sormak istiyorum.Ben 24 yaşında es
2837
seks hikayeleri
ablamı sarhoş edip siktik :)
Önce korktu ama sonra zevkten bayıldı.. ben antalya bir otel de müdürüm..ayni otel de benim sayemde ise baslayan üstkattaki komsunun kiziyla aramiz da
4200
seks hikayeleri
İlk Erkeğim Ağabeyim
Merhaba adım D. Konya nın bir köyünden sorunlu bir ailenin kızıyım. Babam bana sürekli kötü davranır. Bir abim var. Ben lise 3. sınıfa giderken abimin
8449
seks hikayeleri
Kral
Aşka ve sekse hasret olgun bayanlar ben mustafa adanadan hasretinize son vermeye geldim ve ulaşmak isteyen bu numaradan ulaşsın 05454538044İsim : Mai
121
seks hikayeleri
Abim Ablamı Götten Sikti
Merhabalar ben şu anda 23 yaşındayım. Abim 33 ablam ise 25 yaşında..O gün annem diğer mahallede oturan akrabalarımıza gitmiş ve evde ablam abim ve ben
12404
seks hikayeleri
Teyze Kizi Bir Afet
Teyze Kızı Bir Afet Ben 21 yaşında bir gencim gecensene yaz aylarında başımdan geçen bir olayı anlatacağım benim ankarada teyzemin kızı var.O iki sen
2631
seks hikayeleri
mum sönmüştü
meraba. ben 25 yaşında hem çalışan hem okuyan bir gencim. bekar evinde kalıyoruz ve kızlı erkekli bayaa arkadaşım var. bi gün akşam ben sevgilim arkad
2767
seks hikayeleri
Annemle Ilişkimiz
Selam benim adim Burak 17 yaşındayım izmirde yaşıyorum. Benim başımdan gecen olay bundan iki hafta önce oldu. Anneme karşı son bir senedir çok fazla i
10970
seks hikayeleri
Kızımla Evlendim
Selam ismim Ali. 48 yaşındayım. 3 yıl önce eşimi trafik kazasında kaybettikten sonra onun bana tek mirası olan kızım Meltem ile beraber yaşamaya başla
11639
seks hikayeleri
çok istekli birşeydi
bi net sitesinde tanıştığım kızla muhabbetten sonra kızla buluştuk oradada ordan burdan konuştuk yaz olduğundan mıdır ne kız çok açık giyinmişti erken
1269
seks hikayeleri
türbanlı güzel ile
Bir gün yine işimi yapmak için etlik SSK ya gitmiştim.Doktorlarımı beklerken iki bayandan birinin kalabalık arasından beni kestiğini fark ettim.Bende
4707
seks hikayeleri
 

Karışık Hikayeler : Bire Bir Hikayeler : Ensest Hikayeler : Eşli Hikayeler : Fetiş (Fetish) Hikayeler : Gay Travesti Hikayeler : Grup Hikayeler : Hayvan Hikayeleri : Lezbiyen Hikayeleri : Tecavüz Hikayeleri : Ulaşım Araçları : Yaşlı Olgun Hikayeler : İşyerinde Hikayeler : Eğitim Hikayeleri : Liseli Kız Hikayeleri : Kısa Hikayeler : Bakire Hikayeleri : Komik Hikayeler : Taciz Hikayeleri :