şifresiz porno ş Etiketi Sonuçları


şifresiz porno ş sifresiz-porno--s
Başlık/Açıklama Okunma Sayısı
etek altı manzara süperdi
onlarda kalır kadına yardım ederdim sürekli yanında olduğum için kadınla artık içli dışlı olmuştum yanımda çekinmeden istediği yapıyordu bunlar sonra
233
seks hikayeleri
eski sevgilimle tekrar
kalçaları taş gibiydi kıza teklif etmeyi düşünürken kız bana demezmi senden hoşlanıyorum teklif etti şaşırdım sevgili olduk iş yerinde bakışmalar yetm
150
seks hikayeleri
liseli sevgilimi becerdim
gömlekten düğmeleri açar bacakları tüysüz çorap bile giymez bedenini sergilemeyide sever yani o derece seksi evde filim izlerken başıma vurdu dedim ba
419
seks hikayeleri
başkası sikmesin dedi
geçirdiği kazadan sonra hayatında bazı işleri ters gitmeye başladı bir gece gene oturduk içerken gel seninle konuşaçaklarım var önemli deyince benide
815
seks hikayeleri
Sude'nin bakireliğini bozdum
Merhabalar ben Cenk . 16 yaşındayım . Size babamın kuzeninin kızını nasıl siktiğimi anlatıcam . Uğur abiler bizim yazlığa gelmişti . Herkes dışarda ça
770
seks hikayeleri
Sikilmek isteyen Pasifler
Her türlü fanteziye açık onu bunu yapmam demeyecek İstanbul Avrupa yakasından pasifler mail atınİsim : MuratMail : firlamasari@hotmail.com
492
seks hikayeleri
güzelce seviştik ya
evde gördüğüm olayı anlattığımda oda bizde öyle yaparız çok zevk alırsın dedi eve geldik bilgisayarın kamerasını ayarladım tekrar izlemek için kamera
292
seks hikayeleri
annemle zorla seviştin
İsim : berk Mail : burakbr28@gmail.com
1387
seks hikayeleri
kirli sepetçim
Selam herkese,adımı gizleyerek yazıyorum.. Ben Didem 27 yaşında 1.68 55 kilo esmer tenli çok alımlı ve bakımlı bir bayanım,bir erkeğin dikkatini raha
526
seks hikayeleri
kız kardeşim semihayı bayramın ikinci günü siktim
evet sevgili dostlar kız kardeşim semiha serisiyle hikayeme devam ediyorum bu kez hikeyem kız kardeşimlen bayramlaşmadan sonra olan ilişkimi anlatacam
3020
seks hikayeleri
Kuzenimi Rızasıyla Siktim
Geçen ay yengemlere misafirliğe gittim. Çok severim onları.neyse 1 hafta felan kaldım eve dönecektim ki yengemin babası vefaat etmiş. Amcam ve yengeml
280
seks hikayeleri
okulda beklenmedik supriz
ben gecen yil okulu bitirdim tam bundan 4 yil once hayatimin en buyuk seks olayi oldu.bizim sinifta guzel kiz azdi.ama en arkada solda bi kiz vardi.i
733
seks hikayeleri
Kendi ağzımı sikiyorum
12 Yaaşından beri kendi ağzımsikiyorum.İsim : Yuksel YAKMail : sema592@hotmail.com
782
seks hikayeleri
SİKİLMEK İSTEYEN İSTANBULLU ?
Merhablar. 14 yaşındayım 14 cm yarrağım var. İstanbulda yaşıyorum. Yerim yok. 0532 060 3766 numaradan bana ulaşabilirsiniz. Sadece sikilmek isteyen ye
1069
seks hikayeleri
hayatımdaki anılar süperdi
aletim elimde lise de arkadaşlarıma dayar öğretmenlerimin bacaklarına bakar asılırdım gene lise deyim öğretmenin başına arkadaşlar toplanmış bende koc
248
seks hikayeleri
Sikişmek istiyen olgun beyler
45 55 yaş üstü olgun ve dolgunistanbul avrupa yakası yeri olan beylerle birlikte olmak isterim apyim numaranı yoruma bırakman yeterli .İsim : FarukMai
1770
seks hikayeleri
Turk olan mudurumun Turk yanig arvadinin böyük sikimi görüb ocindəki alovu oyanmişdi
Nəysə qisa cok qisa yazacam necə düzəldim o şirkətə.. necə deyilər göt ol bəxdin olsun görduz cox qisa ya
3343
seks hikayeleri
Sakso çekmek istiyorum
Merhabalar, daha önce Bahsettiğim gibi çok sexy 29 yaşında hiç ilişkiye girmemiş bi travestiyim bu işin biraz acamisiyim ve bana heryerde sakso çektir
1669
seks hikayeleri
Dibine kadar sikilmek istiorum
Merhaba 29 yaşındayım çok sexy görünümlü bir erkeğim. Daha önce hiç sikilmedim ve çok arzuluyorum isteyen herkes tüm fantezilerini üstümde gerçekleşti
1292
seks hikayeleri
İnleterek sikti beni
İyi günler sex severler ben 180 boyunda 73 kilo 19 yaşında kadınsı dolgun kalçalı güzel göğüsleri olan sex delisi biriyim adım tolgay anlatıcağım hika
2291
seks hikayeleri
 

Karışık Hikayeler : Bire Bir Hikayeler : Ensest Hikayeler : Eşli Hikayeler : Fetiş (Fetish) Hikayeler : Gay Travesti Hikayeler : Grup Hikayeler : Hayvan Hikayeleri : Lezbiyen Hikayeleri : Tecavüz Hikayeleri : Ulaşım Araçları : Yaşlı Olgun Hikayeler : İşyerinde Hikayeler : Eğitim Hikayeleri : Liseli Kız Hikayeleri : Kısa Hikayeler : Bakire Hikayeleri : Komik Hikayeler : Taciz Hikayeleri :