sikişen hamile kadın lar Etiketi Sonuçları


sikişen hamile kadın lar sikisen-hamile-kadin-lar
Başlık/Açıklama Okunma Sayısı
hamile güzel kaydım
Hiç birimiz birbirimizden çekinmeden vucüdumuzu başkalarına verebiliyoruz ve bunu karşılık beklemeden yapıyoruz. Konuya gelirsek bir kız vardı ve karı
802
seks hikayeleri
bakireligini alıp bide hamile bırakmışım ya
Çok iyi anlaştığım bir kız arkadaşım vardı bakireliğini verirken sexhikayelerin.org a anlattığım hikayemde içine boşalırken anlarım var. Bir birimizle
1435
seks hikayeleri
teyzem benden hamile
merhaba arkadaşlar öncelikle size kendimi tanıtayım benim adım murat boyum 1.87 kilom 56 teyzem çok alımlı bir bayandır memeleri 110beden her gördüğüm
25224
seks hikayeleri
hamile güzelle
ben boludan murat 26 yaşındayım. Arkadaşımla akşam yemegine cıktık bir yerlere arkadasımın eşi hamile idi ve ilk çocukları olacak.Adam çok pinpirikli
5423
seks hikayeleri
halam beni çocuguma hamile
merhaba ben gökhan size 1 yıl önce başımdan geçen olayı anlatmak istiyorum.17 yaşındaydım.ben hemen konuya geleyim.halam 28 yaşında kumral 172 boylaın
10745
seks hikayeleri
KANKAM ANNEMİ HAMİLE BIRAKTI !
selam arkadaşlar ben berke 15 yaşındayım 7 aylık hamile orospu annemi size şimdi çok açık bir şekilde anlatacağım annem 34 yaşında cansu isimli kızıl
25142
seks hikayeleri
parktaki hamile güzeli
Selam ben Süleyman kahraman Maraşlıyım istanbulda bekar kalıyorduk ben üsküdarda bir cay ocağında çalışıyordum bir gün elimi bardak kestiği için işe g
14075
seks hikayeleri
kendi kızımı hamile bıraktım
48 yaşındayım. 3 yıl önce eşimi trafik kazasında kaybettikten sonra onun bana tek mirası olan kızım Meltem ile beraber yaşamaya başladık. Eşimi kaybet
85109
seks hikayeleri
parkta oturan hamile
Selam ben Süleyman kahraman Maraşlıyım istanbulda bekar kalıyorduk ben üsküdarda bir cay ocağında çalışıyordum bir gün elimi bardak kestiği için işe g
12738
seks hikayeleri
kadin olusum
merhaba ben 14 yasinda ismim meltem anlatacagim hikaye ilk kadin olusmun hikayesi benim okul kiyafetlerim genelde acik genelde her gün mini giyinir
138947
seks hikayeleri
dul kızımı siktiğim ilk gecede hamile kaldı
olay zamanı bundan yıllar önce idi bir tek kıızm vardı oda evleneip gitmiş cocuk sahibi idi benim de karım ölmüş bir kaç yıldan beride dul yaşayan bir
21041
seks hikayeleri
Doktorla sex ve hamile kaldim
Ben sıla 20 yaşında yeni işe başlamıştım.bir hastanede hemşirelik yapıyorum.vucudum çok güzeldi.bazı çapkın doktorlar bana ilgi gösterirlerdi.kimi ben
13741
seks hikayeleri
KADINLAR KOĞUŞUNDAKİ HAMİLE KIZ
Merhaba..Ben Selma..41 yaşında sekse oldukça düşkün azgın bir bayanım....Yani anlayacağınız dolgun vücüdlu iri memeli iri götlü orosbu ruhlu bir ev ha
16991
seks hikayeleri
baldızım hamile
merhaba sevgili editör ve erotik-hikayeler.tk okuyucuları. benim Özgem adında bi baldızım ve kocasının adıda hakan.daha önceleri eşimle anlaşarak bal
16428
seks hikayeleri
Olgun Kadin
Olgun Kadın ben istanbulda oturmaktayım size başımdan geçen güzel bir olayı anlatmak isterim bir gün bakırköyde çay bahçesinde otururken karşımdaki m
27587
seks hikayeleri
Trenden Gelen Kadin
Trenden gelen kadın Ben tren hattı üzerinde oturan 30 yaşında bir erkegim. Bu kış kar çok yagdıgı için arabasız trenle kadıköye gelmeye karar verdim
13508
seks hikayeleri
Kadin Gozuyle 2
Kadın Gözüyle 2 Yine bir gün yandaki seksi komsumuzu alip sevgilimle birlikte yemege gittik. Her zaman istemistim sevgilimden kiskanabilecegim se
7680
seks hikayeleri
Kadin Hocanin Tadi Bambaska
Kadın Hocanın Tadı Bambaşka Slm ben sanem. Esmer ve balıketi biriyim. (Sizi pek alakadar etmiyor galiba ama bu sitede her okuduğum hikayeye böyle baş
23204
seks hikayeleri
Kadin Gozuyle
Kadın Gözüyle Bir aksam is dönüsü gördümki anahtarimi is yerinde unutmustum sevgilimin gelmesine daha bir saat vardi ne yapacagimi düsünürken yan
7575
seks hikayeleri
Ikimiz De Kadin Elbisesi Giydik
İkimiz de kadın elbisesi giydik. Ben 170 cm boyunda 70 kg ağırlığında iyi görünümlü biriyim. Ben de chat yaparken gay kanalına takılanlardanım. Ç
11308
seks hikayeleri
 

Karışık Hikayeler : Bire Bir Hikayeler : Ensest Hikayeler : Eşli Hikayeler : Fetiş (Fetish) Hikayeler : Gay Travesti Hikayeler : Grup Hikayeler : Hayvan Hikayeleri : Lezbiyen Hikayeleri : Tecavüz Hikayeleri : Ulaşım Araçları : Yaşlı Olgun Hikayeler : İşyerinde Hikayeler : Eğitim Hikayeleri : Liseli Kız Hikayeleri : Kısa Hikayeler : Bakire Hikayeleri : Komik Hikayeler : Taciz Hikayeleri :