Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir

sikişen komşu hikayeleri Etiketi


sikişen komşu hikayeleri sikisen_komsu_hikayeleri
Başlık/Açıklama Okunma Sayısı
kocama ogluma veriyorum
Benim adım Özlem ( gerçek adım soyadımı söylemeyeceğim. Bursada yasıyorum. Ben esimden bosandım. 2 cocuk sahibiyim biri erkek biri kız. kız olanın ism
5161
seks hikayeleri
Canım Annemle - 7
İçinden çıkmadan öylece oturup denizin ve gecenin sesini dinledik. Birer duble viski içtik, neden sonra omzumdaki başını kaldırarak, gerçekten sana ma
14756
seks hikayeleri
Yarragın irisini tatdım
Merhaba ismimi vermiyecem nickim Ay 30 yaşındayım etli-butlu bir erkegim başımdan gecen bir olayı sizinle paylaşmak istiyorum o gune kadar elime hic b
6396
seks hikayeleri
ıyı Bı JIGOLAYIM
Slm ben 24 yasında ve oldukca ıyı bı sıkıcıyım ve jıgolayım bursaya gezmeye gıderken içecek bişiler içme k için çay bahesıne oturdum yanıma tanımadıgı
1601
seks hikayeleri
gedeceginiz yere bırakayım
İş çıkışı eve gitmek için her zamanki gibi yürümeyi tercih etmiştim. Yaklaşık 10 dakikalık bir yürüyüşten sonra yanıma yaklaşan lacivert hatcback tipi
1877
seks hikayeleri
Kadinlara Doyamiyorum
Kadınlara doyamıyorum merhaba ben deniz size ilkkez yazıyorum birgün sevgilim bana telefon etti senin uzun zamandırZevce.com da kaç tane özlem varsa
5495
seks hikayeleri
böylesini ilk kez siktim ya
Önceden başımdan geçen bir olayı size anlatmak istiyorum. Onun çok yakını olmasın rağmen ben yinede çok arzuluyorudum onu ve birgün bunu başardım. Onu
830
seks hikayeleri
Halamı Götünden
Slm arkadaşlar lafı uzatmadan direk konuya gireceğim bi gün halamlalara gitmiştm halamın kocası halk otobüslerinde çalışıyor ve gece nöbeti vardı o gü
12774
seks hikayeleri
ŞARAP GİBİ TEYZEM
 merhab sizlere...... bu yazacağım olay o kadar farklıki size doğru gelmeyebilir haklısınız çünkü bende hala inanamıyorum:)))))  neyse konuy
4650
seks hikayeleri
Türbanlı Karımı Siktirdim
Slmlar karım harika bi kadındır,tesettürlü olduğundan değişik fantaziler hep ilgisini çekmiştir.O kadar güzelki onu her gece siksemde doyamıyorum.Bir
32233
seks hikayeleri
at gibi kadındı ama
Bundan birkaç yaz önceydi sanıyorum.İş sebebiyle katılmış olduğum yemekli toplantılardan birinde tanıştığım orta yaşlı (34) oldukça bakımlı, çok
2534
seks hikayeleri
KOCAMI ALDATIsIM 4
KOCAMI ALDATIŞIM 4 evet yine ben umarım sizleri sıkmamışımdır yaşadıklarımın hepsi gerçektir neyse akşam kocam geldi ve sabah ist döneceiğimizi işler
4548
seks hikayeleri
Kız Kardeşim
Ben 19 yasındayım 1. 85 Boyundayım iyi bir fiziğe sahibim kardesim benden 2 yas küçük o yasda mükemmel biriydi küçük göğüslü iri kalçalıy tam bir fahi
26801
seks hikayeleri
Dinlenme Tesisleri
İstanbul`a otobüsle gitmek için o akşam terminale vardım. Ellerimde bavullarla otobüs beklerken, yanıma 30-35 yaşları arası, kumral, kolsuz bir bluz v
1848
seks hikayeleri
lisedeki ilk erkegim
inşaattaki olaydan 3 yıl geçmişti. 18 yaşındaydım. zaman zaman o adamın siki aklıma geliyordu. hayranlık uyandırıcı birşeydi. imrenilcek gibiydi. yaşa
3901
seks hikayeleri
KARsI APARTMAN
KARŞI APARTMAN Herkese slm. Geçen sene başımdan geçen ilginç bir anımı sizlere aktarayım. Şu an 22 yaşındayım ve Türkiye de yaşadığımız için bir kızı
1642
seks hikayeleri
O GunDen Sonra MuZLara BayiLirim
O gunDen sonra MuZLara bayıLırım Selam adım tolga 20 yasındayım tatlımı tatlı bıre yusum far cılgın dedlı dolu hayatı umursamayan sexyten başka bır s
1748
seks hikayeleri
KOMŞUNUN KARISI
Ben yanlız yaşayan çok yakışıklı bir herifim. Ben sex için yaratılmış heralde :) ... Kaldığım abartmanda pembe adında evli bir bayan vardı. Size kısac
3532
seks hikayeleri
Sevgilim Ve Arkadaslari
Sevgilim ve arkadaşları merhaba ben zeki hemen anıma giriyorum sevgilimin adı betül boy 1.70 kumral onunla cafede tanışmıştım masanın başında kolasın
2130
seks hikayeleri
lez berna
Sizlere gecen gun basimdan gecenleri anlatmistim... En yakin arkadaslarimdan biri olan berna ya da anlattim! Ona internette cok guzel; bir site buldug
29009
seks hikayeleri
 

Karışık Hikayeler : Bire Bir Hikayeler : Ensest Hikayeler : Eşli Hikayeler : Fetiş (Fetish) Hikayeler : Gay Travesti Hikayeler : Grup Hikayeler : Hayvan Hikayeleri : Lezbiyen Hikayeleri : Tecavüz Hikayeleri : Ulaşım Araçları : Yaşlı Olgun Hikayeler : İşyerinde Hikayeler : Eğitim Hikayeleri : Liseli Kız Hikayeleri : Kısa Hikayeler : Bakire Hikayeleri : Komik Hikayeler : Taciz Hikayeleri :