Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir

sikişsene Etiketi


sikişsene sikissene
Başlık/Açıklama Okunma Sayısı
YEĞENİM DİLAY`LA
 Ben önder izmirdenim 31 yaşındayım 5 yıllık evliyim. Almanyadaki ablamın kızı Dilay bize gelecekti yalnız olarak tatile. Eşimle önce Dilaya oda
4790
seks hikayeleri
aldatmanın verdigi zevk
ben Sude yaşım 22 ve 1 çocuk annesiyim hollandanın almelo kentinde ikamet ediyorum ve size yasadigim gercek anilari sizinle paslakmak istedim. Bundan
4509
seks hikayeleri
Karım Çok Azgın
Karım Çok Azgın selam ben ali ankara çankayada oturuyorum.karım ayten ve ben 32 yasında seksi seven bi ciftiz... karım ayten 1,65 boyunda 45 kilod
4412
seks hikayeleri
bedişim benim
Ben Mehmet Özel bir şirkette Pazarlamacı olarak Çalıştığım günlerde yaşadım bu olayı Bütün gün istanbulda arabayla dolaşırdım ama hiç böyle bir olay y
1317
seks hikayeleri
Vermek Zorundaydım
merhaba yine ben tolga, başıma 3 sene önce gelen bir anımı paylaşacağım yine sizinle. Öğrencilik zamanlarımda yazın bende marmariste çalışmaktaydım. H
4425
seks hikayeleri
Sıkı Yaka 1
Merhabalar. ben gömlek ve düğmeli bluz giyen bayanlara bayılıyorum. Beraber olduğum bayanların sürekli bu şekilde giyinmesini istiyorum. özelikle sık
1260
seks hikayeleri
Annem Oynuyordu
Annem 32 yaşında bir kadındır. Dolgun kalçaları iri memeleri ve güzel yüzüyle herkesin gıpta ile baktığı bir hatundu. Tabiki en büyük hayranıda benden
13650
seks hikayeleri
Yillar Sonra
Yıllar sonra.... 24 yaşındayım İzmir`de yalnız yaşıyorum. Bir kaç hafta önce otobüsle eve dönüyordum. Otobüs kalabalıktı ve ben ayakta bitkin bir şek
0
seks hikayeleri
JİGOLO
meraba adım sem yarı turk yarı da alman yani melezzim.hikayame ilk katılıyorum bu sırrı sizlerle paylaşıyorum iyi dinleyinki dışarıdan görün dügü
1606
seks hikayeleri
Kızkardeşimle
Selam...Ben Ozan.Size bundan 1 sene önce oluşan bir olayı anlatacağım.Benim bir kardeşim var.Adı Serpil.Yeterince güzel bir kız ve benden 1 yaş küçük.
11856
seks hikayeleri
Baldiz Ve Bal-2
|Oncelikle hikayemin ilk kismini ozetlersek , baldizim esim ile birbirine cok benzemekte ve evli ayni zamanda bir cocuk sahibi.Esime temizlik icin yar
4301
seks hikayeleri
GruP SeX
GruP_SeX Merhabalar gene ben basınızın belası bursalı bebeg bır kaç mail atan arkadasıma resmımı yollamıstım ve benden etkılenen çok tatlı kızlar da
2497
seks hikayeleri
Sikilmek istiyorum
Merhaba ben mert 18 yaşındayım ap yim Beni sikmek ve sikilmek isteyen varsa yazsın [email protected]İsim : Mert Mail : [email protected]
2398
seks hikayeleri
karımı ormana götürüp siktiler
Slm benim ismim Haluk yasim 23 Esimin ismi esra yasi 21. 2 senedir mutlu evliyim.Esimle sex hayatimiz cok güzel.simdiye kadar grup sexe soguk bakan ka
32077
seks hikayeleri
Ben Ve Teyzemin Kizi
Ben ve teyzemin kızı anlatıcagım hikaye gercektir bir gece su icmeye kalttım teyzemin kızı bizde kalıyordu salonda koltugun üstünde yatıyordu altında
4002
seks hikayeleri
Yengem artık Kadınım oldu
Merhaba arkadaşlar hayatımda ilk kez böyle bir olay yaşadım ve etkisinden hala kurtulamadım. Bu anımı da siz değerli arkadaşlarımla paylaşmak istedim
21624
seks hikayeleri
Amerikada 1
Amerika`da - 1 Selam ben gamze amerikada üniversite de okuyorum, 21 yaşındayım, 3 senedir burdayım. Ben daha önce bir iki defa burda kızlarla oynaşmı
4790
seks hikayeleri
Yabancı Dil Konuşuyordu
YABANCI DİL KONUŞUYORDU  bundan bir hafta önce marmarise teyzemlere gitmiştim askerden geleli 2.5 ay olmuştu ve doyasıya bir ortam kuramamıştım
1520
seks hikayeleri
OLGUN VE YAŞLILARIN DİKKATİNE
OLGUN VE YAŞLI BAYANLARLA OLMAK İSTİYORUM ONLAR İÇİN ÇILDIRIYORUM İLGİLENENLER [email protected] MESAJLARINIZI BEKLİYORUM...İsim : bora çelikMail
2826
seks hikayeleri
3 ARAB KIZINI BAGIRTARAK SIKTIM
Selam ben cok kalin siki ve 23 cm uzunlugu olan bir gencim 30 yaşındayım.. su an dubaide calismak uzere dubaideyim size siktigim 3 arap kizin oykusun
8199
seks hikayeleri
 

Karışık Hikayeler : Bire Bir Hikayeler : Ensest Hikayeler : Eşli Hikayeler : Fetiş (Fetish) Hikayeler : Gay Travesti Hikayeler : Grup Hikayeler : Hayvan Hikayeleri : Lezbiyen Hikayeleri : Tecavüz Hikayeleri : Ulaşım Araçları : Yaşlı Olgun Hikayeler : İşyerinde Hikayeler : Eğitim Hikayeleri : Liseli Kız Hikayeleri : Kısa Hikayeler : Bakire Hikayeleri : Komik Hikayeler : Taciz Hikayeleri :