Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir

şişko porno Etiketi


şişko porno sisko_porno
Başlık/Açıklama Okunma Sayısı
Ablam Kiz Degil Di
Ablam Kız Değil Di bu olay tamamiyle gerçektir slm ben mehmet ali bu olay geçen yıl başıma geldi ablam 1-65 boylarında 55kilo hafif balık etli harika
6120
seks hikayeleri
Sevgilim ve arkadaşım
Merhaba.Ben 20 yaşında bi üniversite öğrencisiyim.adım furkan. 15 yaşımdan beri bi erkekle seks yapmayı, pasif olmayı hayal etmişimdir. anlatacağım hi
4177
seks hikayeleri
zorba patronum beni sikti
Hİkayeme başlamadan önce şunu belİrteyİmkİ ben kesİnlİkle gey degİlİm, yaklaşik İkİ sene önce kücük bİr atölyede İşe başlamiştim. İlk günler tabİ kend
26310
seks hikayeleri
Teyzos2
Teyzoş-2 teyzem ile daha önce bir hikayemi anlattım teyzem 37 yaşında ben 20 teyzem ile ilk ilişkimizden sonra ona daha çok yakınlaşmaya başladım .on
3258
seks hikayeleri
kocamın kardeşi am yalama hastasıymış
Daha önce anlatmıştım eşimin kardeşinin beni zorla ellediğini fakat bu defa ellemekle kalmadı. Her geçen gün her fırsatta kalçalarımı göğüslerimi e
23776
seks hikayeleri
Müzikçi
merhabaalarbendeki çorap ve bacak düşkünlüğü okul yıllarında başlamıştısize okul yıllarında geçmiş olan tamamen gerçek anımı yazacamlise birdeyken oku
1372
seks hikayeleri
Türbanlı Karımı Siktirdim
Slmlar karım harika bi kadındır,tesettürlü olduğundan değişik fantaziler hep ilgisini çekmiştir.O kadar güzelki onu her gece siksemde doyamıyorum.Bir
41218
seks hikayeleri
lise arkadaşımla
Selam benim adım sercan ben şuan 21 yaşındayım esmerim boyum 1.70 kilo 70 hikayemi geçeyim ozmanlar lisede okurken melike diye kız vardı bayada güzeld
2458
seks hikayeleri
Miracle 2
Gecen hikayemde size Ali ile tanışmamı ve birlikte yaşadığımız deneyimi anlatmıştım. Hikayem yayınlandıktan sonra benimle irtibata geçen herkese çok t
2329
seks hikayeleri
ONLAR İSTEDİ
Mrblar ben fuat`17` izmirden neyse kısa kesmek ıstıorum bunda yaklasık 2 ay öncce 1.sınıdf arkadaslarımla bı kafeye gıttık muhabbet derken konu sexte
2525
seks hikayeleri
Straponlu Gece
Strapon`lu Gece Merhaba Arkadaşlar Aslında nereden nasıl başlayacağımı bilmiyorum. İsmim Ümit, yaşım 30, balık burcu olan duygusal birisiyim hatt
2548
seks hikayeleri
gece hayatımdan düşenler
Ben özgürlük ve doyasıya eğlence ve sınırsız gezmek istiyorum. Ne kadar gezsem eğlensemde az geliyor doyamıyorum. Çünkü bunlar boş önemli olan şey bu
214
seks hikayeleri
En Guzel Sexti
En güzel sexti.. Selam benim adım berkant size Temmuz sonuydu tatil için bodruma gitmiştik orda eski bir arkadaşım olanbuluşmuştumfiziği gayet düzgün
2470
seks hikayeleri
Amca Kızı
Anadolunun bir taşra köyünde yaşıyorken yaşadığım anımı anlatacağım. Daha henüz 17 yaşında iken şehirde okuyan 19 yaşında bir amcamın kızı Suzan var.
0
seks hikayeleri
bana seksin kurallarını ögretti
bundan 3 yıl kadar önce chatte bir bayanla sohbet ettik sohbetin sonunda telefonlaşmaya karar verdik ve numaralarımızı birbirimize verdik.birkaçgün
2809
seks hikayeleri
Iste Buu
Işte buu!! Meraba ben ankaradan katılıyorum ve hıkayeme dırek gecmek ıstıyorum. Ne de olsa tum lezler sabırsızdır. :)) Ben 18 yasındayım ve ankar
1846
seks hikayeleri
türbanlı güzelle otelde
Ben 30 yaşında evli 2 cocuğu olan bir beyim. Bundan iki sene eveldi.Ben ek iş yapmaya başlamıştım ek iş yaparak bütceyide bayağı düzeltmiş sıra ek s
3054
seks hikayeleri
depodayken
28 yaşında kızıl saçlı yeşil gözlü zayıf uzunca bir kadındım. bir firmada reklamcı olarak çalışıyordum.açık giyinmekten,erkeklerin benden gözlerini
2081
seks hikayeleri
İlk Sex...
Şimdiden söylüyorum bu hikaye gerçek değildir.Ben Kendimi kız iç çamışırlarıyla ve elbiseleiryle kendii göstermeye bayılıyorum bir gün çok azdım ve bu
2946
seks hikayeleri
ANTALYADA SONBAHAR
ANTALYA`DA SONBAHAR Merhaba dostlar inanın sizin kadar meraklı insanlar görmedim. Öncelikle şunu bilin ben günün her dakikası haftanın her günü seviş
2487
seks hikayeleri
 

Karışık Hikayeler : Bire Bir Hikayeler : Ensest Hikayeler : Eşli Hikayeler : Fetiş (Fetish) Hikayeler : Gay Travesti Hikayeler : Grup Hikayeler : Hayvan Hikayeleri : Lezbiyen Hikayeleri : Tecavüz Hikayeleri : Ulaşım Araçları : Yaşlı Olgun Hikayeler : İşyerinde Hikayeler : Eğitim Hikayeleri : Liseli Kız Hikayeleri : Kısa Hikayeler : Bakire Hikayeleri : Komik Hikayeler : Taciz Hikayeleri :