Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir

sokak çocukları Etiketi


sokak çocukları sokak_cocuklari
Başlık/Açıklama Okunma Sayısı
Orospulukta Son Nokta
Selam adım hande. 90 65 95 ölçülerinde esmer bir kızım. Lise 3 deiken orospulukla para kazanıyordum. Hem zevklydi hemde paralıydı. Okulda kendimisatıy
0
seks hikayeleri
karımı kardeşini yatakta sikiyor
Merhaba,ben Murat ve almanyadan yaziyorum. Ben su an 36 ve esim Emel 32 yasinda. Bundan 13 sene evvel türkiyede evlendim ve esimi buraya getirdim.Her
12909
seks hikayeleri
Ülker Teyze 1
Bir gün annem evde yokken bilgisayarda oyun oynuyordum.saat öğleden sonra 2 sıralarıydı. oyuna iyice dalmışken kapı çaldı ve kalkıp baktım.Ülker teyze
3873
seks hikayeleri
Kasiyerim
Okulu yeni bitirmiş ve büyük bir markette müdür olarak işe başlamıştım. Markette çalışan elemanlarla yüz göz olmadan emirler vererek işleri yürütüyord
1893
seks hikayeleri
deligim alevler içinde
Bazı aksaklıklardan ve sonra araya ramazanın da girmesiyle alim tarafından sikilmeyeli tam 2 ay olmuştu. Ay ne zor geçti anlatamam. Her sabah uyandığı
4105
seks hikayeleri
kocamı kardeşiyle boynuzladım...
merhabalar adım seda 26 yaşındayım alımlı güzel ince belli her erkeğin arzu ettiği tarzda şık giyinmeyi seven kendine bakan bir bayanım eşim bir ilin
2899
seks hikayeleri
Arkadaşımın Karısıyla
|birgün arkadaşımın evine gittim ismi hasan 2 sene önce evlenmişti karısı cekici ve güzeldi aslında ona karşı öyle bir düşünce beslemedim ne olduysa o
5306
seks hikayeleri
Komşumuzun Ayakları
Yeni taşındığım binada ilk dikkatimi çeken o olmuştu.40ın üzerindeki yaşı ve bakımlı ayaklarıyla aklımdan çıkmaz olmuştu.Sonradan dul olduğunu öğrendi
4801
seks hikayeleri
masajdayken kocam beni izliyormuş
Merhaba ben melis 27 yaşındayım kocamı tanıyana kadar evlenmeyi hiç düşünmüyordum kocam üniversite eğitimini Amerikada görmüş uzun yıllar orada yaşamı
11358
seks hikayeleri
rus olgun motorla
Merhaba arkadaşlar ben sürekli iş gereği farklı bölgelere ve şehirlere giden biriyim ve yine işim gereği karadeniz illerinden birine 10 günlüğüne gitm
3572
seks hikayeleri
görümcemin kocası sikti
ben tülin 48 yaşındayım 1.65 boyunda 80 kiloda oldukça iri göğüslü kadınım üç sene başıma gelen olayı paylaşmak istedim 2012 senesiydi kocam çalışmaya
4321
seks hikayeleri
zengin ve dul
Merhabalar ben 19 yaşında kuaförde çalışan,fiziği düzgün birgenç kızım. Kuaföre sık sık gelen orta yaşın biraz üzerinde,bakımlı,dul bir bayan vardı. H
3859
seks hikayeleri
pezeveng olmak iyimiş
Ben aslında okumuş yazmış mürekkep yalamış biriyim ama başıma ne geldiyse bu orospular yüzünden geldi. Zayıf bir bünyem var okulda da pek dikkat çekme
3017
seks hikayeleri
Ünlü Biriyle Olmak 1
Her sey Hasanin ben gazete okurken onun resmine bakarken "Ben de bu hatuna hastayim iste be!" demesiyle basladi. Metin icerden seslendi "Sen tum hatun
2443
seks hikayeleri
porno film izlerken
slm ben ahmet 27 yaşımdayım yine benle aynı yaştaki arkadaşım erkan la bekar evinde beraber kalıyorduk birgün birkaç porno film alıp eve geldik hava
74374
seks hikayeleri
Karima Jigolo Tuttum
Karima jigolo tuttum merhaba ben murtaza,almanyadan yaziyorum.esim ayse almanya dogumlu 1,62 boyunda etine dolgun 58 kilodur.gögüsleri bir avuc icini
3567
seks hikayeleri
Doymadik Doyamadik
Doymadık, Doyamadık Meraba arkadaşlar biz fucker-team (ben, kardeşim ve kankim). Kankimin acaip bir grup-sex fanatiği hep bize gelin grup yapalım der
1895
seks hikayeleri
karım ben, aldattı
Arkadaslar merhaba,ben 30 yasindayim,karim fadimeyle 5 sene oluyo evleneli,fadime cok guzeldir her seyi yerli yerinde,kapali giyiniyo ,turban takiyo a
6163
seks hikayeleri
kış ayında sex
kadar anlatmadığım bir hikayemi anlatacağım. Daha önceden anlattığım ve başıma gelen olaylardan hariç bu biraz daha ilginç. Kış aylarından biriydi tam
194
seks hikayeleri
donsuz ablama kaydım
büyük ablam nesli evlenince evde bir bosluk oldu bizim ikizler tülay ile gülay kendi dünyalarinda annem isinden esine zaman ayiramiyor babam deseniz y
19509
seks hikayeleri
 

Karışık Hikayeler : Bire Bir Hikayeler : Ensest Hikayeler : Eşli Hikayeler : Fetiş (Fetish) Hikayeler : Gay Travesti Hikayeler : Grup Hikayeler : Hayvan Hikayeleri : Lezbiyen Hikayeleri : Tecavüz Hikayeleri : Ulaşım Araçları : Yaşlı Olgun Hikayeler : İşyerinde Hikayeler : Eğitim Hikayeleri : Liseli Kız Hikayeleri : Kısa Hikayeler : Bakire Hikayeleri : Komik Hikayeler : Taciz Hikayeleri :