Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir

son çıkan pornı filiml Etiketi


son çıkan pornı filiml son-cikan-porni-filiml
Başlık/Açıklama Okunma Sayısı
İlk Deneyim Süperdi
Ben 20 Yaşında Aktif Pasif Bir Gayım İstanbul Anadolu Yakasında Oturmaktayım Bu Anlatacağım Hikaye 17 Yaşında İken Başıma Geldi.Ben aslında 16 yaşında
6355
seks hikayeleri
Bisexsuelizm
Bisexsuelizm merhaba ben de bu sitenin müddavimlerindenim. ve bir fantazimi sizinle paylaşmak istedim. ben bir bisexsüüellim. hem kadınlara hemde erk
3705
seks hikayeleri
Çok Harikaydı
Selam hikaye okuyucular size batmandan yazıyorum.ben ekim.21 yaşındayım. Sexi acayib derecede seviyorum.az evvel yaşadığım sex maceramı size yazmak is
1789
seks hikayeleri
seksi yengeme erkek lazım olunca
tolga daha önce i nasıl sikitimi anlatmıştım.kaldımız yerdenden devam ediyim o gece annemler geldikten sonra akşam yemeyi yedik bana göz kırpıyodu anl
22886
seks hikayeleri
Alt Komşum Ayşe Teyze
Merhb.ben 25 yaşında kaslı ve kendine özen gösteren biriyim hep oldum olası olgun ve buyuk poplu bayanlardan hoşlanmışımdır alt katımızda bir ayşe tey
13838
seks hikayeleri
Ankarada Ilk Sıcaklık
|Merhaba Ben Ankaradan Burak. 27 yaşındayım ve yıllardır pasif olmak için can atıyorum oral birkaç kez deneyimim olmuştu ama ateş gibi yanan popomun
2094
seks hikayeleri
üniversiteli kızla
Üniversite de o kadar çok arkadaşım vardı ki… İçlerinden bir tanesi yani Esra.. Balık etli, 1.70 boyunda, iri göğüslü ve dolgun kalçalı birisi… Hal
865
seks hikayeleri
O Ne Amdı Öle
Mrb bn 18 yaşında bir lise örencisiyim. nilcan adında bir sevgilim war. ama onu bir görseniz offf sikinizin suyu akarrr.nese bn hikayeyi anlatim:bir g
2647
seks hikayeleri
Sevgilim Ve Annesi
Birgün kız arkdaşımın evine ailesiyle tanışmaya gitmiştim.evde kız arkadsım esra ve annesi kalıyolardı babası ise görev geregi sehirbirgün kız arkdaşı
5658
seks hikayeleri
Olgun Hatun
Selam arkadaşlar ben ibrahim ben oldum olası benden büyük kadınlara ilgi duyarım oda dolgun vucutlu olursa dahada çok sevinirim ben antepli bir erkeği
1801
seks hikayeleri
Ne Kızdı Ama.....
Merhaba adım ali 17 yaşındayım. bigün ewde yalnız başıma tw izliyodum. bi ara zil çaldı we komşu kızı beni aşağıya dawet etti bende onu içeri dawet et
1700
seks hikayeleri
eşimle fantazi arayışındaydık
arka deliğine yol yapmıştım. Karımda bu duruma alışmıştı ama artık yetmediğinin farkındaydım. Eş değişimi ve grup 3 lü yapmak için kolları sıvadım ve
686
seks hikayeleri
Uvey Kardeslerim01
Üvey Kardeşlerim.01 annem benim ne kadar istemediğim halde askere gideceğim için 2 tane kızı olan bir kamyoncuyla evlendi.hiç üvey babamı ve kardeşle
5569
seks hikayeleri
Arkadaşımla birlikte
Geçen yaz arkadaşımın ailesi tatile gidince evde tek başına kalmıştı. Bende onlarda kalmaya gittim. Arkadaşım Mustafa ve ben 17 yaşındaydık. Bilgisay
5793
seks hikayeleri
Yaşam
slm ben manisdan serkan.size anlatacağım hikaye ksesinlikle doğrudur.ben izmirde üniversitede okuyordum.birkaç arkadaş yani 3 kişi ev kiraladık ve evd
1458
seks hikayeleri
Muhteşem
Eşimle tatile antalyaya gitmeye karar verdik arabamıza atladığımız gibi yola koyulduk telefonlan otelden yerimizi ayırttık eşim muhteşem bir fiziği ol
2393
seks hikayeleri
Abantta Neslihan
Merhaba, Ben hakan Boludan 26 yaşındayım yakisikli sayilacak, bekar bir gencim. Bundan yaklasik bir yil kadar once bir işyerinde işe basladim. Gunler
1935
seks hikayeleri
Balık Etli Yengem
|merhaba ben ıstanbuldan kadir 27 yaşında tekstille ugrasan bı gencım,buradakı hıkayeler gerçekten ınsanın aklını basından alıyor ınsanı delirtiyor,hi
4973
seks hikayeleri
Çocukluk Aşkım
ben bir kadın doğum doktoruyum ama benim anlatacağım şey işimle alakalı değil benim küçüklükten beri tanıdığım bir kız vardı ben ondan hoşlanırdım ama
1868
seks hikayeleri
ANNEANNEM
Ben 10 yaşındayken dedem ölmüştü ve anneannem bizde kalıyordu ,o zaman anneannnem 48 yaşlarında hafif kiloluydu.Annem ve babam çalıştığı içim ben anne
13747
seks hikayeleri
 

Karışık Hikayeler : Bire Bir Hikayeler : Ensest Hikayeler : Eşli Hikayeler : Fetiş (Fetish) Hikayeler : Gay Travesti Hikayeler : Grup Hikayeler : Hayvan Hikayeleri : Lezbiyen Hikayeleri : Tecavüz Hikayeleri : Ulaşım Araçları : Yaşlı Olgun Hikayeler : İşyerinde Hikayeler : Eğitim Hikayeleri : Liseli Kız Hikayeleri : Kısa Hikayeler : Bakire Hikayeleri : Komik Hikayeler : Taciz Hikayeleri :