sultan Etiketi Sonuçları


sultan sultan
Başlık/Açıklama Okunma Sayısı
Komşumuz Sultan hemşire
Komşumuz hemşire adı sultan hastaneye gittiğimde dar beyaz pantolonu ve gömleğinin düğmesinden Görülen memeleri ilk beni azdırdı kan veriyordum bacakl
859
seks hikayeleri
sultan abla ile
slm ben rüzgar(takma isim) şanlıurfadan yazıyorum size kendimden bahsedeyim ben 17 yaşında 1.80 boyunda yakışıklı biriyim karşı komşumuz sultan abla i
1681
seks hikayeleri
sultanbeyli
Merhaba.. Biz istanbul sultanbeyli’den iki kanky.. Yaşımız 18.. Geçen yaz, bundan iki ay önce, 21 ağustostu evet yani benim doğum günümden birgün
1512
seks hikayeleri
sultanım annemdi
Ogün okula gitmedim18 yaşında,lise talebesiydim.okula gitmadiğim bir gün evde dersçalışıyordum.annem 43 yaşında hayallerim sultanı tabir caizse taş gi
9470
seks hikayeleri
Yengelerin Sultani
Yengelerin Sultanı slm ben ankaradan murat 17 yaşında lise 1 öğrencisiyim.2004 ocak ayında başımdan geçen bir olayı anlatmak istiyorum.biraz yengemde
5024
seks hikayeleri
SULTANBEYLİ`DE!
Merhaba.. Biz istanbul sultanbeyli’den iki kanky.. Yaşımız 18..Geçen yaz, bundan iki ay önce, 21 ağustostu evet yani benim doğum günümden birgün önce.
1647
seks hikayeleri
Çılgın Bakire Hürrem Sultan
selam size lisede başımdan geçen olayı anlatıcam.lisede bütün hocalarımıseverdim ama en çok sevdiğim bir hocam vardı adı hüreyya hoca.hocamın fiziği v
2173
seks hikayeleri
Sultanım
Sultan eski çalıştığım yerde çaycımızdı. ufak tefek zarif bir kızdı. Ben onun kulağına sexfıkraları anlatırdım kıkır kıkır gülerdi. piyango-dan büyük
1687
seks hikayeleri
 

Karışık Hikayeler : Bire Bir Hikayeler : Ensest Hikayeler : Eşli Hikayeler : Fetiş (Fetish) Hikayeler : Gay Travesti Hikayeler : Grup Hikayeler : Hayvan Hikayeleri : Lezbiyen Hikayeleri : Tecavüz Hikayeleri : Ulaşım Araçları : Yaşlı Olgun Hikayeler : İşyerinde Hikayeler : Eğitim Hikayeleri : Liseli Kız Hikayeleri : Kısa Hikayeler : Bakire Hikayeleri : Komik Hikayeler : Taciz Hikayeleri :