Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir

sulu amcık Etiketi


sulu amcık sulu_amcik
Başlık/Açıklama Okunma Sayısı
Sikmem İçin Yalvardı
Sikmem İçin Yalvardı Merhaba ben Ömür 20 Yaşındayım bundan 2 yıl önce lisede başımdan geçen bir olayı sizinle paylaşmayı istiyorum. Ankara`da lisey
3867
seks hikayeleri
Karimla Yasadiklarimiz 2
Karımla Yaşadıklarımız 2 sevgili karımla yaşadığımız mersin anımızı yollamıştım umarım beğenmişsinizdir.mersinden döndükten sonra işlere daldık ve ru
3224
seks hikayeleri
Baldızım Ve Kızları
Daha önce baldızımı sonra kızını nasıl siktiğimi anlatmıştım. Artık baldızımda kızı sema`da benim karım rolune soyunmuşlar haftada en az birer gün iki
0
seks hikayeleri
acıyo ama yaa
Siz hiç bir kızın tecavüz ettiğini duydunuz mu?İşte ben o kızlardan biriyim.Adım yeşim.20yaşındayım 18 yaşındayken başımdan geçen bir olayı anlatıcam.
21969
seks hikayeleri
babam ve arkadaşlarıyla grup sex
Selam ben Pelin. 17 yaşındayım 166 boyunda 55 kilo büyük göğüslü ve iri kalçalı kızıl saçlı biriyim. Annemle babam ben 8 yaşımdayken boşandılar. Ben b
29512
seks hikayeleri
Bursa Arabada Kacamak
Bursa Arabada kacamak:) bursadayim ve evliyimm ama icten icee lez egilimlerim vardi.birgun yolda otostop ceken bir bayan gordum e arabama aldimm o da
7775
seks hikayeleri
Sexy Kuzenim Benim Olmuştu
Sexy Kuzenim Benim Olmuştu Meraba arkadaşlar şimdi size geçenlerde yaşadığım bi olayı anlatmak istiyorum ve bu olay kesinlikle dorudur yalanla hiç
3553
seks hikayeleri
Azgın Aşkım
bu olay başımdan 2 hafta önce geçti.daha önce, bir gece nette tanıştığım bayanla aramda geçen gerçek hikayedir. ben BURSA da yaşayan 35 yaşında sporti
1512
seks hikayeleri
titreyerek boşalmıştım
Herşey sıcak bir yaz günü başladı. Staj yapıyordum, Çalışmakta olduğum masadan başımı kaldırdığımda camla ayrılmış olan yan odada TATLI KIZın masaya a
1500
seks hikayeleri
kendi kaşındı
MERHABA BEN FETHİYEDE BİR AYAKKABI FİRMASINDA ÇALIŞIYORDUM VE ŞİRKETİN BİR DİĞER MAĞAZASININ ÜS KATINDA ÖĞLE YEMEKLERİ YERDİM TÜM PERSONEL.. YİNE BİR
4409
seks hikayeleri
HARİKA KİTAP
Günlerden pazar günüydü.Hanım ve çocuklar Ankaraya gittiklerinden evde yanlızdım.Ha bu ara biraz kendimden bahsedeyim 170 boyunda 68 kg ağırlığında se
2030
seks hikayeleri
dayanılmazlık
Selam kızlar Bu hikayeyi okurken delirecek hatta kendinizi tatmin edeceksiniz Ben 20 yaşında bir kamu memuruyum Sevgilim ise 18 yaşında Çok tatlı deni
1333
seks hikayeleri
yabancı komşumla yatakta
Ben öyle her erkeği beyenmem , her erkeğin kulu köpeğide olmam ama Tim bambaşkaydı. Yemyeşil gülen gözleri , kahverengi kısa saçları , düzgün vicudu ,
1285
seks hikayeleri
dolmuşta sikiş
ben 24 yasında bir minübüs soforuyum sehir içi münübüslerindecalısıyorum saat gece 11 gibi calısıyoken evime giderken sarısın çok güzel bicıtır el kal
4084
seks hikayeleri
Öğretmen Ve Eşi
Meraba ismim recep antalyada yaşıyorum başımdan geçen bir ilişkiği siznle paylaşmak istiyorum ben 27 yaşındayım olay olduğunda birmeraba ismim recep a
3961
seks hikayeleri
DOMİNANTIM
| Adım suna 1.73 boyunda esmer cok bakımlı bi kadınımdır.devlet parasız yatılı okulunda görev yapmaktayım.calıstıgım okul sehrın 20 km dısında.12-18 y
2572
seks hikayeleri
Komşumuz Sabire
Selam.Benim bir Komşum var İsmi Sabire. Tam bir Esmer güzeli. Dolgun Götü, büyük Memeleri çok seksi. 25 yaşında hala bekar. Yani evde kalmış. Bir gün
1967
seks hikayeleri
Ablami Ilk Ben Siktim
Ablamı ilk ben siktim Selam ben can. 1.82 boyunda idare edecek kadar yakışıklı bir lise genciyim.Benim bir ablam var sarı saçları beline kadar uzanan
5954
seks hikayeleri
Korkunç Tecavüz
Eşimle pikniğe gitmeye karar verdik ama hafta içini tercih ettik beykoza gidecektik bu arada eşimden bahsedi eşim kısa boylu ama etine dolgun bir kad
22709
seks hikayeleri
iş arkadaşım aysun
SLM BEN DE BAŞIMDAN GECEN BİR OLAYI SIZINLE PAYLASMAK İSTİYORUM SADECE ISIMLER GERCEK DEGİLDİR.ONCE KENDIMI TANITYIM ISMIM MURAT OLSUN 180 BOYUNDA 75
1985
seks hikayeleri
 

Karışık Hikayeler : Bire Bir Hikayeler : Ensest Hikayeler : Eşli Hikayeler : Fetiş (Fetish) Hikayeler : Gay Travesti Hikayeler : Grup Hikayeler : Hayvan Hikayeleri : Lezbiyen Hikayeleri : Tecavüz Hikayeleri : Ulaşım Araçları : Yaşlı Olgun Hikayeler : İşyerinde Hikayeler : Eğitim Hikayeleri : Liseli Kız Hikayeleri : Kısa Hikayeler : Bakire Hikayeleri : Komik Hikayeler : Taciz Hikayeleri :