Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir

t]rbanli Etiketi


t]rbanli t_rbanli
Başlık/Açıklama Okunma Sayısı
Anket
Size gecen yıl basımdan geçen bir olayı anlatacağım. ben sağlık meslek lisesinde okuyordum (su an mezunum).okul sezonuna yakın bir sürelerde evlere ET
1432
seks hikayeleri
KIZ ARKADAŞIM
slm ben 18 yasında yakısıklı ve cok tatlı bırıyım.neyse sıze basımdan gecen bır olayı anlatayım gecen yıl lıse uc ogrencısıydı m ve son yıl okulu degı
1563
seks hikayeleri
sexsi amca karısıyla :)
Adım vefa 33 yaşındayım hayatımın en güzel 1 ayını geçirdim bu zaman içinde amcamın karısı gülüzarla bu 3. buluşmamız ilk olayı yazdıktan bi kaç gün s
5449
seks hikayeleri
SEXİ ABLAMI SİKİŞİM
 Ablam ve BenBen o sıralar 19 ablam ise 30 yaşında idi. Ablamlara gitmiştim izmire bir hafta kalacaktım. Ablam 5 yıllık evli bir kadındı. Genç kı
10140
seks hikayeleri
türbanlı kapalı hanımlarla tanışmak isterim.
Merhaba 40 yaşında İstanbul'da yaşayan bir beyim. Karşılıklı güven sağlayabileceğimiz ve yaşıma uygun türbanlı kapalı hanımlarla tanışmak isterim. Tan
860
seks hikayeleri
zorla sikildim
Merhabalar ben Uğur. 25 yaşında 178 boyunda ve 55 kilo olan, oral sex yapmayı seven biseksüel biriyim. Yaklaşık 2 sene boyunca internette sik resimler
8454
seks hikayeleri
aklımı başımdan aldı resmen
merhaba arkadaslar ben 19 yasında bır gencım ust kat komsumuz songulle yasadıgımız hıkayeyı anlatacagım sıze bı gun babam dedı ust kat komsumuza cık k
2760
seks hikayeleri
Gures Okulunda
Güreş Okulunda Herkese merhabaSize daha öncelerden başımdan geçen ilginç bir hikayemi anlatacağım Babamın zoruyla spora gitmem gerekiyordu.Beni eli
4259
seks hikayeleri
Çılgın Annem Ve Arkadaşları
Herkese Selam bu olay beni ne kadar sinirlendirdiysede hoşumada gitmedi değil.Ben Antalyadan Koray.Analatacağım olay annem Nurten ve arkadaşlarım aras
9106
seks hikayeleri
Yiğenim
Slm mile ben 18 yaşında bir gencim istanbuldayaşıyorum birgün benle yiğenim damda oturmuştuk benim aklımdan kızlar geçiyordu yine ban
25926
seks hikayeleri
CIPLAK GAYLER
ÇIPLAK GAYLER ben onur yaşım 17 bundan iki ay önce 16 yaşındaki arkadaşım barışla geziyorduk. 3 er bira içmiştik başımız az birşey dönüyordu. uçmuştu
5745
seks hikayeleri
oyun sekse dönüştü
Selam arkadaşlar. Adım Cem arkadaşım Erkan la neredeyse cocukluk yıllarından beri arkadaşız. evlendikten sonrada pek ayrılmadık. Hep beraber aktivitel
13283
seks hikayeleri
Aslı Yengem
Yaşı biraz geçmiş ama vücudu yerinde olan yengemi görseniz resmen ağzınız sulanır...Kalçalar,göğüsler,yüz boy hepsi yerinde...Bende kendisine hasta ol
4656
seks hikayeleri
Dikizcilerim
Dikizcilerim... karımı seviyorum ilk günkü gibi aşığım ona ama buda her gün baklava yemeyi gerektirmez dimi karım ateşli sayılır ama kaç senedir her
2623
seks hikayeleri
masaj salonu
Ben bursa inegölden massör mehmet sizlerle hikayem benim bu konuda geçkal dığımı gösterdi kısaca kendimi tanıtçak olursam oldukça kilolu 166 boyunda 2
4523
seks hikayeleri
anahtarımı kaybedince
Yaz tatiliydi. Gunler birbirinin aynisi gibi monotonca akip gidiyordu. Bir aksam ustu surekli takildigim bir arkadasin islettigi bir mekana biraz taki
2177
seks hikayeleri
İngilizce Öğretmenim
Ben Antepte dil sınıfında okuyan bir öğrenciyim. ingilizce öğretmenimizevli çok güzel bir kadındır.hemde sınıf öğretmenimiz.sınıfımızda 6 erkek öğrenc
2776
seks hikayeleri
Minibüsteki Kız
Bu hikayeyi Erzurumdan yazıyorum adım Gökhan. O gün hava çok soğuktu ve ben eve yürüyerek gidiyordum hafiften kar yağıyordu canım acayip derecede seks
3459
seks hikayeleri
Doyumsuz Komsum
Doyumsuz Komşum ben eskişehire yeni taşındım.ve bir ev kiraladım yalnız yaşıyorum.ilk bir hafta çok canım sıkılmıştı bende istanbuldan gelmiştim sexi
2327
seks hikayeleri
Yengeme Kaydım
yengem hasibe 40 yaşlarında etine buduna dolgun balık etli bir kadındı çoçukluğumdan beri yengeme hastaydım yengem evlenip almanyaya gittikten sonra a
11815
seks hikayeleri
 

Karışık Hikayeler : Bire Bir Hikayeler : Ensest Hikayeler : Eşli Hikayeler : Fetiş (Fetish) Hikayeler : Gay Travesti Hikayeler : Grup Hikayeler : Hayvan Hikayeleri : Lezbiyen Hikayeleri : Tecavüz Hikayeleri : Ulaşım Araçları : Yaşlı Olgun Hikayeler : İşyerinde Hikayeler : Eğitim Hikayeleri : Liseli Kız Hikayeleri : Kısa Hikayeler : Bakire Hikayeleri : Komik Hikayeler : Taciz Hikayeleri :