Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir

tatilde kız kardeşimle Etiketi


tatilde kız kardeşimle tatilde_kiz_kardesimle
Başlık/Açıklama Okunma Sayısı
Ciplak Cankurtaran Maymun
Çıplak Cankurtaran Maymun Geçen sene temmuz ayının ortalarında akşam çalıştığım bardan çıktık arkadaşlarla. Bir hayli alkollüydük ve saçma sapan gazl
4064
seks hikayeleri
Aysenura Bastigim Gun
Ayşenura bastığım gün bu yazdiğim tamamen doğrudur.ayşenurun doğumgünü vardi.benide çağırdı.zaten fırsat kolluyordum.bende tamam diyip evine gittim.g
2174
seks hikayeleri
boyle got sikmedim
Ben 19 yasinda kasli vucuta sahip bir erkegimKizlarin en cok got bolumune ilgi dyarim nerdeyse. Gordugum her kizin gotune bakarim . Bazilari cok hosum
3748
seks hikayeleri
karımı kardeşini yatakta sikiyor
Merhaba,ben Murat ve almanyadan yaziyorum. Ben su an 36 ve esim Emel 32 yasinda. Bundan 13 sene evvel türkiyede evlendim ve esimi buraya getirdim.Her
12550
seks hikayeleri
çorap hastasıyım
Selam arkadaşlar. Bu ince çorabı bulandan allah razı olsun bence insanlık adına harika bir şey icat etmiş... Anladığınız gibi bende ince çorap hastası
2467
seks hikayeleri
netten tanışıtıgım koca aletli
aletini gösterdi ve gözlerime inanamadım o kadar büyüktü ki. Onu hemen buluşmaya çağırdım gerçekten o kadar büyükmüydü merak ettim kabul etti ve buluş
846
seks hikayeleri
Ayaklarimin Altinda
Merhaba, Ben simdi size kolem olan bir salagi anlatacagim Izmirde calistigim yerde sabahlari herkes benim is yerine girmemle birlikte bana bakip
3017
seks hikayeleri
Annesin Oglu Mustafa
Annesin Oglu Mustafa Ben 18 yaşında annesiyle yaşayan biriyim. Annem ise 42 yaşında.Babam birkaç sene önce öldü. Ogündür annemle yalnızız. Annem bi
18535
seks hikayeleri
Annemle Ilkler
Selamlar Ben cem 22 yasındayım olanlar sıkıcı bir günün ardından başladı o gün öyle sıkılmıştım ki oflayıp puflayarak zaman geçiriyordum akşam oldu 31
8499
seks hikayeleri
bi güzel sikilmiştim ki
merhaba arkadaşlar yaklaşık 1 yıl once yaşadıgım bi olayı paylaşmak istiyorum.ismim gökay 25 yaşında 1.72 boyunda 71 kg parlak pasif gayım. bu size il
15996
seks hikayeleri
Sinifimdaki kiz
Ben 18 yasindaki bir lise ogrencisiyim hollandada oturuyom,benim sinifimda bir kiz vardi arap koca memeli koca gotlu ona cok aziyordum bir gun okulda
6964
seks hikayeleri
CANIM KOMŞUM
MERHABA BEN ALPER.İSTANBULDAN YAZIYORUM.YAŞADIGIM HIKAYE IZMIRDE YASANMIS GERCEK BIR HIKAYEDIR.1998 SENESINDE GECTI HIKAYEM.OTURDUGUM EVDEN BASKA BIR
4212
seks hikayeleri
Dedem Bıle
Ben belma oncelikle yazacaklarımın hepsı abartısız gercektır.su an 26 yasında esmer 1.65 boyunda bır kadınım.henuz 12 yaşındaydım.bayram zıyaretı ıçin
17516
seks hikayeleri
Türbanli Neclanin Kalcalari
Hikayeme soyle baslayim.Ben 17 yasinda esmer biriyim.Soyleki bizm komsumuz olan necla diye bir bayan var kalcalari nasil diyim size bi icim su memeler
11542
seks hikayeleri
Karımdan Izin Aldım
Ben Mehmet. Ankara’da oturuyorum. 7 yıllık evliyim. Karım seksten hiç hoşlanmaz sürekli acıdığını söyleyip kaçmak ister. Bir gün yine yatakta ço
5869
seks hikayeleri
sik diye beni peşimde dolanıyordu
|Merhaba ben Ömür 20 Yaşındayım erkeğim, bundan 2 yıl önce lisede başımdan geçen bir olayı sizinle paylaşmayı istiyorum. Ankara`da liseyi okuyordum. L
1487
seks hikayeleri
okulda edayla
Ben 18 yasındayım.liseye gidiyorum bizim edebiyat hocası eda hocayı görseniz sikiniz pantolondan fırlar.full dekolte kısacık etek giyiyor ve frikikler
7289
seks hikayeleri
Körpenin Amı Harika
|merhaba ben evli 32 yaşında sikişmeyi aşırı seven sapık biriyim olay geçen yıl oldu çalıştığım yerde arkadaşımın tayını mersine çıktı yalnız okuyan 1
3474
seks hikayeleri
bakire bir kızdım
ben 19 yaşında bakire bir kızdım ama çok ateşliyim, nişanlıma evlenmeden vermek istiyordum ama o evlenmeden namusumsun diyordu, fakat para karşılığı k
31812
seks hikayeleri
Müşterimle
MÜŞTERİMLE  merhaba ben 27 yaşında kumral 1.71 boyunda 70 kiloyum(bayan okuyuculara duyurulur)bundan yaklaşık 2 yıl önde arkadaşmın işyerinde ot
1729
seks hikayeleri
 

Karışık Hikayeler : Bire Bir Hikayeler : Ensest Hikayeler : Eşli Hikayeler : Fetiş (Fetish) Hikayeler : Gay Travesti Hikayeler : Grup Hikayeler : Hayvan Hikayeleri : Lezbiyen Hikayeleri : Tecavüz Hikayeleri : Ulaşım Araçları : Yaşlı Olgun Hikayeler : İşyerinde Hikayeler : Eğitim Hikayeleri : Liseli Kız Hikayeleri : Kısa Hikayeler : Bakire Hikayeleri : Komik Hikayeler : Taciz Hikayeleri :