Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir

taze am Etiketi


taze am taze_am
Başlık/Açıklama Okunma Sayısı
Kız Arkadaşım Ve Annesi
merhaba bende başımdan geçen bi olayı burada sizlerle paylaşmakistedim bundan 2 sene kadar önce rusyada yaşıyordum birgün kızarkadaşımla diskoyagitm
3176
seks hikayeleri
Gogusleri Oyle Buyuktu Ki
Gögüsleri öyle büyüktü ki Merhaba, size basımdan gecen gercek bir hikaye yi anlatmak istiyorum. Ben 29 yasında uzun boylu esmer yakısklı bir gencim.
1998
seks hikayeleri
Esimin Istedigi Buydu
Eşimin İstediği Buydu Merhaba 31 yaşında 7 yıllık evliyim. Sex hayatımız doğal olarak belli bir yerden sonra monotonloğa girmişti. Eşim önce haftada
4483
seks hikayeleri
yatak odasında onunla
ilk kez böyle bir hikaye okur ve boşalır diye düşündüğümden anlatıyorum bu anları sizlere. bundan 4-5 ay önce teyzem eşiyle sorunları olduğu için sex
2166
seks hikayeleri
Komsular
Komşular merhaba ben mithat 22 yaşında oldukça yakışıklı ve fırlamanın biriyim.ben kumarcı olduğum için mahalledeki kadınlar beni herzaman kumar oyna
1973
seks hikayeleri
Cockold Husband
Cockold Husband Merhaba arkadaşlar, beni bir çoğunuz tanımıyorsunuz ama birbirimizi sadece emaillerimizden tanıdığımız ve gerçek ismini bilmediğimiz
1796
seks hikayeleri
Bacaklarımla Tahrik Ediyordum
Sabah yine aynı telaşla kalktım ve birkaç dakikada bulabildiğim en hoş giysilerle kendimi durağa attım. Durak her zamanki gibi kalabalıktı ve gelen ot
4038
seks hikayeleri
babalik 5
korkmayada baslamistim. babama onca yil sikildikten sonrA kalicimi olacak bu durum diye . kendime bir zey sokmaya bayiliyordum. helede sokarken aynani
22382
seks hikayeleri
yaş 40 iş bitmemiş
Üniversiteyi yurt dışında okuduğum ve bölümümün mütercim tercümanlık olduğu için bilgisayar eğitimi almamıştım. Bir firmada şirket tercümanı olarak iş
2060
seks hikayeleri
ankaralı çiftler
Ankaralı fantezi arayan evli çifler ve kendıne guvenen cesaretli olgun bayanlar arayın denızlere yeleken açalım birlkikte 541 376 19 77İsim : zafer06M
309
seks hikayeleri
Onu Parçaladım
Esasında hiç düşüncem yoktu böyle birşey yazmaya ama burdaki hikayeleri okuyunca çıldırdım ve bir çılgınlık yapıp bende hikayemi yollamak istedim belk
3604
seks hikayeleri
komşumla eşleri degiştik
Selam ben istanbuldan arda avrupa yakasında oturuyoruz 5 senedir evliyiz her şey yolunda sıkıntısız özgürce yaşıyoruz. eşimin adı burcu kendisi oldukç
716
seks hikayeleri
komsum sefa
Merhaba ben arif komsumu nasil siktigimi yazicam Komsuma cok arzuluyordum onu sikmek icin cok ugrastim ve bunu becermeyi kafama koymustum.Sefa biz
1224
seks hikayeleri
Anem
Ben 19 yaşımda ailemin tek cocuğuyum bir gün babam işteyken bende okuldan gelmiştim o zamanlar yaz ayındaydık ve ev cok sıcaktı annemde evde temizlik
11494
seks hikayeleri
film bahaneydi
Selam ben Kübra Geçenlerde yakın bir (erkek) arkadaşımın evine film izlemeye gittim.Tam filmimizi açtık izliyoruz keyifli keyifli. Açtığımız film erot
10140
seks hikayeleri
BALDIZ İSTEDİ MASAJ YAPMAMI
Baldızım başına buyruk asi bir kızdı gezmeyi içmeyi severdi. fizik olarak gerçekten mükemmel biriydi.çok güzeldi zamanla bana karşı asiliği iyice yum
14403
seks hikayeleri
OLGUN VE YAŞLI
OLGUN VE YAŞLI KADINLARLA TANIŞMAK VE ONLARLA BİRLİKTE OLMAK İSTİYORUM ONLAR İÇİN HER TÜRLÜ MADDİYATSIZ SEXE AÇIĞIM İLGİLENENLER [email protected]
7580
seks hikayeleri
Amca Kizini Goturusum
Amca kizini göturusum slm bu siteye ilk defa girdim okudum yazilanlari begendim bende basimdan gecen olayi anlatmak istedim.amcamin kizi yeliz 15 yas
4593
seks hikayeleri
Yasli Komsumuz
Yaşlı komşumuz Selam ben içanadolu bölgesinin küçük bir ilinde yaşıyorum.20yaşındayım.Biz yeni apartmanımıza taşınalı henüz 1 yıl olmuştu.tam karşımı
23085
seks hikayeleri
Sevgilim Ve Annesi
Birgün kız arkdaşımın evine ailesiyle tanışmaya gitmiştim.evde kız arkadsım esra ve annesi kalıyolardı babası ise görev geregi sehirbirgün kız arkdaşı
5657
seks hikayeleri
 

Karışık Hikayeler : Bire Bir Hikayeler : Ensest Hikayeler : Eşli Hikayeler : Fetiş (Fetish) Hikayeler : Gay Travesti Hikayeler : Grup Hikayeler : Hayvan Hikayeleri : Lezbiyen Hikayeleri : Tecavüz Hikayeleri : Ulaşım Araçları : Yaşlı Olgun Hikayeler : İşyerinde Hikayeler : Eğitim Hikayeleri : Liseli Kız Hikayeleri : Kısa Hikayeler : Bakire Hikayeleri : Komik Hikayeler : Taciz Hikayeleri :